1396-01-06 06:03
2105
1
37038
دیده بگشا که جان بینی آنچه نادیدنی است آن بینی!

پست تلگرامی عجیب از سوی یک نامزد خاص شورای شهر گرگان

در آستانه انتخابات دور پنجم شورای شهر گرگان شاهد برخی اقدامات کاندیداها در فضای مجازی و حقیقی هستیم اقداماتی که سعی دارد رای قشر خاکستری را از آن خود کند..

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو ؛ یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر گرگان با انتشار تصویری از " هفت سین در کاخ سفید " مطلبی به این شرح  منتشر کرده است! :

« نه فريادهاى مرگ بر آمريكا و نه موشكهاى بالستيك ، هيچ كدام به مرزهاى آمريكا نرسيد ، ولى سفره هفت سين ايرانى تا درون كاخ سفيد نفوذ كرد بيشترين قدرت هر ملت فرهنگ آن ملت است... »

حال جای سوال است که آیا واقعا این کاندیدا که اتفاقا سابقه حضور در شورای شهر را نیز داشته به همین صورت ساده انگارانه به قضیه نگاه کرده است؟!

صحبت از توهم توطئه نیست اما جای ساده انگاری نیز نیست! برای این منظور کافی است به "تجربه زنده" رجوع شود.

باید به عرض این کاندیدای محترم رساند که این اقدام گول زننده استکبار جهانی تازگی ندارد، تبریک سال نوی اوباما را یادش که نرفته؟ همانجا که اوباما پیش از هر کسی پشت دوربین رفته و از تمدن ایران باستان سخن می گوید و در لطایف الحیلی فردا و فرداها به تحریم های علیه همین ایران باستانی قوت می بخشد!

نه تنها ساده لوحانه بلکه مضحک و خنده دار است که باور کنیم از میان اینهمه فرهنگ و آداب و رسوم در دنیا، آمریکا آنقدر خوش سلیقگی کرده که بنشیند و فقط از ایرن بگوید و هفت سین بچیند و لابد هنگام سال تحویل قرآن نیز باز کند!

کاندیدای محترم شک نکن که اگر موشک های بالستیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبود این آمریکا آنچنان که هواپیمای مسافربری کشورت را به آتش کشید و حتی عذرخواهی نکرد، هفت سین و فرهنگ تو را نیز زیر فرهنگ لاابلالی خویش دفن می کرد.

نیاز نیست تمام تاریخ را هم ورق بزنی به صدر اسلام نیز نگاه کنی می بینی خوی دشمن عوض شدنی نیست و لبخندش فقط تا هنگامی است که تو سلاحت را غلاف کنی! موشک های بالستیک ما غلاف شود صدای مهیب موشک های دوربرد استکبار دیگر نمی گذارد صدای توپ تحویل سال را بشنوی!

تو که می خواهی نماینده این مردم برای حفظ شهر و فرهنگشان شوی، هم فرهنگ مردم را خوب بشناس و هم دشمنانش را! که اگر از هر کدام غافل شوی باید در دلسوزی ات برای مردم شک کرد...

بدست آوردن رای جمعیت خاکستری همراه شدن با برخی فکرهای نادرست نیست تا مقبول بیفتی بلکه راه درست آگاهی بخشی است دوست عزیز..

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

آقای ایکس

اسمش رو هم بگید !چنین افرادی قراره نماینده مردم بشن ؟

0
0
پاسخ
1396-01-06 07:41

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.