1393-07-27 06:42
2659
16
4486
یادداشت وارده ؛

آقای صادقلو ؛ شما به مردم گرگان چه خدماتی داده اید که مدعی گرفتن عوارض هستید !

سخن ما با شهردار گرگان اینست که شما چه خدماتی به مردم گرگان در این 9 ماهی که از انتخاب پر سر و صدایتان می گذرد ، داده اید که اینگونه طلبکارانه مردم را به دادن عوارض هشدار می دهید؟

نکته : گاها پیش آمده برخی از مخاطبین نسبت به دفاع یا نقد برخی مسئولین شهر و استان نقدهایی را متوجه سایت می کنند که چرا رویه ثابتی دیده نمی شد ، به اطلاع این عزیزان رسانده می شود که سایت گلستان ما متعلق به همه مردم استان گلستان است و از هر مطلبی توسط هر نویسنده ای در چارچوب نظام و حاکمیت استفاده می کند و در مطالب نیز پیشداوری و تعصب به خرج نمی دهد و اصلا به دنبال این نیست که این مطلب خوشایند مسئولین نقد شونده نباشد .

به گزارش گلستان ما ؛ یکی از مخاطبین سایت گلستان ما مطلبی را ارسال کرده که می خوانیم : در یکی از خبرگزایر ها خواندم حسین صادقلو شهردار گرگان شامگاه گذشته 26 مهرماه در جلسه شورای شهر گرگان مدعی شد که :"هر کس در شهر خدمات می‎گیرد باید بهای خدمات را پرداخت کند و هر چه میزان خدمات افزایش پیدا کند به همان میزان عوارض بیشتری دریافت می‎شود".

حال سخن من با شهردار گرگان اینست که شما چه خدماتی به مردم گرگان در این 9 ماهی که از انتخاب پر سر و صدایتان می گذرد ، داده اید که اینگونه طلبکارانه مردم را به دادن عوارض دعوت می کنید ؟

تا کنون چند بار در محلات شهر شخصا حضور پیدا کرده و از اهالی در مورد مشکلات ، کمبودها و نیازهایشان پرسیده اید و چند درصد مردم شهر شما را به چهره می شناسند ؟

هنوز در قلب شهر گرگان جنب دبیرستان کاردانش الزهرا در لاله 12 کوچه ای داریم که آسفالت نیست ، نام ندارد و فاقد سطل اشغال است و در سطل آشغال های کوچه های اطراف شاهد گربه رقصانی هستیم ولی شما دم از خدمات می زنید .

اتوبوسرانی گرگان هنوز خدمات مطلوبی نمی دهد و هر روز شاهد بدرفتاری رانندگان با مردمی هستیم که گاها یا بلیط ندارند یا در اثر مشکلات روزمره روح خسته ای دارند .

هنوز ترافیک در شهر گرگان بیداد می کند و روگذر میدان ترمینال که در یک مکان فاقد بار ترافیکی ایجاد شد نتوانست گره از ترافیک شهر گرگان را باز کند .

کرایه سنگین حمل و نقل در شهر گرگان کمر مردم را شکسته بطوری که باید برای طی طریق 500 متری مبلغ 500 تومان بپردازند و این عین بی انصافی است . حتی برای بردن مردم به نمایشگاه اقوام ایران زمین نیز 800 تومان رفت و برگشت با اتوبوس و با تاخیر زیاد از مردم گرفته شد .

sadeghloo0124oo

هنوز درشهر گرگان سرویس بهداشتی مناسب و عمومی نداریم و حتی چند شیر آب نصب نکردید که مردم در موارد لزوم بتوانند استفاده کنند .

وضعیت سد معبر هم که دیگر اظهر من الشمس است و مردم گرگان هر روز با آن سر و کار دارند و بهترین گواه هستند و می بینیم که در آن تبعیض بیداد می کند ؛ عده ای خیلی راحت پیاده رو ها را اشغال کردند و جگرکی و بستنی می فروشند و داغوش آن را به مردم می دهند اما از آن طرف یک پیرزن که با فروختن سبزی امرار معاش می کند بارش را روی دوشش گذاشته و همیشه در حال فرار کردن است .

