1396-06-03 18:50
835
0
43177
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان:

جستجو برای پیدا کردن سومین مفقودشده سیل علی‌آباد ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: باگذشت ۱۵ روز از وقوع سیل در علی‌آباد جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۵ روز از وقوع سیل در شهرستان علی‌آباد می‌گذرد و جستجو برای پیدا کردن آخرین مفقودی این حادثه همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر جستجو توسط ۲۵ نفر از نیروهای جمعیت هلال‌احمر به شکل تخصصی ادامه دارد و این افراد گمانه‌زنی‌هایی را با افرادی که در حوزه رودخانه قرار دارند، دامداران، کشاورزان و ... منطقه داشته‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در حال حاضر به جستجوی خود ادامه می‌دهیم اما طی روزهای شنبه یا یکشنبه هفته آینده جلسه مدیریت بحرانی در منطقه تشکیل می‌شود و نسبت به این وضعیت تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع تیم‌های عملیاتی شرکت‌کننده در این عملیات ۱۴۸ تیم در قالب ۵۸۳ نفر روز بوده است.

صیاد تصریح کرد: ۱۷ قلاده سگ، ۱۳۴ خودروی امدادی و ۷۰ ست نجات در این عملیات مورداستفاده قرار گرفت.

به علت سیلاب و توفان پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مردادماه سال جاری در گلستان و در دهنه زرین گل شهرستان علی آباد کتول جواد نعمتی مسئول حراست شهرداری خان ببین به همراه همسر و فرزند سه ساله اش در آن سیل مفقود شدند و بعد از تجسس گروههای امدادی و مردمی خودروی این خانواده و همسر و فرزند پیدا شدند ولی همچنیان بعد از گذشت 9 روز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.