1396-03-01 15:12
1072
0
39352
جشن پیروزی ابراهیم جرجانی برگزار شد :

رشد 130 درصدی آرای جرجانی در دوره پنجم / جرجانی : گرگان در حال تبدیل شدن به کلانشهر می باشد

محمد ابراهیم جرجانی با کسب 22 هزار رای در انتخابات اخیر شورای شهر گرگان علاوه بر کسب رتبه دوم منتخبین مردم گرگان ، با افزایش آرای 130 درصدی روبرو شد .

به گزارش گلستان ما ؛ با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان محمد ابراهیم جرجانی منتخب دوم شهر گرگان در این دوره عصر امروز دوشنبه اول خرداد ماه جشن پیروزی خود را برگزار کرد .

در این مراسم که در هتل راحیل واقع در جرجان 15 برگزار شد تعداد زیادی از علاقه مندان ، هواداران و شهروندان گرگانی حضور داشتند که با جشن و شادی و موسیقی و پذیرایی همراه بود .

ابراهیم جرجانی در سخنانی کوتاه گفت : شما مردم در 29 اردیبهشت ماه حماسه آفریدید و امروز هم من فکر نمی کردم این همه مشتاق در این جشن شرکت کنند اما من واقعا با دیدن این همه جمعیت غافلگیر شدم .

جرجانی افزود : این لطف مردم گرگان بود که من در دوره قبلی در حالیکه  با 10 هزار رای به شورا رفتم اما این دوره با 22 هزاررای یعنی افزایش 130 درصدی مواجه شدم و از این بابت مدیون شما هستم .

وی تاکید کرد : گرگان امروز از حالت شهر عادی خارج شده و در حال تبدیل شدن به کلانشهر می باشد و این می طلبد تا در کنار مدیریت شهری پرتلاش شما مردم نیز همراه باشید .

عضو شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد : تله کابین گرگان با جدیت پیگیری و اجرایی می شود تا برای جلب توریست و گردشگر بتوانیم برنامه ای دقیق داشته باشیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.