1396-03-07 10:58
1252
0
39577

دیدار رئیس مرکز فناوری های نوین اصفهان با شرکت های پارک علم و فناوری گلستان + تصاویر

مشاور شهردار اصفهان و رئیس مرکز فناوری های نوین شهری اصفهان با شرکت های پارک علم و فناوری استان گلستان دیدار کردند.

به گزارش راه اسپی دژ، مشاور شهردار اصفهان و ریس مرکز فناوری های نوین شهری اصفهان با شرکت های پارک علم و فناوری استان گلستان دیدار و گفتگو کردند.

ریس پارک علم و فناوری استان گلستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت : در این نشست مشاور فناوری شهردار اصفهان و رئیس مرکز فناوری های نوین شهری اصفهان با شرکت های دانش بنیانی که در زمینه فناوری های نوین شهری فعالیت میکنند دیداری داشتند.

وی افزود: همچینین این دیدار باعث آشنایی هر چه بیشتر با شرکت های دانش بنیان استان گلستان خواهد شد تا در نمایشگاه بزرگ فناوری های نوین شهری که در اصفهان برگزار میشود شرکت داشته باشند.

حسام ادامه داد: شرکت های دانش بنیان استان گلستان که در حوزه مدیریت و خدمات شهری فعالیت میکنند. کارها و محصولات خود را ارائه میکنند و از جزئیات برگزاری این نمایشگاه بین المللی آگاه میشوند.

ریس پارک علم و فناوری استان گلستان خاطر نشان کرد: در استان گلستان از 120 شرکت دانش بنیان مستقر ، بوده که تعداد 14 شرکت در حوزه مدیریت و خدمات شهری هستند و این شرکت ها در زمینه فضای سبز ، تجهیزات و مبلمان شهری ، حمل و نقل شهری و بازیافت زباله فعالیت میکنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.