1396-03-28 19:51
1153
0
40420
با تماس یکی از نمایندگان سابق :

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شخصا واگذاری های سایت میگو گمیشان را بررسی می کند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یکی از نمایندگان سابق استان گلستان در مجلس ، از پیگیری برخی واگذاری ها غیر اصولی در سایت میگو گمیشان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و حواشی پیرامون واگذاری ها در سایت میگو گمیشان با یکی از نمایندگان سابق استان گلستان در مجلس گفتگو کرد .

بعد از این گفتگو و رایزنی مقرر شد 11 تیرماه داوود محمدی رئیس این کمسیون شخصا با حضور رابطین ویژه این پرونده  در تهران ، آن را مورد بررسی قرار دهد و از نزدیک در جریان واگذاری های سایت میگو گمیشان قرار بگیرد .

گویا رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اطلاعاتی بدست آورده که برخی واگذاری ها در سایت میگو گمیشان خارج از قاعده و قانون بوده و از طرفی عدم خلع ید برخی شرکت ها در اثر نفوذ برخی مقامات و شخصیتها از جمله مواردی است که کمیسیون اصل نود بدان خواهد پرداخت .

ورود کمیسیون اصل نود مجلس به پرونده سایت میگو گمیشان بعد از شکایت شرکت تعاونی پرورش ماهی حاشیه اترک به این کمیسیون در خصوص عدم تخصیص حق آبه این شرکت و استان گلستان از استان خراسان شمالی بوده است .

بعد از اینکه وزارت نیرو از تخصیص آب این شرکت برای پرورش ماهی ، سرباز زد مجلسیان و دولتمردان به دنبال راه جایگزین افتادند و بنظر رسید که بهترین راه واگذاری بخشهایی از سایت میگو گمیشان به این شرکت بود تا هم ضرر سالهای گذشته جبران شود و هم اشتغالزایی بالغ بر 1200 نفر این شرکت از بین نرود .

معاون آبزی پروری شیلات ایران نیز هفته گذشته طی نامه ای به شیلات استان گلستان اعلام کرده بود که در صورت واگذاری های جدید در سایت میگو گمیشان ، شرکت تعاونی پرورش ماهیان حاشیه اترک در اولویت خواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.