1396-06-15 14:56
1939
0
43715
به کارگردانی محمد هادی نامور در حال انجام است؛

پیش تولید تله فیلم "نیزارهای بلند" در سرکلاته خرابشهر + تصاویر

پیش تولید تله فیلم "نیزارهای بلند" در روستای سرکلاته خرابشهر شهرستان کردکوی کلید خورد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ پیش تولید تله فیلم "نیزارهای بلند" به کارگردانی محمد هادی نامور امروز در روستای سرکلاته خرابشهر از توابع شهرستان کردکوی استان گلستان کلید خورد.

عوامل اصلی تولید تله فیلم “نیزارهای بلند” :

نویسنده و کارگردان: محمد هادی نامور

مدیر تولید: شعبانعلی درزی

مدیر تصویربردار: مسعود امامی

مدیر برنامه ریزی: علی معصومی

گفتنی است؛ روستای سرکلاته خرابشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان کردکوی، با مختصات جغرافیایی 54 درجه و 4 دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 44 دقیقه عرض شمالی، در 12 کیلومتری جنوب غربی شهر کردکوی و 39 کیلومتری شهر گرگان قرار دارد.

این روستا از شمال به جاده ساری ـ گرگان از شرق به روستای سالیکنده، از جنوب به اراضی جنگلی و از جنوب غرب به روستای کارکنده محدود می ‏شود.

روستای سرکلاته از سطح دریا 300 متر ارتفاع دارد و تحت تأثیر اقلیم کوهپایه‏ ای و خزری آب و هوای آن معتدل است و فاصله اندکی با دریای خزر دارد.

چشم انداز جنگل ‏های زیبا و متراکم درختان پهن برگ راش و آزاد، عبور رودخانه‏ های پرآب و خروشان میرانلو در غرب و دوآب در شرق روستا با حواشی سرسبز و زیبا، همراه با رنگ‏آمیزی مزارع پنبه، شالیزار، گل‏های زرد کلزا و چشمه ‏های فراوان درون جنگل‏های انبوه، فضای رویایی مناسبی برای دیدار گردشگران و علاقمندان به طبیعت فراهم آورده‏اند.

این روستا، علاوه بر طبیعت بکر و منحصر به فرد، از جاذبه‏ های تاریخی و مذهبی چندی نیز برخوردار است: از آن جمله، می‏توان از بقایای شهر تاریخی تمیشه و کوره ‏های آجرپزی در غرب روستا، نام برد که به صورت تپه های پست، توجه گردشگران را به سوی خود جلب می ‏کند.

تصاویر:

عکاس: یعقوب محمودی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.