1396-05-28 08:50
1326
0
42910
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تمام دستگاه های اجرایی برای کاهش فقر و رفع محرومیت «بسیج» شوند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ظرفیت های خود را برای بر طرف کردن مشکلات بعضی از نقاط که شرایط بحرانی دارند ایجاد کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی در نشست فرماندهان، فرمانداران و مدیران اجرایی شهرستانی و استانی مبنی بر پاکسازی مناطق آلوده استان در راستای طرح شهید شوشتری که در حال برگزاری است اظهار کرد: بیکاری ، وضعیت نامناسب معیشتی ، فروش مواد مخدر ، ناهنجاری های اجتماعی  ، پایین بودن سطح سواد و بهداشت فردی و اجتماعی ناشی از کمبود امکانات باعث شده تا در برخی مناطق شاهد بزه و  ناهنجاریهایی باشیم .

وی با اشاره به نتیجه برآیند اقداماتی که در این مدت صورت پیدا کرد، گفت: این فرصت را ایجاد شده تا ما تمام ظرفیت هایی که در دستگاه های اجرایی متعهد هستند را متمرکز کنیم و به مناطقی که نیازمندی ها، آسیب ها و محرومیت هایشان بیشتر است کمک کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: ما با این مدل از کار اولویت های مورد نیاز استان را شناسایی و ظرفیت هایی که مردم ما به آن نیازمند هستند احصا خواهیم کرد تا شرایط برخورداری مردم از این ظرفیت ها را محیا شود.

سردار صادقی بیان داشت: در سال 94 این عملیات را با مدیریت استاندار گلستان داشتیم زمانی که این مناطق بازدید شد از این اقدام به عنوان یک مدل موثر و اقدامی که می تواند بخش های مختلف استان را برطرف کند یاد کردنند .

وی گفت: در حال حاضر 14 نقطه در اختیار ماست که قطعا همپوشانی و هم افزایی لازم را ایجاد خواهد کرد و این تمرکز می تواند این ظرفیت ها را در کنار هم قرار دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: در بحث محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی و ایجاد حوزه های اقتصاد مقاومتی را در 3 شهرستان گنبد، علی آباد و مراوه تپه شاهد هستیم که اگر این ظرفیت ها در کنار همه ظرفیت های دستگاه های اجرایی قرار بگیرد می تواند نشانه گذاری دقیقی را نسبت به آنچه بناست عمل و مردم بهرمند شوند فراهم می کند .

سردار صادقی تاکید کرد: در این مدت زمان باقی مانده فرماندهان این تمرکز را در همپوشان کردن ظرفیت ها داشته باشند و دستگاه های اجرایی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش ظرفیت های خود را برای بر طرف کردن مشکلات بعضی از نقاط که شرایط بحرانی دارند ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.