1395-03-08 17:26
2364
13
32730
جوابیه تند دکتر خاکی به عبدالسلام مهیمنی :

زمان جنگ که من 82 ماه تمرین امانت‎داری می‎کردم برخی‎ها کنج خانه لمیده بودند / افشای سناریوی برکناری فرماندار سابق گرگان / ردصلاحیت شده‎های نظام به نیروهای ارزشی تهمت می‎زنند

با کمال تأسف امروز شاهدیم که برخی از افرادی که در دوران دفاع مقدس در کنج خانه های خود لمیده بودند ، از من می خواهند تا دین و وجدان خود را  برای دنیای امروز آنان بفروشم .

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالسلام مهیمنی رئیس شورای اصلاح طلبان استان گلستان پنجشنبه هفته گذشته در مراسم تقدیر از ستادهای اصلاح طلبان در تهران سخنان تندی علیه برخی نهادهای قانونی و البته فرماندار سابق گرگان انجام داد .

در پی این موضوع دکتر یحیی خاکی فرماندار سابق گرگان که در سابقه خود 82 ماه جبهه و فرماندهی گردان یا رسول لشکر 25 کربلا را دارد جوابیه ای را نوشته که به شرح زیر است :

"عطف به خبر منتشره مورخ 30 اردیبهشت 1395 در آن پایگاه خبری تحلیلی با تیتر( حتی حزب الله گلستان هم چپی است / ترکمن ها روی آیت الله نورمفیدی قسم یاد می کنند / فرماندار گرگان به دلیل عدم امانتداری برکنار شد) و انتشار خبر و مطالب و سخنان وهم انگیز آقای عبدالسلام مهیمنی مشاور استاندار و رئیس شورای اصلاح طلبان استان گلستان در جلسه همایش تقدیر از فعالین ستادهای اصلاح طلبان کشور که در روز پنجشنبه مورخ 30/2/1394 در تهران برگزار گردید ؛

بر خود فرض واجب می دانم نه به دلیل هجمه ای که توسط افراد خودی و غیرخودی و بیخودی علیه اینجانب طراحی و اجرایی گردیده است ، بلکه به دلیل دفاع از عملکرد همکاران و دوستان و عزیزانی که در طول مدت مدیریت اینجانب و ایام برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه سال گذشته فرمایش مقام معظم رهبری را لبیک گفته و در عرصه پرشور انتخابات قدم نهادند ، مطالبی را جهت تنویر ذهن مردم شریف استان گلستان بیان نمایم .

 بنا بر خبر منتشره و فایل صوتی مراسم مذکور ، پس از اعطای وقت سه دقیقه ای از سوی برگزارکنندگان این مراسم به آقای مهیمنی ، ایشان پس از بیان تحلیلهای شخصی و بعضاً جناحی خود از روند برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان نیز بیان داشتند که : ( یک اتفاق دیگر هم افتاد و فرماندار که به دلیل اینکه امانتداری لازم را رعایت نکرد و کاندیدای اهل سنت ما را از دور خارج کرده بود بین مرحله اول و دوم انتخابات برکنار شد).

 آنچه که واضح و مبرهن است این است که در نظام اسلامی ، رأی مردم به عنوان نماد دموکراسی دینی  دارای ارزش و اعتباری ویژه ای می باشد تا جائی که حضرت امام خمینی ( ره ) از آن به عنوان ناموس و رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان حق الناس یاد می کنند .

 در دوران دفاع مقدس که مصادف با ایام جوانی اینجانب بوده ، توفیق یافتم در کنار شهدای گرانقدر و جانبازان عزیز و سایر بزرگانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل و جنگ تحمیلی حضور داشتند ،  جان برکف 82 ماه از دوران جوانی خود را صرف تمرین دینداری و امانتداری و تن و بدن خود را آماج گلوله ها  و ترکش ها نمایم تا نگذارم ذره ای خدشه به عظمت جمهوری اسلامی ایران و خاک وطن وارد آید  .

و سعی ما براین بود تا از آن امتحان سربلند بیرون آییم ، ولی با کمال تأسف امروز شاهدیم که برخی از افرادی که در دوران دفاع مقدس در کنج خانه های خود لمیده بودند ، از من می خواهند تا دین و وجدان خود را  برای دنیای امروز آنان بفروشم .

 آقای مهیمنی در سخنان خود بیان داشته که روند برگزاری و اعلام نتایج مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مورد خدشه است ، اما پرسشی که در این میان پیش می آید این است که چرا استاندار گلستان و مسئولین ستاد انتخابات استان گلستان در تمامی مصاحبه ها و سخنرانی ها ، بر برگزاری سالم انتخابات صحه گذاشته و تأکید نموده اند و چرا هیأت نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان ، نتایج مرحله اول انتخابات حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا را تأیید نمودند .

 گویا آقای مهیمنی فراموش نموده اند که در روز نهم اسفند ماه 1394 و پس از اعلام نتیجه آراء انتخابات  و تعیین چهار نفر کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات ، به همراه کاندیدای پنجم و اهل سنت بازمانده از انتخابات در دفتر کار اینجانب حاضر شده و به ایجاد سروصدا و بلند نمودن صدای خود  خواستار اعلام نتایج و تعداد آراء کاندیدای پنجم و بازمانده از انتخابات در شعب اخذ رأی به تفکیک و ملاقات با اینجانب شدند .

