1396-02-31 11:57
1633
0
39303
درانتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی ؛

محمد فلاحی رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان شد / زارعی: آموزش باید اولویت اصلی هیات کوهنوردی گلستان باشد

رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان در انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی در گرگان انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما ؛ انتخابات هیئت کوهنوردی استان گلستان عصر امروز در حالی در اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد که 5 نامزد برای ریاست این هیات داوطلب شده بودند که یاسر قندهاری یکی از نامزد ها قبل از برگزاری این انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

این مراسم با معرفی اعضای حاضر در جلسه و ارائه نقطه نظرات و برنامه های کاندیدا ها آغاز شد و نامزد ها برنامه های خود را به مجمع ارائه دادند .

مجمع انتخابات هیئت کوهنوردی استان گلستان در حالی برگزار شد که آقایان ابراهیم حقدادی ، مهدی علم شاهی ،محمد فلاحی و محمد باقر محمد شفیع برای ریاست هیات مطرح بودند که در این مراسم محمد باقر محمد شفیع انصراف خود را به نفع محمد فلاحی در مجمع اعلام نمود .

پس از ارائه برنامه نامزد های ریاست هیئت رای گیری بین اعضای مجمع آغاز شد که محمد فلاحی با کسب 12 رای از 15 رای اخذ شده به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان گلستان انتخاب شد .

13960231001152 Test PhotoI

در ادامه این مراسم بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ضمن تبریک به محمد فلاحی از اعضای مجمع و کاندیدا ها خواست تا فلاحی را برای توسعه بهتر و بیشتر این رشته در استان یاری نمایند .

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان هم در حد توان خود برای بهبود وضیعت تلاش خود را انجام خواهد داد ، گفت: هیات کوهنوردی علاوه بر رشته های تخصصی به بخش ورزش همگانی توجه بیشتری داشته باشد که تا بتوان با کمک به گسترش ورزش همگانی میزان آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش داد .

در ادامه رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی افزود: هیئت کوهنوردی استان گلستان از نظر تعداد بیمه شدگان ورزشی این رشته با تعداد 1395 جایگاه 12 را دارا است که از این تعداد 515 خانم و 880 نفر آقا هستند.
وی با اشاره به جایگاه و اهمیت آموزش تصریح کرد : 21 هزار و 600 نفر در سطح کشور آموزش کوهنوردی دیدند و استان گلستان نیز باید تلاش بیشتری در بحث آموزش انجام دهد .

001 3

زارعی با بیان اینکه ورزشکاران گلستانی در سطح ملی و بین المللی مقام‎های خوبی را کسب کرده اند ، گفت: شاید گلستان از نظر زیرساخت‎ها شرایط خوبی ندارد اما در کوهنوردی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است  به طوری که یک دهم ورزشکارانی که در رده ‎های جهانی و آسیایی می‎ خواهند رقابت کنند از گلستان هستند .

وی با تاکید بر اینکه آموزش باید اولویت اصلی هیات کوهنوردی استان باشد ، گفت: امسال سال ویژه‎ای برای فدراسیون است تیم ملی نوجوانان و جوانان در تیرماه سال جاری به مسابقات آسیایی و شهریورماه به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد .

رئیس فدراسیون کوهنوردی در ادامه اذعان داشت : ورزش کوهنوردی یکی از ورزش های باسابقه در کشور است و قدمتی بیش از 300 سال دارد که حدود 70 سال آن به صورت تشکیلاتی در کشور کار شده است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : سال 94 فدراسیون 14 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار و در سال 95 بیش از 21 میلیون را به هیات کوهنوردی استان تخصیص داده است تا بتوانند به هیات های فعال کمک بیشتری انجام دهند .

زارعی با بیان اینکه هیات ها باید فدراسیون را در کنار خودشان بدانند ابراز امیدوارم کرد چهار سال آینده برای هیات کوهنوردی استان گلستان سال بسیار خوبی باشد .

001 1

001 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.