1396-02-05 07:05
2001
0
38146
روابط عمومی جبهه اعلام کرد :

دعوت جبهه جوانان انقلابی استان گلستان جهت عضوگیری از جوانان علاقه مند

روابط عمومی جبهه جوانان انقلابی گلستان از همه جوانان علاقمند و انقلابی برای حضور در این تشکیلات دعوت بعمل آورد.

به گزارش گلستان ما ؛ روابط عمومی جبهه جوانان انقلابی گلستان با انتشار بیانیه ای نحوه شکل گیری این تشکل را تشریح کرد.

"جبهه جوانان انقلابی مجموعه ای است که به همت دکتر محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان طی همایشی در دی ماه 1395 که در سالن اجتماعات دفتر سابق حزب جمهوری اسلامی برگزار شد، اعلام موجودیت کرد.

در این همایش که نخبگان جوان و چهره های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و ورزشی از سراسر کشور حضور داشتند ، جناب دکتر محمد عباسی و حجت الاسلام پناهیان به سخنرانی پرداختند.

متعاقب این همایش جوانان گلستانی به عنوان اولین شاخه از این نهال نوپا با برگزاری شش جلسه مداوم،هیئت رییسه موقت و کمیته های مختلف خود را شکل دادند.

همچنین در راستای روشن شدن خط مشی های این جریان دیدار نوروزی جبهه جوانان انقلابی گلستان در دوم فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر محمد عباسی برگزار گردید.

در این نشست دکتر عباسی اصل شکل گیری این جبهه را انقلابی بودن و انقلابی ماندن معرفی کردند، ایشان همچنین تصریح فرمودند جبهه جوانان ولایتمدار انقلابی گلستان الگویی برای سایر استانها در پاسخ به مطالبات و ساماندهی جوانان متدین و انقلابی  است.

9999

جبهه جوانان انقلابی گلستان معتقد است باز کردن بسیاری از گره های اقتصادی اجتماعی بوسیله مدیریت انقلابی و جوان که دارای انگیزه و تحرک لازم است امکانپذیر خواهد بود. لذا هدف این تشکیلات فراهم اوردن زمینه مناسب برای حضور جوانان باانگیزه،متخصص و متعهد در عرصه های مختلف مدیریتی است.

جبهه جوانان انقلابی گلستان با احترام به همه سابقون انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات کسانی که همچنان در پایداری از نظام و ولایت ایستادگی نمودند، معتقد است که مسئولیت حفظ نظام بر عهده گروهی خاص نیست کما اینکه معتقد است انقلابیون فقط آن کسانی که در دوران امام یا در دوران مبارزات یا در دوران حکومت امام بزرگوار حضور داشتند نیستند بلکه انقلاب متعلق به همه بوده و به مثال یک شط جاری همه کسانیکه در طول تاریخ با آن شاخصهای انقلابیگری حضور دارند و تلاش میکنند، انقلابی اند ولو اینکه امام را ندیده باشند و هرکس که قدرت و توان حمایت از دین خدا، انقلاب اسلامی و اهداف آن را دارد، باید با احساس مسئولیت و با حضوری انقلابی در این راستا ایفای نقش نماید و در زنده کردن و ترویج و تبیین این روحیات تلاش نماید.

جوانان کشور از نظر استعداد و قابلیت های گوناگون نسبت به سایر اقشار و سایر ملتها آماده ترند و برای بالفعل رساندن این سرمایه های انسانی، داشتن روحیه تشکیلاتی و حضور فعال در تشکلی که اکثرا نیروهای جوان در آن حاضرند و در مسیر ارزشهای نظام ولایی و خدمت به ملت شریف را شعار و مرام خود می داند را ضروری دانسته و برای پا بر جا ماندن و قوام این تشکل آرمانی، التزام و تلاش برای بایسته های آن از جمله بصیرت و تدبیر، اخلاق اسلامی ، صبوری و استقامت، حل شدن در جمع و پرهیز از خودخواهی، نظم ، تعهد کاری ، انگیزه ، نوآوری ، تلاش در جهت خودسازی ، راز داری و وفای به عهد و کسب مهارتها و دانش های لازم برای نقش آفرینی در سازندگی کشور و استان را لازم می دانیم.

66666

تلاش در جهت سازندگی و تعالی کشور اسلامیمان را جهادی ارزشمند دانسته ، در این مسیر استعداد نسل نو انقلاب یعنی جوانان برومند کشور و استان را کارساز و موثر می دانیم . باروری این استعدادها به طریقی که بتواند اشتغال مولد و معیشت جوانان کشور را عملا   فراهم کند را یک اولویت مهم برای همه برنامه ریزان نظام می داند.

جبهه جوانان انقلابی گلستان  تشکیلاتی عقیدتی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است که با اهداف و مقاصد اسلامی از همه نیروها ، مخصوصا جوانان در خط ولایت مطلقه فقیه حمایت ، همفکری و همراهی می نماید. اهداف این تشکیلات در جهت تحقق آرمان ها ، اصول و سیاست های اسلامی ، فرهنگی ، علمی و اجتماعی جمهوری اسلامی و در اجرای تاکیدات به حق مقام معظم رهبری ((مد ظله العالی)) در رابطه با حفظ و گسترش روحیه اسلامی و انقلابی در جوانان است. 

جبهه جوانان انقلابی معتقد است از ظرفیتهای بسیار زیاد و بعضا فوق العاده جوانان در عرصه های مهم مدیریتی کشور در هر دو جناح سیاسی کشور استفاده نشده است. و هدف از تشکیل این جبهه عرضه این توانمندیها است.

از بین بردن ذهنیت شی انگارانه و نگاه ابزاری در بین بعضی از مسولین نیازمند یک همت جهادی توسط جوانان مومن و انقلابی با رمز واژه هایی همچون ما میتوانیم در کنار انسجام، وحدت و همدلی است که این مهم قطعا در قالب یک کار تشکیلاتی و منسجم همچون جمعیت جوانان انقلابی قابل انجام خواهد بود.

photo 2017 01 20 21 49 32

همچنین این تشکیلات کانون جوانان جبهه مروی نیروهای انقلاب(جمنا) را جدا از این جبهه اعلان میکند، این تشکیلات  زیر مجموعه هیچ تشکیلات و یا حزبی در استان نبوده و به صورت مستقل عمل می نماید.

در حالیکه کانون جوانان جمنا زیر مجموعه تشکیلات جبهه مردمی در استان فعالیت میکند و  جبهه جوانان انقلابی گلستان نیز در راستای انسجام بخشی به نیروهای انقلاب کمکهای لازم را خواهد داشت.

جبهه جوانان انقلابی گلستان از همه جوانان انقلابی و علاقمند بر عضویت در این تشکیلات دعوت بعمل می اورد.

اولین برنامه تشکیلات جبهه جوانان حضور موثر در انتخابات شورای شهر می باشد و با یک لیست مستقل در انتخابات شورای شهر وارد خواهد شد.

88888

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.