1395-12-08 19:17
2017
1
35822
طباطبایی در گفتگو با خبرنگاران :

نمایشگاه بهاره گرگان از فردا افتتاح می شود / تبلیغات خلاف واقع قابل پیگیری است / اختیارات قانونی داریم اما امکانات مالی و پشتیبانی برای پیگیری نه !

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان گفت : فروشگاه بهاره عرضه محصولات از فردا ساعت 10 صبح افتتاح شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد و ساعت بازدید نیز از 10 صبح تا 20 شب می باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ "سید حمیدرضا طباطبایی" ریس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان گرگان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان به مناسبت 9 اسفند روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار کرد : این انجمن در سال 1388 تشکیل شد و آیین نامه اجرایی آن توسط مجلس و شورای نگهبان تصویب و توسط دولت برای اجرایی شدن به نهادهای ذیربط ارجاع شد .

طباطبایی گفت : انجمن حمایت از مصرف کنندگان تنها سازمان مردم نهادی است که هم مصوبه مجلس و هم ابلاغیه دولت را دارد و با هدف استیفای حقوق مصرف کننده طبق اساسنامه به فعالیت می پردازد .

وی تصریح کرد : اگر چه به لحاظ قانونی اختیارات وسیعی به عهده این انجمن هست اما به لحاظ امکانات مالی و پشتیبانی در شرایطی نیستیم که بتوانیم به همه آنچه در قانون مشخص شده جامه عمل بپوشانیم و در خیلی از موارد به این دلایل نمی توانیم جوابگوی مردم باشیم .

این مقام مسئول در انجمن حمایت از مصرف کنندگان اضافه کرد : اعضای این انجمن بدون هیچ چشمداشتی به خدمت مشغولند و تاکنون ریالی برای خودشان کنار نگذاشته اند .

طباطبایی به رشد تبلیغات خلاف واقع اشاره کرد و گفت : بعضا شاهد تبلیغات در رسانه های مختلف هستیم که دارای شرایطی نیستند که در تبلیغات خود ذکر می کنند و این امر باعث فریب مردم می شود و انجمن در صورت شکایت و یا پی بردن به این موارد پیگیری لازم را انجام می دهد .

وی تاکید کرد : قیمت گذاری کالاهای اولویت دوم با انجمن حمایت از مصرف کنندگان خواهد بود و ما در این راستا طی سالهای گذشته تفاهم نامه هایی با اتحادیه پوشاک ، قصابان ، خیاطان ، جیگرکی ، کله پزی و عکاسان و ... صورت داده و قیمت ها را کنترل کرده ایم .

رئیس انجمن حمایت گرگان یادآور شد: جلسه با فرمانداری گرگان ، مدیر کل و معاونین سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و مدیر کل استاندارد از زمره جلساتی بود که در جهت بهبود روند رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان برگزار شد .

طباطبایی بیان داشت : خبرنگاران نیز می توانند در بحث ناظران افتخاری به انجمن حمایت کمک کنند و ابتدا باید عضو انجمن بشوند و آموزش های لازم را ببینند و برای این کار می توانند به دفتر انجمن واقع در طبقه چهارم ساختمان صنعت معدن در چهارراه آموزشگاه جنگل مراجعه کنند .

وی تاکید داشت : فروشگاه بهاره عرضه محصولات از فردا ساعت 10 صبح افتتاح شده و تا 15 اسفند ماه ادامه دارد و ساعت بازدید نیز از 10 صبح تا 20 شب می باشد و برای اولین بار تولید کننده ها مستقیما خودشان به نمایشگاه آمده اند .

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گرگان بیان کرد :  در ارزیابی صورت گرفته از طرف مراجع نظارتی رسمی ، انجمن حمایت از مصرف کنندگان از 100 امتیاز ، همه امتیاز یعنی 100 را بدست آورد و رتبه نخست را کسب کرد و انجمن برتر در استان شد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

ریس انجمن حمایت از مصرف کنندگان ؟؟؟؟؟ ایشان که از ... گران هستند چگونه به فکر مردم میتواند باشد ؟ جالبتر اینه که جدیدا ریس هیات تیر اندازی هم شده اند . آیا شرکت در انتخابات و فریب مردم این اندازه ارزشمند است که هر قیمتی و هرجایی خود نمایی کنید. ی سوال از سوابق ایشان بپرسید به جز همراه بودن با چندی از سران .... چیز دیگری هم دارن ؟؟فکر میکنم در زندگی چیزای مهمتری هم هست که ایشان به انها بپردازد

0
0
پاسخ
1395-12-09 04:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.