1395-04-10 16:34
2351
0
34418
مسئولین و ادارات استان گلستان در حمایت از راهپیمایی روز قدس:

روز قدس، روز همبستگی و همدلی با مردم فلسطین است/ تلاش اسرائیل برای به حاشیه راندن روز قدس/فلسطین خط قرمز انقلاب اسلامی است

باتوجه به قرار گرفتن در آستانه روز قدس، برخی از مسئولین ،روحانیون شاخص و ادارات استان گلستان در گفتگوها ، بیانیه ها و نشست های خبری با تاکید بر اهمیت روز قدس و شرکت در راهپیمایی باشکوه آن، ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین و مبارزه با اسراییل را اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما، امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، در مرداد ماه سال ۵۸ طی پیامی به مردم ایران و تمام مسلمانان جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا با بنیان نهادن این روز، صدای حقانیتی که سال ها قبل استعمارگران بنای خاموش کردن آن را داشتند، روز به روز رساتر گردد.

با گذشت زمان و آشکار شدن توطئه ها و جنایات رژیم منحوس اسراییل بر مردم دنیا، اهمیت روز قدس و گرامیداشت آن بیش از پیش برتمام عدالت خواهان در جهان محرز شده و هرسال راهپیمایی این روز بزرگ با حضور مردم کشورمان و سراسر دنیا برای حمایت از فلسطین مظلوم و اعلام انزجار از اسراییل غاصب منسجم تر و باشکوه تر برگزار می گردد.

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی، فارغ از رنگ، نژاد در دفاع از فلسطین است

آیت الله "نورمفیدی" نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و "صادقلو" استاندار گلستان با صدوربیانیه مشترک مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

روز قدس نماد وحدت امت اسلامی، فارغ از رنگ، نژاد و زبان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

بی شک آزادی خواهان و آزادگان جهان در این روز مظلومیت مردم در بند فلسطین اشغالی را فریاد خواهند زد .

مردم مسلمان و روزه دار در سراسر دنیا با توجه به نامگزاری هوشمندانه این روز از سوی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، اعتراض قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی، ضد بشری و بیرون از قاعده کنوانسیون های حقوق بشر در دنیا که رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین روا می دارد، ابراز می دارند.

یقیناً در شرایطی که بسیاری از تفرقه در امت اسلامی سود می برند، روز قدس عرصه همدلی، همزبانی و اتحاد مسلمین در مسیر محو غاصبان، ظالمان و اتصال به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) است.

لذا از تمامی مردم فهیم، غیور، انسان دوست و روزه دار گلستان می خواهیم که همچون گذشته در این عرصه ی آزادگی و همدردی «روز جهانی قدس» حضور یافته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سرزمین های اشغالی به جهانیان بفهمانند که؛ «فلسطین پاره تن اسلام است».

وعده دیدار روز جمعه، 11 تیر ماه در سراسر استان گلستان

فرماندار گرگان: روز جهانی قدس، روز همبستگی و همدلی با مردم فلسطین است

کاسب امین؛ سیدعباس حسینی، فرماندار مرکز استان گلستان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شهرستان گرگان دعوت کرد تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا می رسد و ملت مؤمن و روزه دار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان، بار دیگر در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند تا همبستگى خود را در حمایت از آزادی قدس شریف و حقوق مردم فلسطین اعلام نمایند.

روز قدس، روز دفاع از ملت فلسطین و مردم مظلومی است که با نام خدا و تأسی به ایمان اسلامی، با اسرائیلی که با اعمال جنایتکارانه و کشتار وحشیانه در فلسطین و لبنان که به هیچ اصل انسانی و قانون بین المللی پایبند نیست، مقابله می کنند.

