1395-03-08 10:06
2240
2
32725
با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ؛

حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان می‎شود

شنیده ها حاکی از آن است که سیف اله سهرابی جایگزین حجت الاسلام رئوف در اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ شنیده ها حاکی از آن است حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی جایگزین حجت الاسلام سید جواد رئوف سید نژاد در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خواهد شد .

این مراسم تودیع و معارفه روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گرگان برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است ؛ حجت اسلام رئوف سید نژاد از مهر ماه سال 90 فعالیت خود را در اوقاف استان گلستان آغاز کرده و فعالیت های خوبی را در این مدت 56 ماه تصدی از جمله ایجاد بزرگ ترین باغ موقوفه کشور ، احداث بزرگترین مجتمع تجاری موقوفه شمال کشور ، دریافت سند برای بقاء و موقوفات و دریافت سن 320 هکتار از اراضی عراقی محله گرگان و کمک 8 میلیارد تومانی به مساجد و بقاء متبرکه استان انجام داده است .

گفتنی است؛ حجت الاسلام سیف الله سهرابی پیش از این مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی را بر عهده داشته است که وی نیز توانسته اوقاف این استان را متحول نماید و همچنین سوابقی همچون مدیریت در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان و مدیر کلی اوقاف مازندران را در کارنامه مسئولیتی خود دارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسینعلی فعالی

محضر جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سیف الله سهرابی ( سلام علیکم ) انتصاب بجا و شایسته جنابعالي را به عنوان مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان گلستان بسیار باعث مسرت و خشنودی است.از صمیم قلب انتصاب جنابعالی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم. توفيقات روز افزون و سلامتي شما را از درگاه خداوند منان آرزو مينمايم مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء شایستگی ها و توسعه فرهنگی و قرآنی بقاء متبرکه را در استان گلستان فراهم خواهد نمود. ( ارادتمند شما حسینعلی فعّالی)

0
0
پاسخ
1395-03-19 07:03

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.