1396-01-06 07:56
1135
1
37047
معاون استاندار گلستان خبر داد :

پیش‎بینی نام‎نویسی بیش از یکهزار نفر در روز پایانی ثبت نام شوراها در استان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان گفت : پیش‌بینی می‌شود که در روز پایانی بیش از 1000 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان ثبت‌نام کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اسپی دژ، علی‌اصغر طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان در حاشیه بازدید از روند اجرایی ثبت‌نام در شهرستان آق‌قلا گفت : در دوره قبل شوراهای شهر و روستا (سال 92 ) 7200 نفر داوطلب شده بودند و با توجه به آمار ساعت 20 شب گذشته ، تاکنون 6250 نفر ثبت‌نام در این دوره ثبت‌نام کردند. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که امروز بیش از 1000 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان ثبت‌نام کنند.

وی افزود : تعدادی از روستاهای استان به حدنصاب برگزاری انتخابات نرسیده بودند که با رایزنی با بزرگان روستاها این نیز به‌زودی به حدنصاب خواهد رسید.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان با تشکر از اعضای برگزارکننده انتخابات گفت : با توجه به اینکه ثبت‌نام از 30 اسفند شروع‌شده است، فرمانداران، بخشداران و تمامی عوامل برگزاری در استان به‌طور کامل حضور داشتند و از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

p

به به چقدر هم کسانی که میخواهند ایران را نجات بدهند خجالت بکشید تا زمانیکه مجلس و دولت بر علیه یکدیگر باشند و در کار یکدیگر دخالت بکنند هیچ رئیس جمهوری و هیچ نماینده مجلسی نمی تواند برای مردم کاری بکند تکلیف ما کارگران و کارمندان که خوشبختانه روشن شد افزایش حقوق 118000 تومان نسبت به سال گذشته بعد از 20 روز جلسه شورای حقوق و دستمزد! حالا چه دولت فعلی بماند و چه نماند امسال ما یا مثل پارسال است و یا از آن بدتر چه توفیری برای ما دارد شرکت این از ما بهتران

0
0
پاسخ
1396-01-06 11:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.