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تبلور وعده الهی است که حکومت و کاخ ظلم خداگریزان را که از تارعنکبوت لرزان تر است ناپایدار می کند؛ این ابتکار حکیمانه امام راحل در سایه توجه ای که انقلاب اسلامی ایران به موضوع فلسطین دارد، بیداری و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان مسلمانان و مستضعفان جهان را به دنبال داشته و باعث جلوگیری از بلندپروازی های رژیم غاصب اسرائیل و تحقق رؤیای آنان گردیده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان گرگان در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

گفتنی است مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرگان ساعت 10:30 صبح روز جمعه 11 تیرماه مصادف با 25رمضان از میدان شهرداری ،خیابان امام خمینی(ره) ،چهارراه میدان به سمت خیابان شهید رجایی و مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

طراحی روز قدس ناشی از درایت و سیاست امام (ره) بود/ تلاش اسرائیل برای به حاشیه راندن روز قدس

 پاسرو؛ کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور در گفت وگو با این پایگاه خبری گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ناشی از درایت و سیاست بی بدیل امام (قدس سره) بود.

وی افزود: شاید در ابتدای نامگذاری روز قدس برخی تصور می کردند که این روز محدود به مرزهای جغرافیایی ایران شود اما امروز شاهد هستیم که در سراسر جهان انسان های آزاده بسیاری از سیاست های اسرائیل اعلام انزجار می کنند.

غریب آبادی تصریح کرد: گاهی با طراحی رژیم استکباری اسرائیل برخی حوادث در منطقه ایجاد می شود که روز قدس مورد غفلت واقع شود مانند حوادث بحرین و یمن که سعی دارند این اتفاقات حجاب و مانعی باشد تا کسی به روز قدس نپردازد و جنایات اسرائیل به حاشیه برود.

معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر کشور متذکر شد: روز جهانی قدس موجب می شود که هر سال مردم مسلمان از فرق و مذاهب مختلف از جنایات صهیونیست جهانی اعلام انزجار کنند و مسئله فلسطین در سطح بالایی از توجه قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: ما همواره در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده داشتیم و خواهیم داشت و این حضور قعطا اهمیت کلیدی در سطح بین الملل و منطقه دارد.

غریب آبادی در پایان از ارتباط آشکار و پنهان برخی کشورهای عربی که باید حامی فلسطین باشند ابراز تاسف کرد و گفت: وظیفه ملت غیور ایران در حمایت از فلسطین بسیار سنگین است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر لزوم حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است:

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

این بیانیه در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور گسترده کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اهالی فرهنگ و هنر در راهپیمایی این روز تاکید می کند.

همچنین  از عموم ملت مومن و شهیدپرور ایران اسلامی نیز دعوت کرده است تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

بیانیه سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس

گلستان ما ؛ سازمان بسیج رسانه گلستان به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد : روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است .

انقلاب اسلامی ایران که از بدو تاسیس همواره وحدت مسلمین را شعار محوری خود قرار داده ، همچنان بر این شعار اصرار دارد و محور مشترک این وحدت را مسئله قدس و آزادی آن می‌داند.

بسیج رسانه گلستان همه مسلمین جهان را، به چاره اندیشی برای آلام مردم فلسطین، بحرین، یمن ، سوریه و عراق فرا می‌خواند و ضمن حمایت از ملت‌های مذکور، با حضوری پر شور و همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم کرد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.

 امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند . سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم در کشور بحرین و اضمحلال تروریستهای تکفیری داعش در عراق و سوریه باعث شده تا مراسم روز قدس امسال کانون توجهات جهانی باشد .

ما فعالان بسیجی رسانه‌های استان گلستان یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند .

بدون شک دوراندیشی و ابتکار حکیمانه آن امام همام در نامگذاری این روز موجب جهانی شدن آرمان‌های فلسطین و تضعیف و تنزیل رژیم صهیونیستی شده و تمام تلاش‌های جبهه استکبار را برای امنیت سازی این رژیم اشغالگر با ناکامی و شکست مواجه ساخته است.

در پایان از آحاد رسانه‌های استان گلستان انتظار داریم در راستای اعتلا حرکت استکبارستیزی و ضد صهیونیستی روز جهانی قدس پرتلاش‌تر از گذشته حاضر شوند و این روز حماسی را از دریچه قلم، دوربین و سایر ابزارهای رسانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار کنند.

