1396-03-27 10:45
1404
0
40365
فرمانده سپاه نینوا گلستان؛

هیچ ملاحظه ای با دشمنان داخلی و خارجی در عرصه اصول و مبانی انقلاب اسلامی نداریم/ آتش به اختیار برای جوانان انقلابی لازم و ضروری است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیرقش در دست مقام عظمای ولایت است و ما در عرصه انقلاب اسلامی و در عرصه اصول و مبانی انقلاب اسلامی هیچ ملاحظه ای با دشمنان داخلی و خارجی نداریم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر " آتش به اختار بودن جوانان انقلابی" اظهارکرد: آتش به اختیار یکی از کلیدی ترین، حساسترین و یکی از واجب ترین اقدامات و ضرورت های اجتناب ناپذیری است که برای عناصر حزب اللهی و جوانان انقلابی لازم و ضروری است.

وی آتش به اختیار را اصطلاح کاملا نظامی عنوان و گفت: در زمان جنگ و عملیات نظامی در بعضی از مواقع که ارتباط سلسله مراتب فرماندهی به دلایل مختلفی قطع می شود فرمانده در حوزه های اقدام و عمل می بایست بر اساس تدبیر خود و ملاحظاتی که در آموزش های نظامی ارائه شده عمل کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ما در سنگر کمین هیچ قاعده ای برای ارتباط نداریم، ابراز کرد: سنگر کمین محلی برای مقابله با دشمن است به جهت اینکه اگر دشمن این سنگر را به تسخیر خود در آورد استعدادی که در آن خاکریز وجود دارد در معرض خطر قرار می گیرد.

به گفته سردار صادقی؛ چندین سال است که حضرت آقا در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تذکرات زیادی را در راستای شبیه خون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی داده اند که اینان نشان از جنگ است.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه آتش به اختیار بودن را باید در راستای سلسه فرامین حضرت آقا تلقی کنیم، گفت: در حوزه هایی که این سلسله نمی تواند عمل کند ما باید در عملیاتی ترین نقطه آتش به اختیار عمل کنیم به جهت اینکه دشمن با این تهاجمات فرهنگی بنا بر نابودی انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: همه جوانان انقلابی، دانشجویان بسیجی و همه متدینین، مؤمنین و نیروهای انقلابی که در نقطه های مختلف دانشگاهی، دانش آموزی و محیط های اجتماعی قرار دارند اینان خودشان به عنوان یک مرکز جنگ و جهاد در حوزه های مختلف باید آتش به اختیار عمل کنند تا اقدامات دشمن در عرصه ها عملیاتی به نتیجه نرسد.

سردار صادقی سند 2030 را سندی کاملا ضد دینی، ضد فرهنگی و ضد استقلال کشور عنوان و اذعان کرد: مرکز فرهنگی ما در حوزه 2030 نتواست از حقوق حقه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع کند و این از طریق مراجع رسمی کشور رسمیت پیدا میکند که مفهومش اختلاف و اختلال در این نظام است.

وی ابراز کرد: این سند به دلیل اینکه باید در آموزش و پرورش اجرا شود باعث می گردد دانش آموز بسیجی ما که مقتدایش شهید فهمیده و معلم بسیجی ما که مقتداش شهدا و ولی امر مسلمین است این سند را اجرا کنند لذا اینان نکاتی است که باید جبهه مقاومت درونی انقلاب در پایین ترین سطح، خودش را نشان دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه آتش به اختیار به مفهومی که در بعضی از بی خبران و برخی از جریانات معاند داخلی و خارجی به هرج و مرج مطرح کردند، نیست افزود: در سطوح شهرستان، استان و کشور افراد متدین باید اعلام موضع کنند لذا این افراد می دانند که این نکته که حضرت آقا فرمودند نکته ای تاکیدی، کلیدی و تاکتیکی است که می تواند جلو هجمه دشمن را بگیرد.

سردار صادقی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین بیرقش در دست مقام عظما ولایت است و ما در عرصه انقلاب اسلامی و در عرصه اصول و مبانی انقلاب اسلامی هیچ ملاحظه ای با دشمنان داخلی و خارجی نداریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.