1396-01-02 04:30
1998
0
36846
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان؛

راهیان نور تهاجم فرهنگی دشمن را خنثی می کند / کار بزرگ انقلاب ، احیای تفکر اسلام ناب در کل جهان بود

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت: راهیان نور حرکت بسیار خوبی است واین راه باید نسل به نسل انتقال داده شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در یادمان شلمچه ضمن تبریک سال 96 ، اظهار کرد: دفاع مقدس به عنوان منبع و ذخیره قدرت نرم انقلاب اسلامی مطرح است.

وی با بیان اینکه استان گلستان می تواند از این منبع استفاده کند، افزود: باید در راستای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت راست قامت بوده و در این راه گام بر داریم.

حسینی درادامه افزود :کار بزرگی که انقلاب ما انجام داد رسالتش احیای تفکراسلام ناب در کل جهان بود که موانع بزرگی پیش پای آن گذاشته شد که همان جنگ 8 ساله بود.

وی ابراز کرد: همان طور که در دفاع مقدس نشان دادیم که ارتش تا دندان مسلح عراق با حمایت کشورهای بلوک غرب نتوانست جلوی اسلام بایستدو آنها در جنگ 8 ساله نتوانستند ما را شکست بدهند ، حال هم در این جنگ نرم باید تلاش کنیم تا به جای این که ما مغلوب دشمن شویم ، دشمن مغلوب ما شود و  اسلام را به دنیا بشناسانیم.

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: دشمن با تهاجمات فرهنگی سعی در تغییر عقیده و آرمانهای ما دارد و این از گذشته های خیلی دور ادامه داشته است و لذا (راهیان نور) مقابله به مثل در مقابل همین هجمه هاست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.