قطعا ملت ایران در روز جهانی قدس با طنین‌انداز کردن شعارهای «هیهات مناالذله»، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام خواهندکرد که همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ کرده و با پیروی از امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهدکرد.

با آرزوی ظهور منجی عالم بشریت و نابودی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل

سازمان بسیج رسانه گلستان

جانشین فرمانده سپاه نینوا: فلسطین خط قرمز انقلاب اسلامی است

گلستان ما:سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گلستان صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان اظهار کرد: وظیفه رسانه ها چه نوشتاری و چه دیداری بیان واقعیتهایی است که در جامعه می گذرد و این کار باید بدور از حب و بغض و مسائل جناحی صورت بگیرد .

کریمی اول افزود: امروز صهیونیزم با سوار شدن بر امواج رسانه ای از رسانه ها به نفع مراکز قدرت و ثروت سوء استفاده می کند لذا رسانه هایی که در مسیر خدامحوری قراردارند وظیفه سنگینی بر دوششان نهاده شده  و باید در برابر این پوچ گرایی و اومانیسم غربی صف آرایی کنند .

روز قدس متعلق به جناح خاصی نیست

کریمی با اشاره به روز قدس یادآور شد: هر کس با هر خط و جناحی در کشور اگر افکار امام خمینی (ره) را قبول دارد باید بداند که فلسطین آرمان و خط قرمز انقلاب اسلامی است و کسی نمی تواند بر سر آن معامله و با به نفع جناح خود تفسیر کند .

جانشین سپاه نینوا بیان کرد: اردوغان نخست وزیر ترکیه 6 سال پیش با ارائه یک ژست نمادین در دفاع از فلسطین جلسه با مقامات اسراییل را ترک کرد و آن روز همه این حرکت او را تحسین می کردند اما امروز با دولت اسراییلی می نشیند و تفاهمنامه امنیتی امضا می کند و چشم بر مردم فلسطین می بندد.

کریمی گفت : امروز تنها مدافع واقعی مردم فلسطین ایران است که بدون هیچ چشمداشتی از آرمانهای فلسطین دفاع می کند و اراده خداوند بر اینست که این سرزمین بدستان فرزندان برومند انقلاب و جبهه مقاومت آزاد شود .

آخوند فرهمند: قدس فریادی بی پایان ومظلومیتی بی مرز است

 قابوس نامه؛ آخوند عبدلجلیل فرهمند با عنوان این مطلب افزود: ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) نیز در پیامی سرنوشت سازآخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیده اند.

قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است

وی اظهار کرد: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است و روز قدس را امام خمینی(ره) در تاریخ اسلام به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ظلمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: روز قدس روز حیات اسلام است،روز امت حضرت محمد (ص) که ندای وحدت را در جهان اسلام با عمل به اثبات می رسانند.

با قدرت وحدت، هیچ قدرت و ظلمی نمی تواند مقابله کند

مسلمانان باید بدانند با قدرت وحدت، هیچ قدرت و ظلمی نمی تواند مقابله کند و وظیفه شرعی هر مسلمان است که با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس ثابت کنند که عضوی از امت پیامبر که همیشه یارو یاور ستم دیدگان بودتد، می باشد و با حضور خود شکوه و عظمت امت اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده اسلام بکشند.

امام جمعه کلاله: راهپیمایی روز قدس جلوه دفاع از مظلوم است

کلاله خبر؛حجت رضا الاسلام کشیری در جلسه ستاد مراسم روز قدس با بیان اینکه یهود، خود را برترین قوم روی زمین می داند، گفت: اندیشه آنها بر گسترش سرزمین های یهود نشین می باشد و برای رسیدن به هدف از هیچ جنایتی در مقابل چشم دنیا دریغ نمی کند.

وی افزود:همه شاهد کودک کشی های این متجاوزان به حریم انسانیت هستیم و امر موجب این شده است که ایران اسلامی در دفاع از مظلوم و مسلمانان فلسطین وارد عرصه شود.

امام جمعه کلاله ادامه داد: راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز قدس جلوه ای از دفاع از مظلوم است.