وضعیت ساخت و سازها و عدم عقب نشینی از حریم شهری نیز در برخی محلات شهر بیداد می کند و هنوز در بسیاری از نقاط عدم پاسخگویی به مردم وجود دارد و هنوز شما به عنوان شهردار مرکز استان یک نشست خبری نگذاشته اید که پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشید و اینکه من به فکر عمران و خدمت به شهر هستم نمی تواند جواب قانع کننده ای باشد .

آقای شهردار بگویید در باب فرهنگ و توسعه ارزشهای اسلامی در شهر گرگان چه کرده اید ، جز اینکه مبلغ 30 میلیون تومان از بیت المال را برای یادواره کشته شدگان یاک 40 که اکثریت انها متعلق به گرگان نبودند مصرف کردید ، اصلا چرا بودجه به این امر تخصیص دادید ، متولی یادواره کس و نهاد دیگری است و البته ابتدا باید خانواده این نمایندگان متولی دخل و خرج آن می شدند نه شهردار و پول بیت المال ، آیا زیر فشار آقایان علی  کلاتی و نبی هزارجریبی قرار داشتید یا اینکه به جریان اصلاح طلبی دینی دارید که باید ادا کنید .

به هر حال مسئولین ما بجای اینکه به فکر ارائه خدمات باشند همیشه با لحن طلبکارانه حرف می زنند و ای کاش با خود فکر می کردند که در این سالها چه کاری برای مردم کردند ، مردمی که برای امنیت کاری همین مسئولین خون خود را دادند و جوانان خود را نثار این کشور کردند ولی امروز می بینیم که مسئولین شهر اندکی دغدغه مشکلات مردم را ندارند و بیشتر به فکر افزایش اختیارات خود هستند.

عباسعلی ساورعلیا از گرگان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

میقان

آقای شهردار بگویید در باب فرهنگ و توسعه ارزشهای اسلامی در شهر گرگان چه کرده اید ، جز اینکه مبلغ 30 میلیون تومان از بیت المال را برای یادواره کشته شدگان یاک 40 که اکثریت انها متعلق به گرگان نبودند مصرف کردید ، اصلا چرا بودجه به این امر تخصیص دادید

0
0
پاسخ
1393-07-27 01:24
محمدی

خوب از جیب ملت برای کشته شدگان یاک0000000خرج کردید.مگه شهید نیستند خب بنیاد شهید براشون خرج میکرد.

0
0
پاسخ
1393-07-27 01:27
گرگانی

یادواره کشته شدگان یاک40 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1393-07-27 06:18
پرند

چطوری صادقلو بیاد خونه هاتون رو هم جارو کنه، شهرداره ولی دوتا شهردار در دو ناحیه داره قراره مگه در هر جزئیاتی ورود کنه پس دوشهرداری که داره چه کاره اند...30 میلیون برای یاد.اره خرج کرده که کرده چرا پل و زیر گذر و ... رو نمی گید.. فقط نیمه خالی لیوان؟؟ یکی هم که اومده داره درست کار می کنه اینطوری باهاش تا م یکنید...شمنا این بنده خدا رامیانی نیست که اینهمه دارید بهش حمله می کنید

0
0
پاسخ
1393-07-27 04:39
جوادی

صادقلو صادقلو همین بود.

0
0
پاسخ
1393-07-27 08:15
iman

شورا و شهرداری گرفتار سیاسی بازی و باند بازی هست ! و گرنه شهرگرگان با این همه جمعیت و مشکلات نیاز به یه کادر بسیار قوی دارد اینا در این حد نیستند. توقع و انتظار تان رو بالا نبرید!

0
0
پاسخ
1393-07-27 05:29
ایول

بایا فیلم معراجی های رو واسه امثال تو ساختنلطفا از کلمه شهید استفاده نمایید...و بدانید شهید هیچ گونه گرایشی ندارد و همگی حزب الله هستند...درود بر روح پرفتوح شهدای این مرز و بوم

0
0
پاسخ
1393-07-27 05:39
گرگانی

طرح استیضاح شهردار گرگان بزودی تقدیم هیئت رئیسه خواهد شد.برخی اعضا گفته اند حتی با یک رای هم که شده این این طرح را پیگیری خواهند کرد.

