1396-02-27 06:52
1233
0
39108
جمشیدی مطرح کرد :

اعلام حمایت ائتلاف خدمت و آبادانی استان گلستان از آیت الله رئیسی

دبیر ائتلاف خدمت و آبادانی استان گلستان گفت :این تشکل در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از آیت الله سید ابراهیم رئیسی حمایت خواهد کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی جمشیدی دبیر ائتلاف خدمت و آبادانی استان گلستان در اطلاعیه شماره 5 این تشک گفت : رهبر معظم انقلاب گفت که هنر ملت ایران و مردم شهرها و حوزه های انتخابیه این است که دقت کنند نگاه کنند بشناسند ، بهترین از لحاظ ایمان بهترین از لحاظ اخلاص و امانت بهترین از لحاظ دینداری وآمادگی برای حضور در میدانهای انقلاب و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند.

جمشیدی ادامه داد : با توجه به سخنان مقام معظم رهبری ما نیز افراد جامعه را برای شناخت دقیق تر نسبت به افرادی که کاندیدا شدند هدایت کنیم که بتوانند در گزینش خود برای سرنوشت جامعه روزجمعه29/2/96 کسی را برگزینیم.

وی اضافه کرد :گزینه انتخابی ریاست جمهوری باید منطبق بامعیارهای اسلامی و انقلابی ومطابق با قانون اساسی وسخنان امام (ره)و رهبری باشد.

دبیر ائتلاف خدمت و ابادانی تصریح کرد : ائتلاف خدمت وآبادانی استان گلستان علاوه بر معرفی افراد برای شورای اسلامی شهرستانها وهدایت در روستاها دوستانی انقلابی و ولایت مدار و ضمن تاکید بر حفظ وحدت و همدلی و انسجام به دکترسید ابراهیم رییسی بعنوان ریاست جمهوری نیز رای خواهد داد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.