1396-06-14 06:43
3909
0
43644
آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

انتقاد چهره های شاخص از برکناری شهردار سابق گرگان/ پیشنهاد شهرهای بزرگ برای بکارگیری صادقلو

دو چهره شاخص استان گلستان نسبت به برکناری شهردار موفق گرگان و عهد شکنی برخی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان واکنش نشان دادند .

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عسکری کارشناس رسمی دادگستری و رئیس اسبق راهنمایی و رانندگی استانهای مازندران، گلستان، خراسان، گیلان و مشاور اسبق رئیس راهنمایی و رانندگی کل کشور در ارتباط با عزل شهردار گرگان گفت : با خبر شدم که شورای محترم شهر گرگان در یک اقدام عجولانه نسبت به عزل جناب آقای صادقلو شهردار پرتلاش و محبوب گرگان اقدام نمودند.

عسگری افزود : صرف نظر از توجیهاتی که اعضای محترم شورای شهر در رابطه با چنین اقدامی برای خود دارند اما به جهت مسئولیتهای اجرایی در استانهای مازندران و گلستان در قریب سه دهه گذشته ایشان در هر شهری که بعنوان شهردار انجام وظیفه نموده اند به جهت تلاشهای فراوانی که داشته اند بعنوان یکی از چهره های ماندگار برای مردم شناخته شده و همواره مردم این شهرها از ایشان به نیکی یاد کرده و مکرراً درخواست بازگشت ایشان را داشته اند.

وی تصریح کرد : اینک که شهر گرگان با تلاش چندساله ایشان در زمره یکی از زیباترین و تمیزترین شهرهای کشور درآمده است حیف است که به همین سادگی مردم از خدمات ایشان محروم گردند و در این راستا مردم با پیگیری فراوان درخواست ابقای ایشان را دارند و الحق هم که خواسته معقولی است.

عسکری تاکید کرد : خوب است که اعضای محترم شورای شهر گرگان در اقدامی متهورانه نسبت به اصلاح اشتباه خود گام برداشته و ضمن ایجاد خوشحالی و شعف در اهالی شهر نسبت به اعاده اعتبار خود نیز اقدام نمایند.

واکنش یک فرمانده دفاع مقدس

همچنین یکی از فرماندهان دفاع مقدس استان گلستان نیز در پی عدم ابقا شهردار سابق گرگان واکنش نشان داد .

 فرزاد برادران که سرهنگ بازنشسته ارتش، حقوقدان و مدرس دانشگاه می باشد ، گفته است : عهدشکنی تبعات به شدت منفی در جامعه بجا خواهد گذاشت.

برادران اضافه کرد :  اعضای شورا برای بازگشت اعتماد و برائت از اتهام فریب افکار عمومی به قولی که به شهروندان شریف گرگان دادند پایبند باشند.

درخواست شهرهای بزرگ برای بکارگیری صادقلو

در حالیکه شهرهای بزرگ کشور برای پیشرفت و توسعه به دنبال شهرداران خوب می گردند ، خیلی از آنها چشم به حسین صادقلو شهردار موفق گرگان دارند .

آمل ، سمنان و قائم شهر از جمله شهرهایی هستند که روی صادقلو حساب ویژه ای باز کرده اند و اعضای شورای اسلامی این شهرها دیدارهایی نیز با صادقلو داشته اند و در این باره مذاکره کرده اند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.