1393-07-04 17:42
5318
8
3414
علی عادلی مدیر کل ثبت احوال گلستان شد ؛

امروز ، تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال گلستان بعد از 12 سال

امروز شنبه 5 مهرماه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان گلستان برگزار و طی آن علی عادلی جایگزین سیف الله ابوترابی می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان گلستان امروز شنبه 5 مهرماه سال 1393 در شهر گرگان برگزار می شود .

سیف الله ابوترابی مدیر کل ثبت احوال استان گلستان که بیش از 12 سال این سمت را بر عهده دارد جای خود را به علی عادلی می دهد .

علی عادلی ریاست ثبت احوال گنبد کاووس را به عهده داشته است و گفته می شود اصالتی آزادشهری دارد .

پس از تصویب قانون 1304 ، ادارات ثبت احوال استراباد (گرگان فعلی) و دشت گرگان (گنبد کاووس فعلی) ، در سال 1305 تأسیس شد.

به جز این دو اداره ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، یازده اداره دیگر در شهر‌ها تأسیس و زمینه خدمت‌رسانی بهتر فراهم گردید.

در حال حاضر ، در استان گلستان سیزده اداره ثبت احوال مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.از برنامه‌های آتی ثبت احوال در استان ، گسترش زمینه‌های خدمت‌رسانی در قالب تأسیس نمایندگی ثبت احوال در مرکز هشت بخش منتخب است.

از این نمایندگی‌ها ، تأسیس نمایندگی فندرسک در شهر خان‌ببین شهرستان رامیان به انجام رسیده نمايندگي‌هاي چشمه‌ساران ، داشلي برون و گاليكش در شرف افتتاح است و بقیه موارد در حال پی‌گیری می‌باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

با این رویکرد و با انتصاب فردی که کارشناس دامپروری و جغرافیای سیاسی است ، نمادی از ... محسوب می‌شود و تجربه‌یی در اداره یک مجموعه بزرگ ندارد ، به عنوان مدیر کل ثبت احوال ؛ از پنجم مهر ماه استاندار گلستان و دوستان رامیانی و آزادشهری‌اش ، مهره تازه‌ای در نظام اجرایی استان خواهند داشت که لاجرم با توجه به احتمال حضور مدیران ثبت احوال در هیأت‌های اجرایی انتخابات و با نظر به اصرار استاندار بر این فرد خاص ، با هدف اثرگذاری در انتخابات پیش رو ، منصوب شده است. در شرایطی که گروههای سیاسی و اجتماعی استان با سکوت خود همراهی استاندار را به همراهی خیر و صلاح مردم ترجیح داده‌اند.

0
0
پاسخ
1393-07-04 15:13
دلواپس رامیان

برادر ارجمند جناب اقای رضا خان. اگر آقای عادلی لیسانس هر چیزی را دارد برخاسته از متن ثبت احوال هست دیگر . اگر مثل دوران احمدی نژاد از اداره دیگر میآوردند میگذاشتند مدیر کل خوب بود. انصاف هم چیز خوبی است. انتخابات پیش رو چه ربطی به مدیر کل ثبت احوال دارد که از الآن در مورد انتخابات اظهار نظر به واقع اشتباه میکنید .

0
0
پاسخ
1393-07-05 09:40
کلایی

این از زرنگی آقای صادقلو است که دولت ناموفقش را مستعجل دیده و حالا تمام قد بدون تعارف فقط مهره هایش را برای آینده خودش می چیند.

0
0
پاسخ
1393-07-05 15:44
shdi

[quote name="کلایی"]این از زرنگی آقای صادقلو است که دولت ناموفقش را مستعجل دیده و حالا تمام قد بدون تعارف فقط مهره هایش را برای آینده خودش می چیند.[/quote] به جای اینکه بنویسید اصالت آزادشهری دارد بهتر نبود کمی از رزومه کاری این بنده خدا که منم نمی شناسمش بنویسی؟مدرکش چیه؟ سوابق مدیریتی داره نداره؟ چند سال سابقه کار داره؟ و...

0
0
پاسخ
1393-07-06 01:22
رضا

جناب دلواپس رامیانبحث مدرک که خوب باید مرتبط باشه خود حائز اهمیت است ولی تنها این موضوع نیست شما اگر کنکاشی در این انتصاب داشته باشید متوجه می شوید که مدیرکل قبلی که نسبتا در بین ثبت احوال کشور جایگاه استان را در وضعیت خوبی نگاه داشته بود و حتی تا رتبه اول کشور پیش برده بود تنها بدلیل مازندرانی بودن مجبور به بازنشستگی می کنند و سپس کسی رو که به لحاظ مدیریتی سابفه مدیریتی استانی نداشته را با اصرار جانشین می کنند شما چه قشاوتی جز باند بازی و ... دارید؟

0
0
پاسخ
1393-07-06 17:38
ارس

به چند نکته باید دقت کرد: اول؛ استقبال گسترده سایتهای تندروی ترکمن (مثل اولکامیز) از این انتصابدوم؛ عضویت روسای ثبت احوال در هیأتهای اجرایی انتخابات که مورد توجه اقای رضا هم بود و حرف دلواپس رامیان ساده انگارانه استسوم؛ اقای صادقلو با استفاده از فضای ضد مازندرانی استان با اصرار همشهریان خود رو بدون توجه به شایستگی در پستهای استان مستقر کرده و این موضوع باعث ضعف آشکار ضعف مدیریت استان شده

0
0
پاسخ
1393-07-11 11:46
ارس

چهارم ؛ همونقدر که اقای استاندار به دلیل وامدار بودن با گذشت نزدیک یک سال هنوز در بند بگیر و ببند با حامیانش هست و حتی وقت نکرده حکم به ... گرگان بده ، مدیر کل های منصوبش هم باید بیشتر به فکر ارضای حامیان باشند تا کارپنجم ؛ دلواپس رامیان عزیز وقتی نیاوند و نوراللهی که گرایش مشخص اصولگرا دارند به هر قیمت تو ساختار مدیریتی اقای استاندار جا دارند اما مدیر اصلاح طلبی مثل ابوترابی با اصرار بازنشست میشه ، استاندار شما رو باید سردرگم در خواستهای همراهانش دونستششم ؛ دلواپس رامیان دولت احمدی نژاد پز تدبیر و امید نداده بود. اما هیچ وقت دنبال دامن زدن به بحثهای قوم گرایانه نبود. بیدار شید

0
0
پاسخ
1393-07-11 11:47

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.