1396-02-01 03:59
1435
1
38080
جانشین سپاه نینوا استان گلستان:

کسی را انتخاب کنید که روحیه انقلابی گری داشته باشد/جبهه غیرانقلابی همیشه در مقابل امام و رهبری ایستاده است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر می خواهیم در مسیر شهدا قرار گیریم باید جبهه انقلابی گری را انتخاب کنیم

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سرهنگ دکتر حسین کریمی اول در اولین یادواره شهدای کوی فراهی و یادبود 42 شهید دهستان یساقی شهرستان کردکوی که در مسجد صاحب الزمان (ع) موی شهید فراهی برگزار شد، با بیان اینکه شهدای گرانقدر جانشان را تقدیم کردند تا بیرق تفکر اسلام و بیرق تفکر شیعی و علوی اسلام در دنیا پایدار بماند، گفت: خون قریب به 230 هزار شهید پای انقلاب ریخته شد که هدفشان ادامه راه شهدا، امام راحل و پیروی از امام و رهبری بوده است.

انقلاب اسلامی نماد تفکر و اندیشه عاشوراست

وی با بیان اینکه ما در مقابل هرگونه انحراف در اسلام ناب محمدی (ص) آماده جانفشانی هستیم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نماد تفکر و اندیشه عاشورا و تداوم دهنده همان راه است.

جانشین سپان نینوا استان گلستان متذکر شد: اگر پای بند خون شهدا نباشیم و مطیع امر ولی فقیه نباشیم مطمئن باشید حادثه عاشورا دوباره تکرار خواهد شد.

کریمی اول خاطرنشان کرد: 38 سال از انقلاب می گذرد دشمنان هر چه در توان دارند برای از بین بردن انقلاب اسلامی به میدان آورده اند اما به اهداف خود نرسیده اند این است که ما ملت مسلمان ایران پای آرمان ها ایستاده ایم و گوش به فرمان ولایت هستیم و از فرهنگ عاشورا فاصله نگرفتیم.

سرنوشت چهارساله انقلاب اسلامی در دست قوه مجریه است

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات و سرنوشت چهارساله انقلاب اسلامی در دست قوه مجریه است، متذکر شد: شهدای ما که این مجلس بیاد و بزرگداشت آنان برگزار شده است برای آرمان های الهی، برپایی حکومت الهی، حفظ جایگاه ولایت، حفظ عاشورا و مکتب حسین ابن علی (ع) به شهادت رسیدند.

جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه در سرنوشتی که آینده انقلاب اسلامی در گرو اوست قطعا ما وظیفه داریم همچون شهدا بیاندیشیم، همچون شهدا عمل کنیم، عنوان کرد: در مسیر تداوم انقلاب اسلامی می خواهیم سرنوشت انقلاب، قوه مجریه و قوه مقننه را مشخص کنیم.

کسی را انتخاب کنید که در این مسیر تداوم انقلاب جانفشانی می کند

کریمی اول با عنوان اینکه دیگر بحث قبیله، قوم، جناح و گروه مطرح نیست، تأکید کرد: اگر می خواهید این راه و مسیر ادامه داشته باشند باید انتخاب ما بر اساس اصول و ارزشهایی باشد که این افراد به آن پایبند هستند و برای تداوم انقلاب حاضرند در این مسیر جانفشانی کنند.

وی اذعان کرد: بسیار مهم است بدانیم اندیشه ای که امام خمینی (ره) به ما رساند و ما را در مقابل همه ملت ها سرفراز کرد آن اصولی است برگرفته از اسلام در انقلاب پیاده کرد و مقام معظم رهبری آن را تداوم می دهد.

این مقام نظام با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی یکی از شاخصه ها و مولفه های اصلی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: شهدای ما برای مقابله با استکبار جهانی در رأس آن شیطان بزرگ به شهادت رسیدند لذا کسی که در این کشور می خواهد سکان قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضاییه را برعهده بگیرد باید در مقابل استکبار بایستد و روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.

در شأن ملت ایران نیست کسی که در رأس قوه ای قرار بگیرد و از تشر آمریکا بترسد

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کسی از تشر آمریکا نترسد اگر می‎ترسد از طرف ملت ایران نترسد، اظهار داشت: ملت ایران در مقابل آمریکا و متحدانش باصلابت و اقتدار تمام ایستاده است و براساس مکتب امام راحل استکبارستیز است و هیچگاه در مقابل آمریکا و شیطان بزرگ کم نیاورده و نخواهد آورد.

وی تصریح کرد: در شأن ملت ایران نیست کسی که در رأس قوه ای قرار بگیرد و از تشر آمریکا بترسد.

جبهه غیرانقلابی همیشه در مقابل امام و رهبری ایستاده است/ غرب آبشخور فتنه جریان غیرانقلابی است 

سرهنگ کریمی اول با بیان اینکه در تقسیم بندی جبهه هایی که از اول انقلاب در انقلاب اسلامی وجود داشته است، جبهه انقلابی گری و اسلامی و جبهه غیرانقلابی بوده است، افزود: شهدا دقیقا در جبهه انقلابی گری قرار داشتند و براساس همین روحیه رفتند و تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع کردند اما جبهه غیرانقلابی همیشه در مقابل حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده است.

وی با اذعان به اینکه گرایش جبهه غیرانقلابی در نهایت به سمت غرب و هم پیمانانش می باشد، گفت: غرب آبشخور فتنه جریان غیرانقلابی است و انقلاب اسلامی دقیقا در تضاد تفکر و اندیشه غرب است.

