1396-03-29 10:03
1108
0
40433
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

ادغام اتحادیه های صنفی در گلستان عملیاتی شد/ 20 درصد اشتغال استان در دستان اصناف است

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان ضمن اعلام این مطلب که اتحادیه هایی که کمتر از 100 عضو دارند ادغام می شوند افزود: مهمترین نقطه ضعف اتحادیه های ضیف استان در انجام درست و به موقع وظایف قانونی محوله، کمبود اعضای اتحادیه و کم بودن توان مالی این اتحادیه هاست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، "حسینقلی قوانلو" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  گلستان ضمن تبریک یکم تیرماه روز ملی اصناف به تمامی تلاشگران و فعالان این عرصه، گفت : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است، نقش اصناف در توسعه و اشتغال انکار ناپذیر است.

* سهم اصناف گلستان در تولید ناخالص استانی بین 18 تا 22 درصد است

وی افزود: سهم اصناف از تولید ناخالص داخلی استان بین 18 تا 22 درصد است و 20 درصد اشتغال نیز در بخش واحدهای صنفی رقم می خورد که نشان می دهد اصناف نقش بسیار بزرگی در رفع معضل بیکاری و اشتغالزایی کشور و استان دارد.

"قوانلو"در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مهمترین نقطه ضعف اتحادیه های صنفی استان در انجام درست و به موقع وظایف قانونی محوله، کمبود اعضای اتحادیه و کم بودن توان مالی این اتحادیه هاست.

* ادغام اتحادیه صنف نقاشان اتومبیل گرگان با صنف صافکاران/ اتحادیه های زیر 100 نفر عضور ادغام می شوند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: از این رو با اختیار و تصمیم کمیسیون نظارت استان اتحادیه هایی را که زیر 100 عضو دارند و دچار مشکلاتی هستند در اتحادیه های متناظر ادغام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در اتحادیه صنف نقاشان اتومبیل شهرستان گرگان، مقرر گردید این اتحادیه در اتحادیه صنف صافکاران ادغام گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.