1393-07-06 19:15
3184
7
3479
گلستان ما بررسی می کند :

شما و ارزشها !!! / نقدی بر نشست مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان

دیگر نسبتی بین این گروه و ارزشها برقرار نیست و هر چه بوده تمام شده و باید مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان مانفیست جدید برای خود بنویسد و واقعا توضیح دهد که کدامیک از ارزشهای انقلاب اسلامی را قبول دارد و به آن پایبند است و نقش خود را در بحران ها ، فتنه ها و کارزارهای جمهوری اسلامی در این 35 سال اخیر تفکیک کند .

 به گزارش گلستان ما ؛ مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان در حالی به استقبال از ارزشها در هفته دفاع مقدس می رود که عقبه فکری این جریان ، دیگر ارزشی برای افتخار به آن در جامعه باقی نگذاشته است . برای اینکه بدانیم این ارزشها چه بودند و در گذر زمان به چه چیزی تبدیل شدند بد نیست مروری بر انقلاب اسلامی و شرایط حادث شدن آن و شرایط امروز جامعه بیندازیم .

1)انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب جهانی با ماهیت ایدئولوژیک و اسلامی در قرن معاصر بوده که توانسته ابرقدرتهای شرق و غرب را در هم بشکند و قدرتی جدید در دنیا بنا کند در واقع اینکه وابسته به شرق و غرب نباشیم و مانند رژیم پهلوی نوکر و ریزه خوار استکبار جهانی نباشیم ارزشی بود که در انقلاب اسلامی بدست آمد اما این جریان فکری هیچ گاه این ارزش را قدر ندانسته و مدام از رابطه با آمریکا دم می زند غافل از اینکه هر گونه نزدیکی و توافق به این گرگ خون آشام ما را به سالهای قبل از 57 بر می گرداند .

2) اگر به سالهای دفاع مقدس بر گردیم این جریان همواره بر پایان دادن به جنگ بعد از فتح خرمشهر اصرار می کرد و بیانیه می داد و با این کارش جوانان رزمنده جبهه ها  که تازه روحیه گرفته بودند  را دلسرد می کردند ، در حالی که هنوز ما به مرزهای بین المللی نرسیده بودیم و از طرفی خسارتهای ما بسیار بود و از طرفی امام (ره) به درستی فهمیده بود که آتش بس بعد از فتح خرمشهر تنها امکان تجهیز به دولت عراق را می دهد اما این عده با تابلو نهضت آزادی به رهبری ابراهیم یزدی و بازرگان و... به دنبال اتمام جنگ بودند .

3) این جریان در حالی از ارزشها سخن می گوید که در دوران اصلاحات و با روی کار آمدن روزنامه های زنجیره ای که 15 نفر حدود 30 نشریه را راه اندازی و اداره می کردند مدام به ارزشها تاخته و کار را تا جایی پیش بردند که می گفتند حتی به خدا هم می توان اعتراض کرد.

4) این افراد در حالی به میهمانی ارزشها می روند که شعار انقلاب اسلامی که در قالب یک ارزش مطرح شد دفاع از مظلوم با تاسی از مکتب پیامبر(ص) بود و در این راستا همواره ظالم باید لعن می شد اما همین افراد که امروز مدعی "ما و ارزشها " هستند در سال 88 شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" را سر دادند و خیلی راحت مظلومین عالم را فراموش کردند و از طرفی مدعی هستند که ما نباید شعار مرگ بر آمریکا (ظالم) بگوییم چون منافع ما را بخطر می اندازد .

5) آنها که مدعی ارزشها هستند مگر نمی دانند شهدا نماد استقامت و پیروزی و افتخار و احترام مردم جامعه اند اما همین افراد با تشییع شهدا در دانشگاه ها که مکانی برای تربیت نسل جدید است مخالفت و ممانعت می کنند و در ساخت یا تحقق هر برنامه ارزشی در سطح استان بنحوی چالش ایجاد می کنند .

6) مگر نه اینکه ولایت فقیه در جامعه ما یک ارزش و یک رکن است که باید حمایت شود پس چرا این افراد مدعی ارزشها در سال 88 به ندای ولی فقیه خود گوش ندادند و بر حرف باطل خود ایستادند و هشت ماه خون به دل امام امت و مردم کردند ، آن موقع که حتی عده ای شعار " مرگ بر اصل ولایت فقیه " را می گفتند ، چرا همایش ما و ارزشها را برگزار نکردند .

7) آیا در اسلام ارزشی بالاتر از امام حسین (ع) و عاشورا داریم ، مگر عقبه همین جریان فکری به همراه ایادی استکبار و منافقین و سلطنت طلبان نبودند که در عاشورای سال 88 خیمه و پرچم های عزای امام حسین(ع) و محرم را آتش زدند و عزاداران حسینی را به باد کتک گرفتند .

8) در روزهایی که عده ای با تشدید فضای سیاسی افراطی در دانشگاه ها و تحریک دانشجویان در سالهای 78 و 88 ، به تمثال های حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اهانت کردند و بر عکس نگاه و آرمان شعار می دادند ، این دلواپسان امروزی ارزش ها کجا بودند .

