1395-12-01 19:59
1193
0
35506
سردار صادقی :

26 دستگاه دولتی در طرح شهید شوشتری مسئولیت دارند / در این طرح به حوزه های فردی و اجتماعی توجه داریم

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : در عرصه های اجتماعی و فرهنگی طرح شهید شوشتری 26 دستگاه دولتی مسئولیت دارند .

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه استانی طرح شهید شوشتری که با هدف ارزیابی عملکرد دستگاههای متولی برگزار شد، بر اولویت بندی موضوعات در راستای اجرای این طرح عصر امروز یکشنبه 30 بهمن ماه در استانداری گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان ، یکی از نهادهای اصلی اجرای این طرح به ارائه گزارشی از روند اجرای این طرح پرداخت .

صادقی در بخش هایی از سخنان خود گفت : بیکاری ، وضعیت نامناسب معیشتی ، فروش مواد مخدر ، ناهنجاری های اجتماعی  ، پایین بودن سطح سواد و بهداشت فردی و اجتماعی ناشی از کمبود امکانات باعث شده تا در برخی مناطق شاهد بزه و  ناهنجاریهایی باشیم .

 وی تصریح کرد : درحوزه مسائل زیر ساختی هم حوزه های عمرانی را داریم مثل طرح هادی و بازسازی و مرمت معابر عمومی مثل مساجد و حسینیه ها و در حوزه فردی بهداشت و درمان و سلامت را مورد توجه قرار می دهیم .

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد : در حوزه مسائل فرهنگی هم شاخص های فرهنگی اعم از کتابخانه ، روحانی محل  ، ترمیم مساجد ،  یادواره شهدا و اتفاقات که در این عرصه می افتد را تنظیم کردیم .

سردار صادقی تاکید کرد : حدودا 26 دستگاه مرتبط با این چهار عرصه ای که من گفتم دخیل بوده و برای اجرای این طرح مسولیت دارند .

استاندار گلستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات سپاه و سایر دستگاه های مرتبط با طرح شهید شوشتری گفت : ارزیابی کلی این است که اراده واحد در راستای اجرای کامل طرح در استان وجود دارد.

1487495001 photo 2017 02 19 12 38 55

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.