1396-06-11 09:44
911
0
43539
اصغری در نشست خبری :

36 واحد برتر استانی در دومین همایش تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان تجلیل می شوند

دبیر دومین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان گلستان گفت : آیین دومین دوره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان روز چهارشنبه 15 شهریر ماه در مجتمع فرهنگی کاپری برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ علی اصغر اصغری دبیر دومین همایش تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: آیین دومین دوره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان گلستان روز چهارشنبه 15 شهریر ماه در مجتمع فرهنگی کاپری برگزار می شود .

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی  رشد واحدهای شرکت کننده در این همایش گفت : امسال 256 واحد در این همایش شرکت کردند و بر خلاف سال گذشته امسال از وحدهای تولیدی ، خدماتی ، گردشگری ، صنفی و آموزشی در این همایش حضور دارند .

اصغری افزود : اولین دوره این همایش سال گذشته با حضور معاون وزیر و مدیر عامل کشوری انجمن حمایت از مصرف کنندگان در مجتمع کاپری برگزار شد و 226 واحد در آن همایش شرکت کردند که از 21 واحد برتر استانی تجلیل شد .

وی تصریح کرد : فراخوان این همایش یعنی دومین دوره در اسفند ماه سال گذشته به بنگاههای اقتصادی و واحدهای تولیدی اعلام شد و بعد از دو بار تمدید در انتهای فروردین ماه به پایان رسید و سپس کار ثبت نام و شناسایی واحدها شروع شد و تیمی مجرب از کارشناسان این اداره کل به ارزیابی مدارک و مستندات واحدهای شرکت کننده پرداختند .

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان تاکید کرد : بر اساس شاخص اعلام شده از طرف مرکز(تهران) ارزیابی ها صورت گرفت و در این ارزیابی شاخص هایی چون کیفیت ، قیمت گذاری و اطلاع رسانی مناسب ، تنوع کیفی و توجه به نیاز مشتری ، اطلاع رسانی مناسب به مشتری و رضایتمندی مشتریان که 20 امتیاز از 100 امتیاز مربوط به رضایتمندی مردم بود .

اصغری اضافه کرد : تقویت شبکه های توزیع و سیستم های فروش ، آگاه سازی مشتریان به حقوق شان و تشویق به استفاده از کالاهای مرغوب داخلی از جمله دستاوردهای این همایش می باشد .

وی یادآور شد : از 14 شهرستان استان گلستان 10 شهرستان حائز مقام شدند و چهار شهرستان کلاله ، بندرترکمن ، کردکوی و مراوه تپه هم اگر چه در این همایش شرکت کردند اما نتوانستند حائز رتبه شوند .

اصغری گفت: واحدهای منتخب فکر نکنند بعد از همایش با آنها کاری نداریم بلکه پایش و رصد محسوس و نامحسوس در طول سال ادامه دارد و اگر احساس شود که شرایط خود را از دست داده اند آن رتبه و لوح از آنها سلب خواهد شد .

انتهای پیام /  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.