1396-05-20 13:58
2122
0
42599
آخرین وضعیت بارش باران و وقوع سیلاب در علی آباد کتول؛

جسد خانم 35 خانواده مفقود در سیل زرین گل پیدا شد/ بارش باران به طور نقطه ای ادامه دارد

رییس مدیریت بحران علی آباد کتول با اشاره به بارش شدید باران و وقوع سیلاب در دو دهنه کوهستانی و جنگلی این شهرستان، گفت: شب گذشته خانواده ای 3 نفره مفقود شد که جسد خانم 35 ساله این حادثه توسط نیروهای امداد و نجات یافت شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد درباره آخرین وضعیت شهرستان علی آباد کتول گفت: در حال حاضر بارش ها به طور نقطه ای در مناطق کوهستانی شهرستان علی آباد کتول وجود دارد.

وی اظهار کرد: طبق اعلام نظر هواشناسی استان و شهرستان به مدیریت بحران، این وضعیت تا ساعت 22 امشب ادامه دارد اما بعد از آن احتمال فروکش کردن باران های نقطه ای دور از انتظار نیست.

تجری مفرد تصریح کرد: وضعیت سیل نیز در حال حاضر حالت عادی به خود گرفته، اما وضعیت بحرانی اعلام نمی شود، با این حال شهروندان از حضور در مناطق کوهستانی و دهنه های محمد آباد کتول و زرین گل خود داری کنند.

فرماندار علی آباد کتول در ادامه با اشاره به مفقود شدن خانواده ای3 نفره در دهنه زرین گل و پیدا شدن جسد خانم 35 ساله این خانواده، اذعان کرد: با توجه به در دسترس نبودن اطلاعات موثق از وضعیت دیگر اعضای این خانواده و مفقود بودن آن ها، اولویت اول مدیریت بحران شهرستان کشف و شناسایی جسد 2 نفر دیگر این خانواده مفقود شده است.

وی افزود: بررسی میزان خسارات وارده به زمین های کشاورزی، جاده ها و ابنیه دهنه های زرین گل و محمد آباد کتول به عنوان اولویت بعدی در دستور کار این مدیریت قرار دارد که به زودی اعلام می شود.

جاده دهنه زرین گل مسدود است

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد: تمام راه های مواصلاتی استان در حال حاضر باز و تردرد در آن در جریان دارد.

وی درباره وضعیت جاده ای در مناطق سیل زده شهرستان علی آباد کتول گفت: در حال حاضر مسیر دهنه زرین گل شهرستان علی آباد کتول مسدود است و تردد در آن امکان پذیر نمی باشد.

میقانی تصریح کرد: با تلاش نیروهای امدادی، مسیر یک طرف برای خروج اهالی ساکن روستاهای کوهستانی و افراد گیر افتاده این منطقه، مسیر یک طرفه ای باز شده است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر چه مسیرهای کوهستانی باز است اما مردم از تردد در این جاده ها با توجه به شرایط جوی ناپایدار خود داری کنند تا دچار حوادث دلخراش در این مناطق نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.