1396-03-01 15:26
2133
1
39354
در نشست خبری فرمانداری گرگان مطرح شد :

پاسخ جالب فرماندار دولت تدبیر و امید در برابر بیش از 80 کاندیدای معترض / حسینی : خودشان هم تخلف داشتند !! / اگر در لیست شهردار بودند باز هم اعتراض می کردند ؟؟

بیش از 80 کاندیدای انتخابات شوراهای گرگان به تخلفات روی داده شده در انتخابات اخیر گرگان اعتراض داشتند اما جوابهای فرماندار دولت تدبیر و امید جالب بود .

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر ؛ سیدعباس حسینی فرماندار گرگان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تخلفات انتخاباتی از سوی برخی کاندیدهای حامی شهردار انجام شده یا خیر، اظهار کرد: در روز انتخابات شاهد هیچ تخلفی نبودیم، اما برخی کاندیداها به تبلیغات پیش از انتخابات عده‌ای معترض بودند.

حسینی اضافه کرد: اگر شهردار از جایگاه حقوقی خود برای حمایت از کاندیداها استفاده کرده باشد، تخلف است اما اگر به نام حسین صادقلو حمایت خود را اعلام کرده باشد مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: این در حالی است که حتی برخی معترضین خودشان هم تخلف داشتند اما هیچ گونه تخلف منجر به دستگیری نداشته‌ایم.

حسینی تصریح کرد: انتشار لیست‌ها در تمامی کشور تبدیل به عرف شده و در تهران هم لیست‌های مختلفی منتشر شد.

وی یادآور شد: در هر صورت اعتراضاتی که به دست ما رسیده باشد حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد، اما کاندیداها باید ببینند چه چیزی کاشته‌اند که اکنون برداشت کنند.

وی بیان کرد: اگر همین افراد معترض در لیست شهردار قرار داشتند، آیا باز هم همین حرف‌ها را می‌زدند؟ بالاخره از میان ۲۱۲ کاندیدا قرار بود فقط ۹ نفر انتخاب شوند.

گفتنی است شب گذشته و امروز بیش از 80 کانیددای انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به تخلفات حادث شده از جمله حمایت شهردار از لیست 9 نفره اعتراض مکتوب خود را به فرمانداری اعلام کردند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محسن

نکنه شما هم حامی لیست شهردار بودی جناب حسینی ....امیدوارم که همه روزی در برابر خدا پاسخگو باشند

0
0
پاسخ
1396-03-21 06:45

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.