حجت الاسلام کشیری گفت: امسال هم با حضور گسترده مردم مسلمان جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس، شاهد تقویت مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گفت: امام خمینی (ره) معمار روز قدس برای آزادی فلسطین بود تا دفاع از مظلوم در عمل دیده شود.

وی افزود گفت: انشاالله مردم کشورمان حماسه ای دیگر در دفاع از مظلوم به ثبت خواهند رساند.

نصرت برزگر فرماندار کلاله در سخنانی گفت: همه بعنوان یک تکلیف شرعی و قانونی در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: روز قدس برخواسته از نگاه و اندیشه بزرگ مردی امام خمینی (ره) است که در دفاع از مظلوم و نجات قبله اول مسلمین شکل گرفت.

در بیانیه اداره اوقاف گلستان: قدس همچنان اولویت اول جهان اسلام است

گلستان ما ؛ اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان با انتشار بیانیه ای با دعوت از آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی بویژه اصحاب وقف و امامزادگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار برگزاری شکوهمند و مشارکت گسترده آحاد مردم در راهپیمایی این روز جهانی در سراسر ایران اسلامی و جهان اسلام شد.

در این بیانیه که در آستانه فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است با اشاره به اینکه روز قدس امسال همزمان شده با حملات و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی که نشان از زیر پا گذاشتن تمام خطوط قرمزها توسط این رژیم جعلی است ، از اقشار مختلف مردم ، گروههای سیاسی، اصناف ، فرهنگیان، دانشجویان ، دانش آموزان و قاطبه ملت ایران دعوت شده است با حضور منسجم و یکپارچه در تظاهرات روز جهانی قدس بار دیگر عزم جزم ملت ایران را برای آزاد سازی اولین قبله گاه مسلمین جهان از یوغ اسارت صهیونیست های اشغالگر به نمایش بگذراند.

در این بیانیه با محکومیت جنایات دائمی رژیم صهیونسیتی در تخریب منازل مسکونی و کشتار کودکان و غصب اراضی فلسطینیان و جنایات بی شمار دیگر در همدستی و همکاری با تروریست های تکفیری داعش آمده است :

متاسفانه برخی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در حال تدارک همکاری‌های آشکار و پنهان با رژیم صهیونیستی هستند، اما در روز جهانی قدس به آنها نشان داده خواهد شد که برای مردم و ملل آزادیخواه جهان، با وجود همه توطئه ها و دسیسه ها، قدس همچنان اولویت اول جهان اسلام است .

همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در بیاناتشان مورد تأکید قرار داده اند تنها راه آزاد سازی قدس شریف همبستگی ملت های مسلمان ، وحدت کلمه و عزم و ایمان راسخ برای برچیدن این غده سرطانی از جغرافیای سیاسی منطقة و جهان اسلام است.

در بیانیه سازمان اوقاف ، ادارات اوقاف سراسر استان ، اصحاب وقف ، متولیان موقوفات و امناء امامزادگان و بقاع متبرکه و جامعه قرآنی کشوراز عموم مردم روزه دار و مؤمن ایران اسلامی برای حضور به هم فشرده در صفوف نماز جمعه روز جهانی قدس و تظاهرات میلیونی این جمعه حماسی دعوت به عمل آمده است.

راهپیمایی روز قدس از ضروریات حرکت اسلامی است

قابوس نامه؛ حجه الاسلام علی فتحی افزود: روز قدس روز استکبارستیزی نیز هست و با توجه به تهدیدی که از سوی استکبار جهانی وجود دارد و انگلیس که این غده سرطانی را به خاورمیانه آورد این راهپیمایی ها و اقداماتی از این قبیل می تواند در مقابلۀ با آن موثر باشد.

فتحی یادآور شد: امام خمینی (ره) به حق این روز را روز قدس نامیدند و با توجه به اینکه استکبار به دنبال محدود کردن مسلمانان و زیر سلطه گرفتن مسلمانان است مردم ایران بعد از انقلاب اسلامی هر ساله با حضور خود در راهپیمایی و تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) با مردم فلسطین و قدس شریف اعلام همبستگی کرده اند.

