1396-05-14 07:21
2759
3
42343

اقدام قابل تامل شرکت مخابرات گلستان/ قطع تلفن مشترک گرگانی پیش از تاریخ مهلت پرداخت + سند

در اقدامی قابل تامل صبح امروز تلفن یکی از مشترکین که مبلغ قبض وی تنها 43 هزار و 600 تومان بود، پیش از گذشت مهلت پرداخت از سوی شرکت مخابرات قطع گردید.

به گزارش گلستان ما، چند روز گذشته قبوض تلفن ثابت مشترکین شرکت مخابرات ایران منطقه گلستان در شهر گرگان توزیع گردید و 18 مرداد ماه مهلت پرداخت مبالغ این قبوض بود، اما در اقدامی قابل تامل صبح امروز تلفن یکی از مشترکین که مبلغ قبض وی تنها 43 هزار و 600 تومان بود، از سوی شرکت مخابرات قطع گردید.

این مشترک که با توجه به شرایط کاری اش نیاز مبرمی به تلفن داشت مجبور به پرداخت مبلغ قبض خود از طریق سامانه رایگان 2000 شرکت مخابرات استان گلستان شد، ولی پس از پرداخت قبض، برخلاف گذشته که پس از پرداخت از طرق این سامانه خط تلفن وصل میشد، خط تلفن وی وصل نگردید که این به دلیل رویه جدیدی است که شرکت مخابرات در پیش گرفته، می باشد.

این رویه به شکل است؛ "مشترکینی که تلفن آن ها به علت بدهی قطع می گردد باید پس از پرداخت قبض خود به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با پرداخت 1500 تومان حق وصل، وصلی تلفن خود را انجام دهند".

این مشترک با اعلام اعتراض خود نسبت به این اقدام شرکت مخابرات، تصویری از قبض خود را برای این پایگاه خبری ارسال نمود و اعلام کرد که قبض دوره و به روز خود را با شماره پیگیری 548512 و 548856 در سامانه 2000 شرکت مخابرات پرداخت کرده است اما تلفن وی وصل نگردید است.

این پایگاه خبری آماده پاسخ شرکت مخابرات شهرستان گرگان می باشد.

photo

بستانکاری 59 هزارتومانی در این قبض نشان از خوش حسابی بودن این مشترک می باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.