1396-03-01 08:07
691
0
39332
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

پروژه پارک موزه دفاع مقدس گلستان تا پایان برنامه ششم تکمیل می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید همه پروژه های مراکز فرهنگی به پایان برسد و پارک موزه دفاع مقدس استان نیز تا این زمان تکمیل خواهد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ عباس حسن نیا مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان با تاکید بر اینکه مصمم به ساخت پارک موزه دفاع‎ مقدس گرگان هستیم، اظهارکرد:در استان علاوه بر تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس بحث ساخت المان های شهدای گمنام در شهرستان ها نیز در برنامه کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس 8 میلیارد اعتبار پیش بینی می شودو سال گذشته از 1.5 میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده هیچ پولی به حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان پرداخت نشده است .

حسن نیا با بیان اینکه مسئولین استان امسال قول همکاری برای تکمیل این پروژه فرهنگی را داده اند ، افزود : تا پایان برنامه ششم توسعه باید همه پروژه های مراکز فرهنگی به پایان برسد و پارک موزه دفاع مقدس استان نیز تا این زمان تکمیل خواهد شد .

وی با بیان اینکه10پروژه از مراکز فرهنگی استان ها که پیشبرد فیزیکی بالای 70 درصد دارند در اولویت ساخت قرار داده اند ، تصریح کرد: پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان با پیشرفت فیزیکی 30 درصد در ردیف پروژه های عملیاتی قرار گرفته وتا 2 یا 3 سال آینده تکمیل می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان ، گفت: پروژه پارک موزه دفاع مقدس گلستان با وجود اینکه هنوز به طور کامل احداث نشده مورد استقبال قرار گرفته است برخلاف برخی از پروژه های فرهنگی در دیگر مراکز استانها که هزینه های زیادی روی آن شده است.

حسن نیا افزود: تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون تومان روی پروژه باغ موزه دفاع مقدس هزینه شده است که یک میلیارد و 100 میلیون آن از اعتبارات ملی و 500 میلیون باقی مانده اعتبارات استانی است .

وی با دعوت از خیرین برای کمک به تکمیل یادمان های شهدای گمنام در استان ، گفت: در50 نقطه از استان 131 شهید گمنام دفن شده که تاکنون 19 یادمان شهداء در استان تکمیل شده است و 24 یادمان نیز در دست احداث است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.