چشم جهان اسلام در روز قدس به جمهوری اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اذعان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند امیدی را در دل مسلمانان جهان ایجاد کند تا آنها بتوانند در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل قویتر بایستند.

وی تصریح کرد: امروز نه تنها مردم فلسطین بلکه مردم یمن، بحرین، عراق ، سوریه، لبنان و جهان اسلام چشمشان به جمهوری اسلامی ایران است که انشالله بتوانیم با حضور گسترده مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم.

حجه الاسلام فتحی در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان گنبد نیز همچون سالهای گذشته آماده برگزاری راهپیمایی است تا ان شاالله با حضور گسترده مردم بار دیگر در قبال فرمان امام خمینی(ره) انجام وظیفه کنیم.

بیانیه کارکنان شرکت گاز استان گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

گلستان ما ؛ امروز و در حالی که جهان ، شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه های انقلاب اسلامی ایران است بیش از هر زمان دیگری دوراندیشی معمار کبیر انقلاب بر همگان آشکار می‌گردد و در این میان ، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه. روزی است که نماد وحدت و همدلی مسلمانان و آزادگان جهان است.

فریاد آزادیخواهی ملت مظلوم فلسطین و طنین‌انداز نفرت از استکبار جهانی است.اکنون ، امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند انقلابی که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همچنان از شادابی و طراوت برخوردار است .

ملت شریف ایران اسلامی با   اتحاد و همدلی ، در سایه سار  آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و پشتیبانی از ولایت فقیه، امسال نیز با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم ، پیامی شفاف مبنی بر عزم راسخ خود برمحو رژیم اشغالگر قدس خواهند داشت.

درهمین رابطه  کارکنان شرکت گازاستان گلستان همچون سنوات گذشته ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کنار آحاد ملت شریف ایران اسلامی در این آوردگاه بزرگ اسلامی به صحنه خواهند آمد .

و بار دیگر با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی  (ره) تجدید پیمان کرده و با سردادن فریاد های "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" به ندای رهبر فرزانه خویش  لبیک می‌گویند.

تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین توسط معلولین ، مددجویان و کارکنان بهزیستی استان گلستان در روز قدس

گلستان ما ؛ بیانیه اداره کل بهزیستی استان به شرح زیر است :

روز قدس،روز دمیدن خون در رگ‌های امت اسلامی است.     امام خامنه ای (حفظ الله)

پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) در اولین فرصت روزی را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار، به عنوان «روز قدس» تعیین نمودند،این یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی نور امیدرا به دل مظلومان فلسطینی تاباند و میلیون‌ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم‌تر و استوارتر کرد.

امروز روز قدس ،فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته می شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند».

اکنون در واپسین روزهای ایام پرخیر و برکت ماه ضیافت الهی و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان «روز قدس» ، روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد رهایی فلسطین، کلیه معلولین ، مددجویان و کارکنان بهزیستی استان گلستان همراه و همنوا با ملت سرافراز وروزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی سراسری، عظیم و مردمی روز جهانی قدس شرکت می نمایند.

تا با تجدید میثاق خود با آرمانهای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، ضمن خلق حماسه ای فراموش نشدنی، با وحدت اسلامی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین وتمامی مردم مظلوم وآواره جهان اسلام اعلام کنند و با حضور پرشور خود ، لزوم برچیدن بساط اشغالگری از جغرافیای جهان اسلام را به قدرت‌های استکباری گوشزد نمایند.

تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت‌های غاصب برخی کشورهای اسلامی با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود ساخته داعش راه به جایی نخواهند برد و ملت‌های اسلامی تا رهایی مظلومان از زیر ستم قدرتمندان از پای ننشینند.

اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیانیه داد

گلستان ما ؛ اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شريف و هميشه در صحنه استان خواست كه با شركت در راهپيمايي اين روز، ‌ حمایت خود را از ملت محروم فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی اعلام كنند.

در متن این بیانیه آمده است: تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورتی است که همواره مورد تأکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است.

