1393-07-13 02:59
1269
0
3631
سردار میرفیضی :

اجرای بیش از 90 برنامه در هفته ناجا / "پلیس تلاش جهادی ، کار آمدی و اقتدار" شعار امسال است

فرمانده انتظامی استان گلستان از اجرای بیش از 90 برنامه در هفته نیروی انتظامی امسال خبر داد و عنوان کرد شعار امسال" پلیس تلاش جهادی ، کارآمدی و اقتدار" است .

به گزارش گلستان ما ؛ سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان گلستان صبح امروز (9 مهرماه ) در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: از 14 تا 20 مهرماه امسال که بین دو عید قربان و غدیر قرار گرفته مراسمات هفته نیروی انتظامی برگزار می گردد .

وی با توجه به اینکه هر ساله هفته نیروی انتظامی با شعاری مزین می گردد عنوان کرد : امسال هم با تاسی از شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری عنوان "پلیس ، تلاش جهادی ، کار امدی و اقتدار" در نظر گرفته شده که هر قسمت از این واژه ها ناظر یه فعالیتی از خدمات پلیس می باشد .

میرفیضی تاکید کرد: پلیسی کارآمد است که بتواند هوشمند باشد و از ظرفیت های مختلف استفاده کرده و برای اثربخش بودن به قدرت پیش بینی آینده برسد که بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا نظم و امنیت عمومی حاصل شود .

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: ما به نمایش چهره ای خشن از پلیس اعتقاد نداریم و آن را نوعی اقتدار ظاهری می دانیم و به دنبال اقتدار معنوی هستیم که درسایه تعامل و همکاری با مردم و مهار و کنترل جرائم بدست می آید و یا اینکه با روش اقنا سازی و نفوذ کلام بتوانیم به عنوان هادی جامعه عمل کنیم .

سید محمود میرفیضی به برنامه های هفته نیروی انتظامی این طور اشاره کرد :

* دوشنبه 14 مهرماه با شعار اقتدار ، توانمندی و قانون مداری ؛  اولین روز هفته انتظامی که افتتاحیه با صبحگاه مشترک و نمایش اقتدار نیروهای یگان ویژه درسطح استان ، افتتاح نمایشگاه فضای مجازی ،مسابقات ورزشی ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ، ملاقات چهره به چهره با مردم ، برگزاری نمایشگاه سیار مواد مخدر و نمایش تاتئر پلیس کوچک .

* سه شنبه 15 مهرماه با شعار خدمتگزاری ، پاسخگویی و کرامت انسانی ؛ مردم یاری در شهرستانها و روستاهای محروم و افتتاح پروژه های عمرانی و برگزاری نشست های علمی و ...

* چهارشنبه 16 مهرماه با شعار دانش بنیانی و حرفه ای گری ؛ برنامه های این روز شامل جلسه هم اندیشی با معتمدین پلیس ، استفاده از ظرفیت های هنری با اجرای تئاتر درمانی ، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستانها ، هم اندیشی با اصناف و ..

* پنجشنبه 17 مهر ماه با شعار تلاش جهادی ، ایثارگری و تعالی فردی و سازمانی ؛ سلامت اداری و رشد سازمانی برای ما خیلی مهم است لذا ما باید به جایی برسیم که پلیس متدین بسازیم . در این روز برنامه هایی چون مسابقه رالی خانوادگی ، جشنواره فرهنگی قران و تجلیل از برترین ها ، همایش همیاران منطقه و پلیس با همکاری معاونت عمرانی ، تقدیر ازبرندگان جشنواره عکس ، دیدار با خانواده های شهدا و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا و . . .

* جمعه 18 مهرماه با شعار ولایتمداری و ارزشهای اسلامی ؛ در این روز همایش پیاده روی خانوادگی ، انجام خدمات پزشکی رایگان در نماز جمعه ها و مصلی و حضور پرسنل در نماز جمعه و...

* شنبه 19 مهرماه با شعار اعتماد عمومی ، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی ؛ برنامه ای این روز ورزش صبحگاهی ، نمایش اقتدار پلیس و اهدای خون و ...

* یک شنبه 20 مهرماه با شعار آموزش همگانی ، پیش بینی و پیشگیری اجتماعی ؛ برنامه های این روز مسابقه موتور سواری ، ملاقات چهره به چهره ، عیادت از بیماران ، شاغلین و بازنشستگان ناجا ،  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.