1396-03-31 15:20
2546
0
40520
سردار صادقی در جمع دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی گلستان:

موشک های سپاه، تنبیه انقلاب اسلامی برای ترقه بازی دشمنان بود/ شجره طیبه انقلاب از جریان خود منحرف نمی شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این تنبیه انقلاب اسلامی است که اگر دشمن بخواهد ترقه بازی کند ما موشک بازی می کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ سردار "رحمت ا.. صادقی" در نشست "عصری با خاطره " با حضور  خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت و بانوان رزمنده هشت سال دفاع مقدس و جمعی از دانش آموزان در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب ولایت است و خداوند آنچنان برکت داده است که بعد از حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پربار تر و جدی تر در مبارزه با استکبار جهانی حرکت می کند .

وی افزود: شما در این حرکات اخیر دشمن ببنید، بعد از 5- 6 سال حملات تررویستی امریکا، عربستان و اسرائیل همه دشمنان تمام ظرفیت خود رابسیج کردند تا بتوانند حادثه ای را در تهران بوجود بیاورند .

شجره طیبه انقلاب از جریان  خود منحرف نمی شود

فرمانده سپاه نینوا با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری این حملات را تنها انداختن یک ترقه ای خواند و افزود: مرور تاریخ انقلاب نیز به ما نشان می دهد زمانی که صدام اولین بمباران را در 31 شهریور انجام داد امام (ره) فرمودند "دشمن یک سنگی انداخت و رفت."حال آنکه تنها دوسال از پیروزی انقلاب گذشته بود .

صادقی با بیان اینکه دو ابرقدرت جهانی به همراه 36 کشور در آن زمان به قصد مداخله به عراق کمک می کردند، اذعان کرد: دشمن نتوانست جریان انقلاب اسلامی را منحرف کند لذا نهال نو پای آن زمان ، شجره طیبه ای شده که تمام اثرات آن در همه کشورها بروزو ظهور پیدا کرده است.

وی قدرت انقلاب اسلامی را به برکت خون شهدا بیان کرد و گفت: ما در دفاع مقدس آنچنان سیلی به دشمن زدیم که دشمن هیچ وقت تحرک نظامی دیگری را علیه جغرافیای طبیعی ما تصور هم نمی کند .

موشک های نقطه زن سپاه دقیقا مقرهای فرمادهی داعش را منهدم کرد

این مقام مسئول حملات تروریستی در تهران را عملیات کور و فاقد ارزش نظامی دانست و افزود: اما تنبیه آن ترقه بازی بعد از 11 روز 6 موشک بالستیک نقطه زنی که دقیقا در مقرهای فرماندهی مدیریت و پشتیبانی آنها در دیرالزور فرود آمد.

وی اذعان کرد: این تنبیه انقلاب اسلامی است که اگر دشمن بخواهد ترقه بازی کند ما موشک بازی می کنیم.

صادقی با بیان اینکه این عملیات سیلی بزرگی سپاه بود، بیان کرد: منطقه دیر الزور منطقه استراتژیک برای داعیشان در زمان عقب نشینی از سوریه و عراق بود.

وی ابراز کرد: این برکت خون شهید است که انقلاب اسلامی از دشمن نمی هراسد و مقابله جدی می کند .

سردار صادقی اذعان کرد: درس بزرگ را رزمندکان و شهدا و همسران شهدا دادند که فرهنگ شهادت طلبی را نسل به نسل به جلو می برند.

واددگان داخلی بدانند از هارت وهورت دشمن نباید ترسید، مسیر حق ادامه دارد

این مقام مسئول با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی(ره) و تاکید حضرت آقا "امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" ٰ متذکرشد: از آن طرف هم فضایی وجود دارد که ما در عرصه های مقابله کنندگی بادشمن در حوزه فرهنگی و اجتماعی یک سری وادادگان داخل هم داریم که از انقلاب اسلامی خسته شدند و از هارت و هورت های دشمن ترسیدند درسی به آنها دادکه اینها هیچ چیز نیست و مسیرجریان حق ادامه دارد.

صادقی رزمنده بودن را سعادت دانست وخطاب به خانواده های شهدا ، گفت: اینکه مادر شهید باشید و رزمنده ولایت تربیت کرده باشید، همسر شهید باشیدو فرزندان شهید را سرپرستی کنید افتخار است و ما به شما افتخار می کنیم.

رقابت دانش آموزان در احترامف خدمت و آموختن از خانواده های شهدا مدنظر باشد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خاتمه خطاب به دانش آموزان گفت: خانواده های شهدا در های ارزشمندی هستند که باید در احترام ، خدمت و آموختن ار آنان با یکدیگر رقابت کنید .

این مراسم که تا پیش از ادان مغرب ادامه یافت؛ خاطره گویی همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی و تعدادی از بانوان رزمنده و دانش آموزان همراه بود.

این مراسم با برپایی با اقامه نماز جماعت و ضیافت" افطاری ساده " به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.