0
0
پاسخ
1393-07-27 09:21
حسین

«شهيد» كسي است كه يك روح بزرگ دارد؛ روحي كه هدف مقدس دارد. كسي است كه در راه عقيده كشته شده است. كسي است كه براي خودش كار نكرده است. كسي است كه در راه حق و حقيقت و فضيلت قدم برداشته است. انصافا نمایندگان فقید استان نمونه بارز وصف شهدا بودند.

0
0
پاسخ
1393-07-27 06:06
اصحاب عشق

سلامبا تشکر از مطالب مفیدتون.با ثبت نام در http://ashabeeshgh.com نام خودتون رو در لیست فعالان فرهنگی استان ثبت کنید.

0
0
پاسخ
1393-07-27 03:54
اخگر

شهردار حرف نداره

0
0
پاسخ
1393-07-28 05:16
کاظم بهجتn

سلام .جدیداتغییرات مهمی درعلم مدیریت شهرجفنگ اتفاق افتاده مثلا به یه دیپلم ردی میگن مهندس .به بددهنی وبی اخلاقی وفحاشی وادای لاتها وقمه کشا رودرآوردن وبه مردم وقت ملاقات ندادن وتوی دل پرسنل رعب ووحشت درست کردن میگن علم مدیریت .زدوبند چپاول مردم وبخور بخور وباج گرفتن میشود کار عمرانی ... . . . بااین اوصاف من ترسم ازاینه که این شیوه خدای ناکرده به دارالمومنین سرایت کنه ومردم . . . بشن. خدا عاقبت همه رو بخیر کنه

0
0
پاسخ
1393-07-28 04:37
محسن

سلام دمت گر م کاظم بهجت .زدی وسط خال .ایول .قابل توجه پرسنل خدوم شهرداری

0
0
پاسخ
1393-07-29 08:35
فندرسکی ساکن گرگان

بابا این رامیانی ها کی هستن که شدن همه کاره ی استان ما، تا دیروز شهرشونو خان ببینی ها و دلندی ها ادراه میکردن با نامردی تمام شدن شهرستانیه زمانی شهیدقندهاری و دکترصادقی و... بودن که جونشونو در راه استان ما دادن حالا اینا چی فقط بلدن حق فندرسکی ها و گرگانی ها و... رو بخورنگلستان ما اگه از رامیانی ها میترسی نظرمو منتشر نکن چون هرجا برعلیه این قوم ... نظر میدم میترسنو نظرمو منتشر نمیکنن اگه تو هم میترسی منتشر نکن

0
0
پاسخ
1393-08-03 15:53
فاطمه

اقای صادقلو با عرض سلام و خسته نباشید.ما یک خانواده 4 نفره ابم که خواهر من در پشت کنکور و خودم هم نامزد کرده ام.شما ملکی کلنگی که پدر من در سال87 از ارث پدری خود خریداری کرده بود و ان زمان 13 میلیون جرمیه داشت و ما قادر به پرداخت 3 میلبون تومان را بودیم حدود 100 میلبون جریمه کرده اید.ما اگر داشتیم باقی ان جریمه اولی را میدادیم.پدر من یک تعمییر کار سیار است چگونه این پول را با وجود مشکلات دیگر بدهبم. مگر چقدر درامد داریم .ایا این انصافه.ما حتی به خاطر کلنگی بودن ان ملک مستاجریم..کاش مسئولین نامه حضرت علی به مالک اشتر را سر لوحه کار خود قرار میدادن.لطفا رسیدگی کنید.--------------------------گلستان ما :با سلام و تشکر از مخاطب گرامی فاطمه .لطفا مشکل خود را به صورت کامل و دقیق بنویسید و از قسمت " ارتباط با ما " در سایت با ما تماس بگیرید تا مشکل شما در سایت منعکس شود و همچنین نامه شما به شهرداری نیز ارسال گردد .به امید حل مشکلات یکایک شهروندان .

0
0
پاسخ
1393-08-19 17:53

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.