1393-07-09 09:23
1820
1
3627
حجت الاسلام محمدی :

تقدیر امام جمعه بندرگز از عملکرد رئیس جمهور در سازمان ملل / ظریف نگران منافع هم حزبی هایش نباشد

امام جمعه بندر گز با انتقاد از تزلزل ظریف مقابل آمریکاییها از مواضع مثبت رئیس جمهور در سازمان ملل قدردانی کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید مصطفی سید محمدی امام جمعه بندرگز گفت : وزیر خندان ما باید بداند که نباید منافع ملی را فدای منافع حزبی بکند که متاسفانه وزیرخارجه کشور ما در شورای روابط خارجی امریکا در چهارشنبه گذشته از امریکا می خواهد به فکر سرنوشت جریان سیاسی مطبوع او باشد بیان داشت در صورت عدم توافق هسته ای و شکست مذاکرات همفکران ما در ایران به انزوا خواهند رفت و مردم قدرت سیاسی کشور را در اختیار جریان غیر همفکر یعنی بدست اصولگراها می سپارند به فکر انتخابات آینده مجلس باشید که پیروزی ما در مذاکرات است که اگر مذاکرات شکست بخورد جریان رقیب رای می آورد .

محمدی افزود : من نمی دانم چرا امریکا باید به فکر منافع ملی شما باشد مگر شما منافع مشترک با امریکا دارید بحث و مذاکرات هسته ای منافع ملی ماست نباید به منافع حزبی و گروهی گره زد این به ضرر منافع ملی است که وزیر خندان ما باید بداند که نباید منافع ملی را فدای منافع حزبی بکند. که حتی به  در این سفر توصیه کردند که حتی اگر شد یک دیدار تصادفی البته از پیش تعین شده یک سلام و احوال پرسی با اوباما داشته باشید با لبخند و نگاههای متفاوت رئیس جمهور ایران مرد اول این مهمانی خواهد شد و در تیتر اول روزنامه ها و رسانه ها قرار می گیرد و این جزء خاطرات ماندگار مجمع عمومی سازمان ملل خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: آیا دیدار با این شیطان و این جورثومه فساد و جنایت می تواند یک خاطرات ماندگار شود در اذهان مظلومان جهان کسانی که از ظلم این کشور و این رئیس جمهور اوباما دارند رنج می برند رویداد مثبتی خواهد بود آیا این خواست مردم ایران است ؟ایا اقتدار و سخنان پرصلابت و شجاعانه رئیس جمهورهای گذشته ماندگار نشد؟ مگر سخنان شهید رجایی درمورد ظلم  وستم رژیم گذشته و آمریکا و شکنجه هایی که دیده موجب رسوایی جهان سلطه شد در سازمان ملل بیان کرده ماندگار نشد؟ سخنان پرصلابت رهبری معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری در سازمان ملل یک خاطره فراموش ناشدنی برای مردم ایران است ، سخنان شجاعانه رئیس جمهور گذشته در 8 دوره مجمع عمومی که  او را در میان مردم آزادی خواه جهان به یک سنبل شجاعت  و آزادی خواه تبدیل کرده است اینها ماندگار شد اینها به دلیل این بود که به آمریکای جنایتکار بی اعتنایی و اعتنا نکردند و درمقابل ظلم آمریکا سکوت نکردند و در مقابل زیادی خواهی های امریکا ایستادگی کردند این خواست ملت و رهبری است.

خطیب جمعه بندرگز تصریح کرد: نه آن دیدار پارسال و نه آن مذاکره که کار نابجایی از نظر مقام معظم رهبری بوده که من بایستی تشکر کنم از رئیس جمهور که در این سفری که داشتند موضع گیری خوب و سخنان منطقی و محکمی را بیان کردند که جناب آقای متکی هم در اینجا حضور دارند و ما در مقابل ایشان این سخنان را بیان می کنیم  که ایشان در این مسائل صاحب نظر هستند .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

انقلاب

حاج آقای محمدی.... دستمریزاد... باز هم شما بقیه که ساکت ساکتند

0
0
پاسخ
1393-07-09 12:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.