اگر می خواهیم در مسیر شهدا قرار گیریم باید جبهه انقلابی گری را انتخاب کنیم

این مقام نظامی ادامه داد: اگر می خواهیم در مسیر شهدا قرار گیریم باید جبهه انقلابی گری را انتخاب کنیم و این روحیه را حفظ کنیم و هر کسی که می خواهد وارد عرصه خدمت شود با محک انقلابی گری آن را بسنجیم و اگر درصدد انقلابی گری و انقلاب اسلامی می گنجد ما مخلص او هستیم و اگر در جبهه دوم قرار دارد که نگاهش به سمت غرب و آمریکاست به او لبخندی بزند او از ما نیست و اگر به اون اعتماد کنید و رأی دهید اشتباه می کنید.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه وقتی سپاه و بسیج گفته می‎شود منظور مردم هستند که حافظ انقلاب اسلامی و در مسیر تداوم انقلاب آماده و وسط میدان هستند، با اشاره به اظهارات برخی افراد که معتقدند بسیج و سپاه حق دخالت در موضوعات و مسائل سیاسی را ندارد، گفت: برخی افراد تحلیل و تفسیر می کنند که انگار بسیجی فقط در زمان جنگ باید وارد میدان شود و بجنگد و شهید شود و در مواقع بحرانی به امدادرسانی بپردازد اما اگر زمانی موضوع سیاسی بوجود آمد سپاه و بسیج حق دخالت ندارند و این مسأله را به سخن امام راحل که فرمودند نیروهای ارتشی و سپاه در مسائل سیاسی دخالت نکنند تعمیم می‎دهند.

وی ادامه داد: این افراد درحالی چنین سخنانی را بیان می کنند که امام راحل فرمودند سپاه، بسیج و ارتش وارد جریانات، احزاب و گروه های سیاسی نشوند نه اینکه در خصوص مسائل سیاسی اظهارنظر نکنند اما باید گفت همانطور که حفظ مرزها وظیفه بسیج و سپاه و ارتش است هر زمان که سرنوشت انقلاب اسلامی مورد مخاطره قرار گیرد سپاه و بسیج و ارتش از آن دفاع و بصرت افزایی می کنند.

عده ای در ظاهر از نام شهدا و رهبری استفاده می کنند/باید تشخیص دهیم چه کسانی مطیع امر ولایت هستند

کریمی اول افزود: این افراد اگرچه اسم شهید، جانباز و ولایتمداری را به زبان می‎آورند اما در باطن هیچ اعتقادی به این مسائل ندارند بلکه این افراد مسیری را انتخاب کردند که انقلاب اسلامی با روش‎های آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده شود.

وی ضمن تأکید براینکه باید تشخیص دهیم چه کسانی مطیع امر ولایت هستند، چه کسانی اعتقاد به آرمان های انقلاب اسلامی دارند و در مقابل استکبار ایستاده اند و چه کسانی در مقابل تشر آمریکا جا زده اند، گفت: باید در جریان کامل این موضوعات قرار گیرید تا در تعیین سرنوشت چهار ساله کشورمان دچار اشتباه نوشیم.

اگر روحیه انقلابی در مسئولین ما باشد قطعا مشکلات کشور از جمله بیکاری حل خواهد شد

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه مدیری که ناکارآمد است، مدیری که مشکلات این مردم شهید داده را نمی فهمد و می خواهد با افزایش مشکلات ناکارآمدی نظام اسلامی را به دنیا معرفی کند این مدیر لیاقت این جایگاه را ندارد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها فریاد زدند گره مشکلات اقتصادی کشور با اقتصاد مقاومتی گشوده می شود، چه اقدامی صورت گرفته است؟ لذا اگر روحیه انقلابی در مسئولین ما باشد قطعا مشکلات کشور از جمله بیکاری حل خواهد شد.

وی افزود: بایستی تغییر و تحول صورت گیرد و بایستی روحیه انقلابی گری ایجاد شود باید مدیران انقلابی و کسانی که پای بند به آرمان های انقلاب و امام و رهبری و شهدا هستند در مسیر تداوم انقلاب اسلامی در مسئولیت ها قرار گیرند.

عده ای بدنبال رانت خواری های خود و نزدیکان خود هستید

کریمی اول با بیان اینکه چرا زمان انتخابات مخلص مردم می شوید و زمانی که رأی آوردید دنبال رانت خواری های خود و نزدیکان خود هستید آیا واقعا شما مدیر دولت اسلامی هستید؟ اظهار داشت: انقلاب کردیم که کوخ نشینان را به سطحی برسانیم که بتوانند در مسیر تداوم انقلاب اسلامی حرکت کنند لذا انقلاب نکردیم که مرفهین بی درد تحویل بگیریم و به استکبار جهانی لبخند بزنیم.

این مقام نظام گلستان با اشاره به اینکه دشمن طراحی کرده است که همه ظرفیت های خود را پای کار آورده تا انقلاب اسلامی را نابود کند، یادآور شد: ما هم همه ظرفیت های انقلابی و اعتقادی خود را پای کار آورده ایم تا در مقابل استکبار جهانی بایستیم و در این راه جان دهیم زیرا مطمئن هستیم این راه، راه اسلام، حسین ابن علی (ع) و قرآن است.

وی ابراز امیدواری کرد و گفت: هرکز به آینده با نگاه ناامیدانه نگاه نمی کنیم بلکه به آینده ای روشن در جبهه مقاومت نگاه می کنیم چون عنایات خدا پشت سر ماست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.