در ادامه تاكيد شده است كه حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره برداری صهیونیست ها از جریانات تکفیری - تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، از جمله موارد مهمی است که در روز قدس سال جاری باید مورد توجه قرار گیرد.

اداره كل راه و شهرسازي گلستان ضمن بزرگداشت این روز مبارک از آحاد مردم آزاده جهان بویژه ملت شریف ایران و هم استاني هاي عزيز دعوت می كند تا با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام كنند.

روز قدس کمتر از شب‎های قدر نمی‎باشد / ما تعاونگران هم خواهیم آمد

گلستان ما، مصیب جلالی مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی وتعاون استان گلستان طی یادداشتی نوشت: روز قدس یادگار حضرت امام (ره) می باشد که به ما رسیده است

ملت شریف استان؛ روز قدس همانند شبهای قدر ثواب دارد و کمتر از شب های قدر نمیباشد چرا که همین توسلها عاقبت روزی نتیجه میدهد و آن ظهور منجی عالم بشریت است که مایهی سربلندی وعزت ملت شریف و مسلمان ایران میشود.

ما همه باید بدانیم وحدت بین مسلمین و ملت ایران گره زده شده است، در صحنهی هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر زبان همه بسیجیان جاری میشد و به سراسر دنیا انتشار یافت و نتیجه آن این شد که در ایران شاه و در بیت المقدس غاصبین را به نا امیدی کشاند .

ما تعاونگران استان همچون همیشه به همراه شما ملت همیشه در صحنه و شهید پرور استان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان خواهیم داد که تحریمهای بیگانگان ملت ما را مقاومتر میکند و حضورشان را در این صحنهها پررنگ تر از همیشه خواهد ساخت.

بیانیه اداره کل ورزش و جوانان گلستان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان ؛  بهمن طیبی در پیامی ورزشکاران و جوانان استان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند، در این پیام آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد تمام آزادگان جهان است که در طول تاریخ بر علیه ظلم وجور ، بانگ برآورده و در دفاع از حق و حق طلبی همیشه جلودار و پیشقدم بوده اند.

بیش از سه دهه از صدور پیام تاریخی امام خمینی(ره) در سال1358 مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد روزی که به واسطه بینش عمیق امام(ره)، دیگر فقط به قدس اختصاص نداشته، بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران و روز مقابله ملت های مسلمان در برابر قدرت ها به ویژه امریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی است .

جامعه همیشه در صحنه ورزش و جوانان استان گلستان متشکل از مسئولان ، پیشکسوتان، روسای هیئت ها ،تشکلهای مردم نهاد ، قهرمانان ، ورزشکاران و جوانان در اقصی نقاط استان ولایت مدار گلستان همگام با حضور تمام اقشار جامعه ، یک بار دیگر یکپارچه و متحد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آرمان های والای مردم آزاده فلسطین تجدید میثاق نموده و با محکوم کردن جنایات ددمنشانه و وحشیانه صهیونیست ها نشان خواهند داد که مردم ولایی ایران هیچ گاه پرچم دفاع از مظلوم را به زمین نخواهند گذاشت .

ورزشکاران و جوانان استان ولایتمدار گلستان ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل وتجدید بیعت با مقام معظم رهبری ، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران غاصب صهیونیستی وبیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه و کشورهای اسلامی اعلام نمودهو هرگونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق ملت فلسطین را خیانت به آرمانهای ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم می کند .

لذا از آحاد مردم مؤمن و روزه دار دعوت می کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار مختلف ملت ایران در این راهپیمایی شرکت نمایند.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین

گلستان ما ؛ این بیانیه به این شرح است : «روز قدس روز حیات اسلام است. روز قدس روزی است که باید به همه‌ی ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم اسلام دیگر تحت سیطره‌ی شما، به واسطه‌ی عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد».   «امام خمینی(ره)»

باردیگر ندای حکیمانه حضرت روح الله (رحمة الله علیه) در ایام مبارک ماه رمضان است که در گوش مسلمانان و آزادی خواهان جهان طنین انداز می شود.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی « ان تنصرا... ینصرکم» است.

