1395-12-08 20:02
1919
0
35823
در پی توهم ممانعت از سخنرانی ها در گلستان ؛

پاسخ قاطع معاون سیاسی امنیتی استاندار به توهم اصلاح طلبان / مازنی خودش نیامد ، سخنرانی شکوری راد هم برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تأکید بر اینکه شورای تأمین استان سخنرانی بندرگز و علی‌آباد در دهه فجر را لغو نکرد، گفت: سخنرانی شکوری راد انجام شد و مازنی هم خودش نیامد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، علی‌اصغر طهماسبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با سخنرانی، تجمع و جلسات احزاب مشکل نداریم و فعالیت احزاب قانونی را به رسمیت می‌شناسیم.

وی  افزود: در سه سال و نیم گذشته ۷۰۰ سخنران وارد استان شده و سخنرانی داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به حواشی سخنرانی شکوری راد در علی‌آبادکتول اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و فرمانداری علی‌آباد پیگیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بودند و از برگزارکنندگان این سخنرانی خواسته شد در صورت امکان جلسه را به ایام بعد از دهه فجر موکول کنند.

وی با تأکید بر اینکه سخنرانی شکوری راد در علی‌آباد لغو نشد، اضافه کرد: با اجازه دادستان مکان سخنرانی شکوری راد از تالار فرهنگ و ارشاد این شهرستان به مکان مسقف دیگری منتقل شد و ۲۵۰ نفر در آن حضور داشتند.

طهماسبی بابیان اینکه بعد از برگزاری این سخنرانی عده‌ای به نشان مخالفت در گلزار شهدای گمنام این شهر تجمع کردند، تصریح کرد: در ۲۲ بهمن، مانند سایر مناسبت‌ها (هفته دولت، دهه فجر و ...) سخنرانانی با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و فرمانداران و ... دعوت می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شورای تأمین استان سخنرانی مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را مصوب و مصوبه را هم به فرمانداری بندرگز ابلاغ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یادآور شد: نیروی انتظامی مسئول برقراری امنیت جلسه بود و ۱۵۰ نیروی ضد شورش و مأمور برای اینکه برخوردی در بندرگز پیش نیاید اعزام شدند.

وی بیان کرد: مازنی به دعوت فرماندار و امام‌جمعه قرار بود برای سخنرانی در گلستان حضور یابد اما وقتی عده‌ای در اعتراض کردند و امام‌جمعه و فرماندار وضعیت شهرستان را برای وی توضیح دادند، مازنی خودش برای سخنرانی نیامد.

طهماسبی متذکر شد: شورای تأمین و مسئولان امنیتی و انتظامی استان مخالفتی با سخنرانی‌ها در علی‌آباد و بندرگز نداشتند و مازنی هم چون بندرگز وطن خودش بود به دلیل اعتراض‌ها خودش نیامد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.