1396-05-24 18:14
717
0
42768
در حاشیه بازدید از دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول عنوان شد؛

انتقاد رئیس کل دادگستری گلستان از روند جستجوی پیکر مفقود سیل هفته گذشته / تشکیل پرونده ویژه برای بررسی ابعاد سیل در علی آبادکتول

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال گلستان از تشکیل پرونده ویژه برای بررسی ابعاد سیلاب هفته گذشته علی آباد کتول در د ادسرای این شهرستان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست شورای حفظ  بیت المال استان را نیز بر عهده دارد در حاشیه بازدید از دهنه زرین گل علی آبادکتول به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان گفت: این پرونده به منظور بررسی کارشناسی علل بروز این حادثه و رسیدگی به تخلفات احتمالی مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل شده است .

 هادی هاشمیان با بیان این که از دادستان علی آباد کتول خواسته ایم، نظر کارشناسان اهل فن را اخذ کنند خاطرنشان کرد: با مدیران دستگاه های اجرایی که تخلف یا سهل انگاری آن ها سبب بروز خسارت سنگین مالی و جانی در این شهرستان شده است برخورد قانونی می کنیم .

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود از روند جستجوی پیکر مفقود حادثه سیل هم انتقاد کرد و گفت: بازدید میدانی ما حاکی از آن است که تجهیزات و نیروهای متخصص در این بخش  به کارگیری نشده و همین امر نیز  یافتن پیکر یکی از سه جان باخته ی این حادثه را طولانی کرده است .

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: بیشتر نیروهای در حال جستجو ، افراد عادی هستند که با تجهیزاتی مانند بیل و کلنگ در حال یافتن پیکر سومین جان باخته ی سیل هفته گذشته هستند.

بر اثر بارش شدید باران روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق گلستان و جاری شدن سیل ، یک خانواده سه نفره اهل خان ببین در دهنه زرین گل علی آبادکتول دچار حادثه شدند که پیکر دو نفر پیدا شد اما تجسس برای یافتن جسد نفر سوم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.