1396-01-15 17:30
3445
0
37380
چه کسی پاسخگوست؟!

تصادفی در گالیکش 14 کشته و مصدوم برجای گذاشت / یکی از فوتی‌ها مادر باردار بود + تصاویر

تصادف بین چهار خودرو در گالیکش  2 کشته و 12 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ساعت 11 و 50 دقیقه امروز در محدوده روستای «پاسنگ بالا» از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش در پی برخورد چهار دستگاه خودرو (دو پراید، پژو و دوو) و انحراف وانت پیکان 14 نفر مصدوم شدند.

6 نفر از مصدومین این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش و 7 مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی 115 گالیکش به بیمارستان‌های محمد رسول‌الله صلوات الله علیها کلاله و مطهری گنبدکاووس انتقال داده شدند.

متأسفانه تاکنون دو نفر از مصدومین (یک نفر از فوتی‌ها مادر باردار بوده است) این حادثه که با ترومای شدید همراه بودند در بیمارستان فوت‌شده‌اند.

عملیات رهاسازی مصدومین نیز توسط ست نجات هیدرولیک مستقر در پایگاه امداد و نجات بین‌شهری سه‌راهی گالیکش به کلاله انجام‌گرفته است.

به گزارش " نیلکوه " طی ماه‌های اخیر در این محدوده بسیاری از هم‌وطنان مصدوم یا فوت‌شده‌اند.

به اعتقاد شهروندان گالیکش پیشرفت وجبی ساخت آزادراه گالیکش به استان خراسان شمالی تاکنون جان بسیاری از هم‌وطنان را گرفته و یا موجب مصدومیت بسیاری شده.

نصب گارد ریل در این مسیر بخصوص در محدوده روستای «تراجیق» به «دارآباد» اجازه هرگونه فرار را از خودروهای عبوری حین وقوع حادثه گرفته و موجب بالا رفتن آمار تلفات شده است.

مسئولین شهرستانی در این خصوص تاکنون تنها سکوت کرده و اقدام درخوری برای پایان ساخت این پروژه نشان نداده‌اند.

تکمیل آزادراه شمال به استان خراسان تنها در محدوده گالیکش متوقف‌شده و شهروندان معتقد هستند این نشان از ناتوانی مسئولین شهرستانی در این حوزه است.

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

nilkooh2304 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.