1395-11-11 07:54
1093
0
34437
در ایام الله دهه مبارک فجر

بهره بردای از 3 مجتمع آبرسانی در گرگان/ واریز 27 میلیارد تومان به حساب دهیاری ها

فرماندار گرگان خدمات نظام جمهوری اسلامی را بی نظیر خواند و گفت: سه مجتمع آبرسانی جلین، شصت کلاته و مرزنکلاته ی گرگان در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعباس حسینی، فرماندار گرگان در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر استان، این دهه را میراث امام(قدس سره) خواند و گفت: این نهضت از سال 42 آغاز و نوزادان در گهواره آن زمان به جوانان رشید انقلابی سالهای 56 و 57 بدل شدند.

وی با اشاره به خون های پاکی که نهال انقلاب اسلامی را تنومند ساختند، ابراز کرد: قطعا برزگداشت این ایام فرصت مناسبی برای انتقال ارزش ها و آرمان های آن خون های پاک به نسل های حاضر و آینده است.

فرماندار گرگان با دعوت از مردم شریف مرکز استان برای مشارکت فعال و پرشور و شعور در مراسم های ایام الله دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: بیش از 400 برنامه فرهنگی در این ایام با همکاری دستگاه های مختلف شهرستان پیش بینی شده است که مراسم استقبال از امام(قدس سره) در فرودگاه گرگان، برگزاری جشنواره های موسیقی و فیلم، رژه موتورسواران، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و برنامه 10 شب در 10 مسجد از این جمله هستند.

حسینی تصریح کرد: جشن بزرگ خیابانی انقلاب اسلامی در گرگانپارس، برپایی نمایشگاه توانمندی بخش کشاورزی، افتتاح دارالقرآن کریم، مسابقه شعارگویی و شعارنویسی، افتتاحیه جشنواره بصیر چهارشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، برگزاری مراسم نقاشی زنده در کانون آفرینش و همایش نقش افسران جنگ نرم در دبیرستان امام خمینی(ره) گرگان از دیگر برنامه هایی است که در این ایام مبارک پیش بینی شده اند.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرگان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: 147 پروژه عمرانی  و 18 پروژه اقتصادی با اعتباری معادل 177 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این بین 9 پروژه عمرانی کلنگ زنی و مابقی طرح ها افتتاح می شوند.

فرماندار گرگان افزود:از مجموع 177 میلیارد تومان مبلغ 168 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی تعلق گرفته که 100 میلیارد آن در بخش افتتاح و 68 میلیارد تومان در بخش کلنگ زنی هزینه شده و مابقی به بخش اقتصادی تعلق می گیرد.

حسینی از ایجاد 137 فرصت شغلی به تبع اجرای این پروژه ها خبر داد و متذکر شد: هر روز در این 38 سال عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی با فراز و نشیب های اقتصادی و تحریم ها روبرو بودیم و شاید استنباط بر این است که ما در شرایط انقباضی عمل می کنیم اما دولت های بعد از انقلاب هر کدام بر مبنای وظیفه مندی خدماتی را ارائه کردند.

وی به بخشی از پروژه های شاخص این ایام اشاره و خاطرنشان کرد: مجتمع های آبرسانی جلین، شصت کلاته و مرزنکلاته گرگان پس از گذشت پنج ماه از کلنگ زنی در این ایام به بهره برداری می رسند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه قالب اقدامات ما در حوزه روستایی خواهند بود، افزود: تامین برق متقاضیان روستاهای گرگان در قالب اصلاح شبکه و افت ولتاژ و اصلاح معابر از جمله طرح های عمرانی روستایی است.

حسینی همچنین متذکر شد: در مجموع شهرها و 110 روستای تابعه شهرستان گرگان بالغ بر 27 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده پرداخت عوارض در حساب دهیاری ها برای خدمت رسانی به مردم واریز شد.

خبرنگار : هادی احمدی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.