1395-03-08 10:58
1140
0
32731
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

حمایت از انقلاب اسلامی مرز نمی‎شناسد/ شهید نجفی علی‎آباد تا گرگان را دوید تا ثابت کند توان رزم در عراق را دارد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حضور رزمنده هایی همانند شهید نجفی در جبهه های مقاومت اسلامی، مبارزه، حمایت و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است. 

به گزارش گلستان ما، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع جنازه شهید مدافع حرم حاج قربان نجفی در مصاحبه با خبرنگار بسیج، با تبریک و تسلیت به رهبر انقلاب اسلامی و خانواده شهید نجفی و مردم شهید پرور شهرستان علی آباد، اذعان کرد: شهید قربان نجفی اولین شهید بسیجی شهرستان علی آباد است که امروز روی دستان مردم ولایتمدار تشییع شد. 

فرمانده سپاه نینوا گلستان به ویژگی های این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: ایشان بازنشسته فرهنگی و هیچ تعهدی به واسطه وظیفه مداری نداشت و سابقه حضور این شهید در دفاع مقدس و تلاش بی وقفه ای که برای اعزام به جنگ رزم و دفاع از حریم اهل بیت از ویژگی های بارز حاج قربان بود. 

سردار صادقی یادی از تلاش های این شهید بزرگ کرد و گفت: ایشان بارها به سپاه مراجعه کرد و با توجه به شروطی که در بحث آمادگی رزمی وجود داشت از شهرستان علی آباد تا گرگان را دوید تا ثابت کند توان رزم در عراق را دارد و با توجه به محدودیت های سپاه برای اعزام ایشان از طریق سپاه فتح راه خودش را پیدا و در این عملیات اجر شهادت را نصیب خود کرد.

وی با اشاره به پیام هایی که می توان از خون این شهدا گرفت، بیان.داشت: ولایتمداری و حول محور ولایت و تکلیف الهی حرکت کردن و حمایت از انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان های اسلامی از پیام های این شهدا بوده است که ما باید امروز ادامه دهنده راهشان باشیم. فرمانده سپاه نینوا گلستان در بحث حمایت از انقلاب اسلامی گفت: در تمام جنگ هایی که برای دفاع از انقلاب اسلامی انجام می شود با ضوابط و قوانین که در حوزه مستشاری است عمل می کنیم و از مرزهای جبهه مقاومت در سوریه و عراق برای مقابله با داعش و تکفیری ها به رزم برمی خیزیم. 

سردار صادقی افزود: انقلاب اسلامی بعد از 37 سال پیروزی دارای دشمنی به سرکردگی آمریکاست که همواره نظام سلطه در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران این درگیری را داشته و دارد.

وی در آخر خاطرنشان کرد: تا زمانی که در این  مسیر  اخلاص، ولایتمداری، انگیزه و تلاش داشته باشیم به فضل الهی چه بکشیم و چه کشته شویم قطعا پیروز این میدان ما هستیم وقدم برداشتن در راه خدا هیچ شکستی به همراه ندارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.