1395-12-06 16:58
1199
0
35720
قائم مقام دبیر کل حزب ملی:

تحریف امام(ره) جفای بزرگی است در حقش/ انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است

قائم مقام دبیر کل حزب ملی گفت: افرادی سود جو میخواهند رفتار امام را به نفع خودشان استفاده کنند، تحریف امام جفای بزرگی است که در حقش انجام می دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام رسول منتجب نیا در همایش سراسری اعتماد ملی بعد از ابراز خرسندی از این دیدار با مردم استان گلستان و تقدیر و تشکر از عوامل تشکیل دهنده و زحمات کسانی که در عرصه فعال هستند، اظهار کرد: خوشبختانه امروز مسئولین احزاب در استان گلستان خیلی فعال هستند، و تلاششان کم نظیر است.

وی بعد از یاد کردن رفتگان و مسئولین استان گلستان افزود: یاد میکنیم از شخیصت بسیار بزرگی که از کشور ما رفته است امثال آیت الله هاشمی رفسنجانی و هنوز هم باور بر این نداریم که ایشان از بین ما رفته است.

قائم مقام دبیر کل حزب ملیتاکید کرد: ما در کشوری زندگی میکنیم و فعالیت سیاسی داریم که انقلاب اسلامی رخ داده است، انقلاب ما اهداف و آرمانهای بلندی داشت که ملت ما در شعار ها های خودشان میگفتند.

حجة الاسلام منتجب نیا با بیان چند سوال تاکید کردند: آیا ما چقدر به آرمانهای این انقلاب دست پیدا کرده ایم؟! در پاسخ به این سوال ابتداء باید خودمان جوابش را بیابیم، یادمان هست که حضرت امام ره فرموده بود که نگویید انقلاب برای ما چه کرده است بگوییم ما برای انقلاب چه کرده ایم.

وی ادامه داد: ما 38 دهه را پشت سر گذاشته ایم آیا به این فکر کرده ایم برای انقلاب چه کرده ایم؟! هیچ کسی صاحب این انقلاب و نظام نیست، انقلاب را همه انجام داده اند و متعلق به همه نسل ها است.

قائم مقام دبیر کل حزب ملی با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی مولود انقلاب است افزود: اگر شکافی در این نظام ایجاد شود این نظام انقلاب اسلامی نخواهد بود، نقشه راه و چهار چوب ما به صورت قانون، آنهم قانون اساسی معین میکند.

*فرمایشات حضرت امام را تحریف نکنیم

منتجب نیا با اشاره به فرمایشان امما خمینی (ره) افزود:حضرت امام فرمود؛ هم من هم دیگران باید در چهار چوب قانون حرکت کنیم، سخنان و خط مشی او میتواند این نظام را تصحیح کند به شرط آن که امام را تحریف نکنیم، هر کس جمله ای از امام ره را برای خودش تحریف نکند.

وی گفت: گاهی سخنان را به در و دیوار میزنند و نمیگذارند ما امام را بشناسیم، این خسارت بزرگی در حق امام ره هست، نباید درحقش جفا کنیم.

قائم مقام دبیر کل حزب ملی با بیان این مطلب که با تلفظ کلمه انقلابی گری انسان انقلابی نمی شود خاطر نشان کرد: نظام ما نیاز به اصلاحات دارد، نظام ما یک بار انقلاب کرده است، باید اصلاح شود، اصلاحی در سمت انقلاب انجام باید انجام بگیرد.

حجة الاسلام منتجب نیا تصریح کرد: من و شمای اصلاح طلب نباید از موازین فقهی عدول کنیم، اگر برخی از رقبای شما افراط کرده اند نباید من و شما از محور خارج شویم، ما بیشتر از همه باید به آرای مردم وجه کنیم و سعی بر بر طرف کردن مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: وحدت به این معنا نیست که دیگران با ما متحد بشوند، وحدت به این معناست که همه را انقلابی بدانیم، وحدت دو جانبه است یک طرفه معنا ندارد.

*به احزاب نگاه ویژه ای بشود

منتجب نیا بیان کرد: لذا انتظاری که ما از مقامات داریم این است که به احزاب نگاه ویژه ای بشود، آقای روحانی خیلی کارها کرده است اما انتظار خیلی بیشتر از بوده است، اهمیت دادن به احزاب خیلی مهم است، منشور حقوق شهروندی خوب است ولی باید آنر اجراء هم کرد.

قائم مقام دبیر کل حزب ملی با ابراز تاسف از کسانی که قصد تخریب این دولت را دارند متذکر شد: امروزه هر چه به انتخابات نزدیک می شویم تخریب دولت هر روزه بیشتر می شود، کسانی هم نون شان در گرو ایجاد تشنج و اختلاف ها است.

وی ادامه داد: درخاست ما از دولت روحانی این است که بتوانند از به مشکلات مردم رسیدگی کنند، و اشتغال و کار جوانان را سر و سامان بدهند.

قائم مقام دبیر کل حزب ملی بیان کرد: وجود آیت الله نور مفیدی یک سرمایه بزرگی است، آنها از یاران نزدیک حضرت امام هستند، کسانی که بر قومیت هراسی شعار میدهند و بر طبل قومیت هراسی میکوبند سخت دچار اشتباه هستند.

قائم مقام دبیر کل حزب ملی در پایان تاکید کرد: هر فرد ایرانی صاحب این انقلاب و کشور است هیچ ایرانی از این دایره خارج نیست، ما باید با آغوش باز باید با همه برخورد نرمی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.