1396-02-07 14:02
1058
0
38327
استاندار گلستان:

مسئولی که خدمت را توفیق نداند، عزت را از دست داده است/ انتشار دفترچه صداقدامی در استان

استاندار گلستان با اشاره به انتشار دفترچه صداقدامی عملکرد دولت در این استان گفت: مسئولی که خدمت را توفیق نداند، عزت را ازدست داده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حسن صادقلو استاندار گلستان در آئین افتتاحیه مدرسه حمزه سیدالشدا قورچای شهرستان رامیان ضمن تبریک مید مبعث گفت: انبعاث ولی امر، انتخاب و انتصاب عادی نیست بلکه ظرفیت و قابلیتی است که انسانی کتاب خدا را از مخزن اسرار بخواند.

وی، جوهره حکومت، خدمت است و خدمت، توفیق است نه منت، اظهار کرد: مجاری رسیدن به عزت خدا، خدمت است و راه رسیدن به عزت، خدمت به مردم و به پدر و مادر است و مسئولی که خدمت را توفیق ندانند، عزت را ازدست داده است و باید صدق نیت در کار باشد.

صادقلو با اشاره به سرمایه گذاری سرمایه داران در بخش اقتصادی همچون سردخانه دومداره این شهرستان، افزود: اشتغالزایی و رونق تولید در صحنه اتفاق افتاده و همه نشانه یک مجاهد فی سبیل الله است.

وی بیان کرد: اینگونه اقدامات باید برای دیگران الگو شود و بجای هدایت مسیرهای سرمایه گذاری به ضدارزش، در مسیرارزش گام برداشته شود.

استاندار گلستان حضور خود را در آیین افتتاحیه سرخانه، تشکر از یک ارزشی بنام تولید و ایجاد اشتعال عنوان کرد و گفت: اگر جامعه از شکرگزاری بیفته بدانید ک آینده مطلوبی نخواهد بود.

وی افزود: بیشترین بیقراری و دغدغه دولت در راستای اقتصادی است و شاید هیچ دولتی در بین المللی و داخلی این دغدغه رانداشته باشد.

صادقلو بیان کرد: این دولت با ضعفها و آسیبهایی که داشت اگر برجام را فکرکرد به رونق اقتصادی فکر کرد واقتصاد سیاسی مهمترین روح پیگیری دولت در روندهای سیاسی اش بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اقدامات انجام شده این دولت از سال ۹۲ تاکنون را یک دفترچه صداقدامی با افتتاح 8 هزار و 33 پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۵ هزارمیلیاردتومان که بیش از ۷هزارپروژه افتتاح و مابقی کلنگ زنی شده است، را در استان منتشر کردم

وی خاطرنشان کرد: در اقتصادمقاومتی ۷۶۰ میلیارد تومان برای ۵۳۳ واحد در شرایطی ک بانکها بسته بودند و شرابط اقتصادی سنگین بود با ایجاد ۵۶ هزار اشتغالزایی انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.