1395-02-17 02:21
2146
0
31542
تداوم پیگیری دادستان مرکز استان برای مبارزه با زمین خواری ؛

حقی : دهیاران ساخت و ساز غیر مجاز را به 131 گزارش دهند / تاکید بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی / برخورد قضایی با سهل انگاری و تخلفات

دادستان مرکز استان گفت : مسئولین امر، قانون را اجرا کنند و دهیاران باید از طریق سامانه 131 ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش دهند و در صورت سهل انگاری و یا تخلف  برخورد قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در جلسه تعامل دادسرای مرکز استان و مدیریت امور اراضی استان و گشت ویژه 131 اظهار داشت: اولین گامی را که باید برداریم این است که ظرفیت و شرایط تولید را باید حفظ کنیم و آنچه که اعتقاد داریم این است که کاربری زمین های کشاورزی در هر صورت باید حفظ شود.

وی افزود: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی اهمیت ویژه ای دارد و نباید به افراد اجازه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی را داد و در صورت مشاهده و در بدو امر با هماهنگی دادستانی نسبت به قلع و قمع بناهای غیرمجاز اقدام خواهد شد.

حقی در ادامه تصریح کرد: زمینی که قابلیت کشت دارد و اگر این قابلیت را از آن گرفته شود شاید صدها سال طول بکشد که به شرایط اولیه برای تولید برگردد و تاریخ در آینده ما را قضاوت خواهد کرد و باید پاسخگوی نسل آینده باشیم.

این مقام قضایی یادآور شد: مسئولین امر، قانون را اجرا کنند و دهیاران باید از طریق سامانه 131 ساخت و سازهای غیرمجاز را گزارش دهند و در صورت سهل انگاری و یا تخلف  برخورد قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.

انتهی پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.