1393-07-08 19:12
2563
1
3600
اعلام حمایت قهرمانان و ملی پوشان گنبدی از بازسازی غزه ؛

آبادانی غزه از آرمانهای اسلام است / غزه را دوباره با هم خواهیم ساخت

جمعی از قهرمانان و ملی پوشان گنبدی  همراه با دیگر اقشار مختلف کشور حمایت خود را از مردم مظلوم غزه خصوصا کودکان اعلام کردند.

aghcheliبه گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، رسول آقچلی کاپیتان تیم ملی والیبال نوجوانان کشور در گفتگو با قابوس نامه ٰ حمایت خود را از مردم مظلوم غزه خصوصا کودکان اعلام کرد و افزود: هر جا که لازم باشد و از طرق مختلف از غزه حمایت خواهم کرد.
رسول آقچه لی ادامه داد: چون بزودی عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستم در اولین فرصت برای کمک و حمایت از مردم غزه اقدام میکنم.

80454497-3542637جواهرزمانی عضو تیم ملی دومیدانی و رکورد دار پرش سه گام  در ایران نیز گفت: از هر کاری که در راستای کمک به مردم غزه انجام شود حمایت خواهم کرد.
وی اضافه کرد: ما باید از این کودکان نهایت حمایت را انجام دهیم تا آنها بتوانند به فعالیت های عادی زندگی خود بپردازند.
جواهر زمانی خواستار وحدت در این راه بزرگ شد تا بتوانیم هر چه زودتر با همکاری یکدیگر غزه را آباد کنیم.
این ملی پوش کشورمان آزادی و آبادانی غزه را جزء آرمانهای اسلام خواند و ادامه داد: همه مسلمانان باید پشتیبان یکدیگر باشند تا مانع ظلم به  مردم غزه و تمام مسلمانان شویم.
رکورددار پرش سه گام در کشور افزود: هر کس در هر جای دنیا به هر کسی ظلم کند چه مسلمان باشد و چه نباشد باید همه انسانها برای کمک به مظلوم و ریشه کنی آن ظلم متحد شوند.

عضو گنبدی تیم ملی والیبال نشسته  نیز خود را عضوی از مردم بشر دوست ایران دانست و افزود: هرجا که ملت ایران به میدان بیاید ما هم هر کاری که در توان داشته باشیم انجام می دهیم.
آرش قره قولپاقی ادامه داد شاید در برخی از کشورهای مسلمان بر شیعه و سنی تکیه کنند اما ما همه پیرو یک دین ٰ یک پیامبر و یک کتاب هستیم و همه مسلمانان را با یک چشم نگاه می کنیم و بنا بر حس مسلمانی و انساندوستی کمک به مردم مظلوم و کودکان محروم آنها را برخود وظیفه می دانیم.
image-906a31dbef7d44ab8e321e3dbfe2b6faf237fe25bdabbbe17c05c6f84f63df17-Vزهرا قلیچ راد قهرمان دومیدانی کشور خطاب به کو دکان مظلوم فلسطین گفت: چشمان کوچکت می گریند و من اشک هایت را خواهم سترد و من و تو غزه را دوباره با هم خواهیم ساخت.
IMG_1574سید سعید ضیائی مربی تیم ملی کامبت سامبو جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت و کمک به مردم غزه را یک افتخار برای ملت ایران معرفی کرد و افزود: قلب قهرمانان و ملی پوشان ایران عزیز در هر جایی که باشند همواره برای غزه و مردم مظلومش می تپد.
وی اضافه کرد : ما غزه را که تنهای پیروز نام گرفته است تنها نمی گذاریم و تا پیروزی نهایی آنها و قدس شریف از آنها حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ملایی

اسرائیل همانگونه که ریسمان وحدت کفار ومشرکین شده باید مقابله با اسرائیل هم محور وحدت مسلمانان شود .مقابله ای نتنها درشعاربلکه درتمامی وجوه آن ازمحکومیت وراهپیمایی وتحریم اقتصادی گرفته تا جهاد مسلحانه وتقویت گروهای جهادی علیه اسرائیل

0
0
پاسخ
1393-07-09 01:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.