1396-02-02 08:22
1134
0
38119
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

بیست و نهمین دوره قرآن کریم ویژه ایثارگران گلستان برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: بیست و نهمین دوره قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از خانواده شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر فاضلی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: یست و نهمین دوره قرآن کریم ویژه  ایثارگران در گلستان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه ساعت 9 صبح در روز جمعه (8 اردیبهشت) در سه منطقه استان برگزار خواهد شد، افزود: بیست و نهمین دوره قرآن کریم با حضور بیش از 300 نفر از خانواده شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

فاضلی اظهارداشت: نفرات برگزیده این دوره که مردادماه برگزار می شود به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو مرحله خواهر و برادر انجام خواهد شد، تصریح کرد: متسابقین گروه سنی الف 15 تا 20، گروه ب 20 تا 35 سال و گروه ج 35 سال به بالا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: حفظ، قرائت، مفاهیم و همچنین تفسیر از رشته های مسابقه این دوره مسابقه است.

وی افزود:هدف از برگزاري اين مسابقات اشاعه فرهنگ قرآني، آموزش و انتقال تعاليم اين كتاب آسماني در بين خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر استان گلستان می باشد.

فاضلی اظهارداشت: برگزاري اين نوع مسابقات از مصاديق آيات قرآن است كه مؤمنان را به سبقت گرفتن در امور خير و مسابقه گذاشتن در موضوعات مثبت و مواردي كه انسان را به خداوند نزديك ميكند، تشويق كرده است./ شبستان

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.