1396-02-09 10:57
1498
0
38394
مشاور جوان فرماندار مراوه تپه:

رئیس جمهور باید پشتیبان ولایت فقیه باشد

مشاور جوان فرماندار مراوه تپه گفت: رئیس جمهور باید پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ایشان باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، نورمحمد پران دوجی، مشاور جوان فرماندار مراوه تپه در خصوص ویژگیهای رئیس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رئیس جمهور باید در بستر قانون عمل کند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و مطیع امر رهبری باشد.

پران دوجی ادامه داد: مهمترین پتانسیل در هر کشوری نیروی جوان آن کشور است و هرگاه این پتانسیل عظیم مورد توجه قرار بگیرد، آن کشور می تواند پله های ترقی را بسیار سریع طی کند و به اعتقاد بنده، رئیس جمهور و مسئولان دولتی باید به این پتانسیل بالقوه کشور توجه کنند و زمینه های اشتغال و بسترهای خلاقیت جوانان را فراهم آورند و این فراهم نمی شود جز در ارتباط بیشتر مسئولین با جوانان و دانشجویان و متخصصین .

وی ادامه داد: هم اکنون در همین شهرستان مرزی مراوه تپه نیروهای تحصیل کرده و متخصص زیادی هستند که علی رغم داشتن تخصص هنوز بی کار هستند و این امر با برنامه ریزی قوی مسئولین به خصوص دولت می تواند موجب شکوفایی استعدادها و در کل، موجب توسعه کشور شود.

مشاور جوان فرماندار مراوه تپه در خصوص شوراها هم گفت: در موضوع انتخاب شوراها هم باید بگویم، تا زمانی که انتخابات بر مبنای طایفه و قبیله و فامیل باشد، پیشرفت و توسعه ای هم در کار نخواهد بود.

پران دوجی گفت: باید در انتخاب شوراها، تخصص و تعهد و برنامه ها ملاک قرار بگیرد .

وی افزود: ما جوانان زیادی داریم که در عرصه های مختلف شهرستان، استان و کشور موفقیتهای مختلفی کسب کرده اند و استفاده از این جوانان موفق، می تواند توسعه و پیشرفت را برای منطقه رقم بزند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.