1395-11-24 06:28
3046
0
35143
سردار آبنوش در بازدید از سد نرم آب چهل چای مینودشت؛

قفلهای اقتصادی کشور بدست توانای متخصصان و دانشمندان داخلی گشوده شده است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: دشمن این را بخوبی لمس کرده است که ما در تمامی عرصه ها و نیازمندیهای زیر ساختی نیازی به بیگانگان نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ سردار سالار آبنوش معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از سد نرم آب چهل چای مینودشت با ابراز خرسندی از روند خوب اجرایی و رو به رشد این سد توسط متخصصان داخلی اظهارکرد: بحمدالله به همت والای متخصصان بسیجی این پروژه از پیشرفتهای فیزیکی خوبی برخوردار بوده و توانسته اند بیشتر از آنچه که در توان داشته در این عرصه پیشگام باشند.

وی با اشاره به اینکه به حول قوه الهی دانشمندان و متخصصان داخلی ما از توانایی بالایی برخوردار هستند گفت: قفلهای اقتصادی کشور بدست توانای متخصصان و دانشمندان داخلی گشوده شده، که بحث مهار آب، کنترل و انتقال آبهای سطحی نمونه هایی از این اقدامات می باشد.
 
سردار آبنوش ابراز امیدواری کرد با افتتاح این سد بسیاری از نیازهای استان گلستان در حوزه های اقتصادی و کشاورزی تامین خواهد شد.
 
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در ادامه به نقش کلیدی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در راستای کمک به طرحهای اقتصادی دولت بیان داشت: قرارگاه خاتم با نگاه فراجناحی تحت منویات مقام معظم رهبری و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و بحمدالله توانسته در زمینه هایی که نیاز اساسی کشور باشد همگام و کمک حال دولت باشد.
 
وی درادامه افزود: با افتخار عرض می کنم قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) توسط بسیجیان دلسوز، متخصص، متدین ومتعهد همانند دوران دفاع مقدس در این عرصه ورود پیدا کرده و ضمن مدیریت و سازماندهی مهندسان و دانشمندان داخلی این افتخارات را برای میهن اسلامی آفریدند چرا که دشمن این را بخوبی لمس کرده است که ما در تمامی عرصه ها و نیازمندیهای زیر ساختی نیازی به بیگانگان نداریم.
 
حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان هم در این بازدید با اشاره به نقش مؤثر سپاه در عرصه های سازندگی کشور اظهار داشت: سپاه در دوران دفاع مقدس در مقابله با جنگ سخت خوب نقش آفرینی کرد و امروز هم عرصه جهاد اقتصادی و تمامی عرصه ها حضور چشمگیر دارد و با تمام وجود و تفکر جهادی و بدور از هرگونه منفعت طلبی و گروه گرایی ونگاه فراجناحی به مصلحت نظام می اندیشد و آن چیزی که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری است جامه عمل بپوشاند.
 
سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در ادامه بازدید از این پروژه با اشاره به توانمندیهای سپاه در تمامی عرصه ها گفت: هر جایی که نظام برای توسعه و پیشبرندگی و پیشروندگی نیاز به جهاد و کار انقلابی و رسالت محور داشته باشد قطعا در این گلوگاه ها نقش خودش رابخوبی ایفاء کرده و یکی از این ظرفیتها، ظرفیتهای اقتصادی می باشد.
 
فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: به فضل الهی ما در ظرفیت دفاعی به برکت 8 سال دفاع مقدس با کمکهای همه نیروهای مسلح از آمادگی دفاعی خوبی برخوردار هستیم و به جایی رسیدیم که کاملا از توان بازدارندگی قوی در برابر دشمنان برخورداریم که آن را دشمنان داخلی و خارجی بخوبی درک کرده اند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.