9) در اسلام حجاب و حیا نوعی ارزش محسوب می شود اما چرا آنان که مدعی ارزشها هستند در بین جوانان خود حد و مرز قائل نیستند و نسبت به بی مبالاتی ها و اجرای برنامه های مختلط مانند کنسرت ها و نمایش ها و ... به این نوع ناهنجاری ها اعتراض نمی کنند و در خصوص بی حجابی گسترده بیانیه صادر نمی کنند.

10) در اسلام ساده زیستی و با مردم بودن یک ارزش محسوب می شود اما آیا این افراد ساده زندگی می کنند ، آیا می توان آنها را در لایه های اجتماعی عمومی زندگی مردم مشاهده کرد ، ساختمان ها و پاساژهای عظیم در شالیکوبی و قراردادهای بزرگ اقتصادی استان گلستان دست چه کسانی است ، آیا می توان بین افراد و ارزشها نسبتی پیدا کرد .

11) شما اگر واقعا دغدغه ارزش ها و دفاع از نظام و انقلاب را دارید ، چرا پس از آن غوغا آفرینی ها در مجلس ششم ، در روزهای پس از آن بیانیه امضا کردید که انتخابات مجلس هفتم فرمایشی و دیکتاتوری است و بر طبل تحریم انتخابات کوبیدید و از مردم برای عدم شرکت دعوت کردید ، حال مدعی ارزشها شده اید .

به هر حال بنظر می رسد که دیگر نسبتی بین این گروه و ارزشها برقرار نیست و هر چه بوده تمام شده و باید مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان مانفیست جدیدی برای خود بنویسد و واقعا توضیح دهد که کدامیک از ارزشهای انقلاب اسلامی را قبول دارد و به آن پایبند است و نقش خود را در بحران ها ، فتنه ها و کارزارهای جمهوری اسلامی در این 35 سال اخیر تفکیک کند و کارنامه ارائه دهد تا مردم قضاوت کنند که دلسوزان واقعی نظام چه کسانی هستند و چه کسانی با نزدیک شدن به منابع و مراکز قدرت به دنبال ثروت اندوزی و پست طلبی و ... می گردند .

آیا به این نتیجه نرسیدید که در این سالها خیلی تندروی کردید و از متن جامعه فاصله گرفتید و نتیجه شکست در انتخابات سال 84 نیز فاصله گرفتن از مردم و عدول از ارزشها بود.

 

فرامرز گلستانی

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگان دوست

اینها اینقدر رو دارن فردا مدعی می شوند که منظور از عدم حذف جریان مومن ما هستیم چون نیروی ارزشی هستیم

0
0
پاسخ
1393-07-06 15:59
کتول

گلستان مای عزیز مردم دیگه گول حرف شماها رو نمیخورن این حرفای شما اصلا منطقی نیست ونظر شخصی تونه .لطفا انتشار بدین

0
0
پاسخ
1393-07-06 16:00
همشهری مدرن

سلاماحتمالا اینها به دنبال خلق ارزشهای جدیدی مطابق مد روز و بر حسب نیازهای جدید خود هستند !!!آوردن و بردن افرادی امثال صادق زیبا کلام ، مصطفی کواکبیان ، سعید نورمحمدی ، محمد قوچانی ، حسین مرعشی ، غلامعلی رجایی و ... خط فکری و آرمان های جدید این مجمع را به خوبی معرفی می کند .روزها و ماه های بعد و منتهی به اسفند 94 بسیاری از ابعاد پنهان این برو بیاها را روشن خواهد کرد .

0
0
پاسخ
1393-07-06 17:01
م . رجایی

شما دیگه کی هستید ، برای تان متاسفم .یکبار هم که اینا خواستند یه مراسم و لو ظاهری به نام ارزش ها بگیرند باز هم بهشان گیر می دید .درسته که غلامعلی رجایی از مریدان هاشمی است ولی قطعا برای راهنمایی دوستان مجمع اصلاح طلبان مفید است .شما هم بیایید و ببینید که چه می گذرد .

0
0
پاسخ
1393-07-06 20:35
راستی آزمایی

برادر فرامرز به نکات خوبی اشاره کردید .بهتر است مجمع مشورتی اصلاح طلبان گلستان و مجموعه های اقماری جوانان وابسته به آن نظرات و دیدگاه های امروز خود را در خصوص موارد ذیل با صراحت و بطور رسمی عنوان کنند :1. حجاب و عفاف اسلامی2. ساده زیستی .3. همرنگی با عموم مردم .4. همدردی با طبقات محروم و مستضعف .5. اعتقاد به اصل مترقی ولایت فقیه .6. اعتقاد به وحی ، نبوت ، عاشورا و امام زمان(عج) و ...7. اعتقاد به قانون اساسی .8. علاقمندی به انقلاب و نظام اسلامی .9. اعتقاد به شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی .10. اعتقاد به شعار نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی .11. اعتقاد به شعار هم غزه ، هم لبنان ، جانم فدای ایران .12. ...13. ...14. ...و ده ها عنوان آرمان و شعار ارزشی دیگر که همگان باید به آنها پایبند باشند .

0
0
پاسخ
1393-07-06 20:54
رصد57

http://rasade57.ir/?p=10813

0
0
پاسخ
1393-07-07 12:01
علي

اين همايشها يعني ورود منافقانه جريان اصلاح طلب به عرصه مبارزات سياسيقبلا نشاندار بودند الان با لباس ميش دارند وارد ميشوند

0
0
پاسخ
1393-07-07 11:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.