و در همین زمان نیز اینجانب با برخی از مسئولین انتظامی در حال برگزاری جلسه بودم و وقتی همکاران اینجانب اعلام نمودند که امکان حضور و ملاقات وجود ندارد و درخواست خود را نیز مکتوب نمایید ، ایشان با صدای بلند اعلام کردند که نمی گذاریم فرماندار تا مرحله دوم انتخابات در فرمانداری بماند و این خود دلیل روشن سناریوی برکناری اینجانب می باشد .

گویا آقای مهیمنی که مرا به عدم امانتداری در روند برگزاری و اعلام نتایج انتخابات و تلویحاً به عناد با اهل سنت متهم نموده و در تمامی مراسمات خود از کاندیدای اهل سنت بازمانده از انتخابات هزینه می نماید ، از لیست اعلام نتایج آراء مرحله اول انتخابات حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا بی خبر می باشند که نفر اول منتخبین مردم در مرحله اول انتخابات هفتم اسفند 1394 با کسب آراء 47894 رأی نیز  از برادران اهل سنت می باشند .

و برای اینجانب و اعضاء محترم هیأت اجرایی و سایر همکاران عزیزدر ستاد انتخابات فقط و فقط  حفظ امانت مردم و حق الناسی که از سوی آنان به ما واگذار شده بود ، مهم بوده است .

آقای مهیمنی خود بدین امر واقف می باشند که به دلیل تأکید اینجانب بر حفظ حقوق حقه هر یک ازکاندیداهای محترم شرکت کننده در انتخابات ، ستاد فرماندهی فکری واحد و منسجم جنگ روانی قبل و پس از انتخابات حملات گسترده ای را علیه اینجانب و همکاران من در فرمانداری مبنی بر ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات به راه انداخته بودند.

و به چه میزان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آماج انواع افتراها و تهمت ها قرار گرفته ، ولی به جهت نیاز جامعه به آرامش فکری ، روانی و سیاسی از هرگونه اقدامی در این خصوص خودداری نمودم .

با کمال تأسف باید عرض نمایم که امروز بر جامعه ما چه گذشته که افرادی که خود از رد صلاحیت شدگان این نظام می باشند ، برای رسیدن به مطامع شخصی ، به خود اجازه می دهند هر هتک حرمتی را به نیروهای مردمی و  ارزشی روا دارند .

اما آقای مهیمنی و امثال ایشان باید بدانند که این حرکات هیچ گاه موجب دلسردی ما فرزندان پاک باخته این نظام نخواهد گردید و تا ابد خود را سرباز ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران می دانیم و ذره ای از آرمان های والای اسلامی خود کوتاه نخواهیم آمد .

و سخن آخر اینکه ، شایسته است استاندار محترم گلستان که بارها بر صحت برگزاری و اعلام نتایج انتخابات تأیید و تأکید نموده اند ، بر رفتار و عملکرد مشاورین و مسئولین ستاد استانداری بیشتر و بهتر نظارت   و از دوگانه برخورد کردن با مسائل اجتناب نمایند .

خوش بود گر محک تجربه آید به میان        ****          تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

 یحیی خاکی

 انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عباس اقبالی

الهی! ... زنده باد فرمانده ی مخلص وپاک گردان یارسول

0
0
پاسخ
1395-03-08 18:25
محمدرضا

درود بر رزمنده8سال دفاع مقدس امانتدار مخلص وانسانی پاک پیرو ولایت ویک خدمتگذار دلسوز نظام خداوند پشت وپناهت باشه احسن احسن احسن

0
0
پاسخ
1395-03-08 20:40
یحیی رفعتی

این مهیمنی فکر میکنه کی هست حالادر کل این استان به اندازه انگشتان دست ایشان راقبول دارندفکر کنم مانده از همه جاست و میخاد خودش را شخصیت مهمی جلوه دهد در صورتی که هیچی نیست جز یک رانده از همه جا

0
0
پاسخ
1395-03-08 20:55
مرتضی R

بهتره سوابق دکتر خاکی با مجموع سوابق جبهه و جنگ مدیران حاضر استانداری مقایسه بشه تا بهتر دریابیم خاکی کیست..استاندار فاتح فاو را کنار گذاشت و جای او......فقط به این خاطر که هنوزم مرد و ایستاده پای عهدش با شهدا....احسنت به فرماندار ولایی دکتر خاکی

0
0
پاسخ
1395-03-08 22:46
تقوی

اونجا که گفته خودی و غیر خودی و بیخودی هجمه کردند ؛ مطمئنم از منظورش از بیخودی حامد صمدلویی بوده ...

0
0
پاسخ
1395-03-09 03:16
احمدی

جناب آقای خاکی! سوابق درخشان شما در عرصه دفاع مقدس بر همگان روشن است.بعضی افراد سوزش شان از جای دیگه ای است. اینها انگار کینه شورای نگهبان و ولایت را در سینه دارند قبول داشتن این نظام و انقلاب از سوی افرادی مثل اینها ، انگار به مانند اسلام آوردن امثال ابوسفیان در صدر اسلام است!

0
0
پاسخ
1395-03-09 03:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.