ما کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در آستانه‌ی روز جهانی قدس ضمن حضور دراین راهپیمایی با شکوه از عموم مسلمانان ، به ویژه مردم بیدار ایران اسلامی دعوت می‌کنیم .

ضمن حضور و مشارکت در این راهپیمایی به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام کرده و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید می کنیم.

اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان

روز قدس، یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت ملت های مظلوم اسلامی است

دانشجو سلام؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد: ما دانشجویان آگاه و بیدار استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار سر خواهیم داد.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛                                        

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                                                                   

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم.   "امام خمینی (ره)"

بیش از نیم قرن است که دستان تجاوزگر و تروریست جهانی از آستین رژیم اشغالگر و فاشیستی صهیونیسم بیرون آمده، امنیت و آرامش را از مردم فلسطین و منطقه خاورمیانه سلب کرده است. با گذشت 36 سال از ابتکار راهبردی و آینده نگرانه امام خمینی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک به نام روز قدس،  امروزه مشخص است که روز قدس تنها یک نام گذاری نبوده، بلکه یک جریان سازی فرهنگی- سیاسی و ترسیم یک راهبرد  سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی ملت های مظلوم و استکبار زده جهان اسلام است.

     ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان گلستان همراه با آحاد ملت آگاه ایران اسلامی و جهان با حضور یکپارچه در راهپیمایی دشمن شکن روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای  (مدظله العالی) اعلام می داریم :

1 – قدس متعلق به همه مسلمین است؛ و تمام سرزمین فلسطین از بحر تا نهرکه سالهاست غاصبانه به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده است بدون کم و کاست باید به فلسطینیان برگردانده شود، فقط مردم فلسطین هستند که باید برای سرزمین و سرنوشتشان تصمیم بگیرند .

2- ما دانشجویان اعلام می داریم حضور حماسی ملت، مقطعی و لحظه‌ای نیست بلکه امری مداوم و برخواسته از عمق اعتقاد است و آنان که تصور می‌کردند با طرح بهانه‌های واهی همچون فتنه، ترور و تحریم می‌توانند در عزم مردم شهیدپرور خللی ایجاد کنند، به عیان دیدند که مردم چگونه جانانه و هوشیارانه از حریم اسلام و ولایت دفاع می کنند.

3- ما دانشجویان، فرقه ظاله تکفیری خبیث را که از پشتیبانی های مالی، فکری و تبلیغی استکبار برخوردار است ، جریانی خارج از اسلام ناب و یک مصیبت واقعی برای اسلام می دانیم چرا که معتقدیم مفتی های گمراه و مرتجع با گرفتن دلار های امریکایی – صهیونیستی مشغول صدور این فتواها و باز کردن راه برای تروریست های اجاره ای هستند

4- ما دانشجویان بسیجی از سلسله دسیسه های شوم آمریکا، صهیونیسم جهانی و حکام عرب مرتجع منطقه، که در راستای کانالیزه کردن جبهه مقاومت اسلامی در منطقه (از طریق تشدید فشارها بر سوریه، لبنان، عراق و جمهوری اسلامی ایران) هستند اعلام برائت کرده، امیدواریم با بیداری و مقاومت روز افزون ملت های مسلمان شاهد سرنگونی نظام های وابسته و دیکتاتور منطقه باشیم.

5 –. ضمن محکومیت تعرض رژیم آل‌خلیفه به علما و انقلابیون بحرین، حمایت خود را از مجاهدت‌ها و مبارزات مردم این کشور اعلام می‌داریم و از تمام مردم مسلمان و انقلابی می خواهیم، همچون گذشته به حمایت از مظلومان برخیزند و نگذارند مظلومیت مردم بحرین فراموش شود.

6– در پایان، ما دانشجویان آگاه و بیدار استان گلستان هم‌دوش دیگر مردم آزاده و مسلمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و رهایی قدس شریف را از چنگال صهیونیسم غاصب و جنایتکار سر خواهیم داد.

الا ان حزب الله هم الغالبون

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجوئی دانشگاه های استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.