1395-02-15 03:25
5975
5
31455
شب گذشته رخ داد؛

سرقت مسلحانه از طلافروشی گالیکش/ تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه دارد/ زخمی شدن نیروهای انتظامی کذب است + تصاویر

فرماندار شهرستان گالیكش از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یك طلافروشی در این شهر خبر داد و گفت: این سرقت مسلحانه پس از نماز مغرب و عشا شب گذشته توسط یك باند چهارنفره مسلح انجام‌شده است.

به گزارش گلستان ما، حسن خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: در این حادثه به هیچ كس آسیبی نرسیده است و سارقان مسلح پس از سرقت طلاها و با شلیک چند تیر هوایی متواری شدند.

farmandargalikesh2 1

وی بابیان اینكه سارقان با اقدام به سرقت از محل متواری شدند، گفت: تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای دستگیری سارقان ادامه دارد.

خسروی اضافه كرد: براساس آخرین اخبار رسیده از ماموران انتظامی، سارقان خودروی خود را دریکی از روستاهای كلاله رها كرده و از طریق مزارع كشاورزی متواری شدند.

وی تصریح كرد: سارقان برای جلوگیری از شناسایی اقدام به شكستن دوربین مداربسته طلافروشی و برداشتن حافظه (هارد) آن نمودند ضمن اینكه برخی از شهروندان كه قصد گرفتن آنان را داشتند با شلیك هوایی سارقان موفق به این اقدام نشدند.

فرماندار گالیكش خاطرنشان كرد: تلاش نیروهای انتظامی برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد و به محض دستگیری آنان اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

خسروی درخصوص حجم طلاهای سرقت شده نیز گفت: این واحد طلافروشی كه از واحدهای بزرگ این صنف در گالیكش بوده، مقدار زیادی طلا داشته است كه هنوز مقدار دقیق آن مشخص نشده است.

شاهدان عینی سرقت می‌گویند: حدود ساعت 21 سه‌شنبه‌شب چهار سارق مسلح، مغازه طلافروشی واقع در جنب مسجد جامع شهر گالیكش مورد دستبرد قراردادند.

به گفته این شاهدان، یكی از سارقان پشت فرمان اتومبیل نشسته و یك نفر دیگر از آنان اقدام به بستن مسیر جاده گنبد به سمت مشهد كه از داخل شهر می‌گذرد، كرده است.

دو نفر از سارقان نیز وارد مغازه طلافروشی شده و یكی از آنان، افراد حاضر در مغازه را كه سه نفر بوده اند با اسلحه تهدید و سارق دیگر با شكستن شیشه ویترین اقدام به سرقت طلاهای موجود در مغازه كرده است .

به گفته شاهدان عینی، سارق مسلحی كه اقدام به بستن خیابان كرده بود، مرتب اقدام به تیراندازی هوایی كرده و باعث رعب و وحشت مردم شده است.

شاهدان عینی مشخصات خودرو سارقان را سمند سفید رنگ با پلاك ایران 12(مشهد) اعلام كردند و گفتند ، تمامی سارقان با زدن نقاب، صورت خود را پوشانده بودند.

هنوز از مقدار طلای سرقت شده اطلاع دقیقی به دست نیامده ولی گفته‌های مردمی حكایت از سرقت بین 10 تا 20 كیلوگرم طلا از این مغازه دارد.

یکی از سارقان مسلح زخمی شد/ زخمی شدن نیروهای انتظامی کلاله و گالیکش کذب است

کلاله خبر: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله در پی انتشار خبری مبنی بر زخمی شدن نیروهای انتظامی در درگیری مسلحانه شب گذشته، این خبر را تکذیب کرد و از زخمی شدن یکی از سارقان خبر داد.

سرهنگ رضا بهروزی با تشریح حادثه درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی شهرستان های گالیکش و کلاله با سارقان طلا فروشی گالیکش اظهار کرد: این سارقان پس از سرقت مسلحانه خود در گالیکش درصدد ورود به شهرستان کلاله را داشتند که در عملیات پلیسی نیروهای انتظامی گالیکش و کلاله درگیری مسلحانه ای بین نیروهای یاد شده و سارقان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این درگیری با تیراندازی نیروهای انتظامی، یکی از سارقان به شدت زخمی شد و خوشبختانه هیچ یک از نیروهای انتظامی دو شهرستان حادثه ندیدند.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله گفت: تعداد این سارقان به 4 نفر می رسید و پس از درگیری مسلحانه و زخمی شدن یکی از آنان، از محل متواری شدند، و پیگیری ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

00dfgrrj 1

00dfgrrj 1

00dfgrrj 1

00dfgrrj 1

00dfgrrj 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسینی راد

آقای ولی خسروی آدمی بسیار با معرفت و منصفی است و من برای سارقین مسلح طلب اشد مجازات ،اعدام در جلوی مغازه ولی خسروی هستم تا درس عبرتی برای سارقین شود که مملکت ما مملکت جمهوری اسلامی است.با تشکر

0
0
پاسخ
1395-02-15 06:49
حسینی راد

آقای ولی خسروی یکی از با معرفت ترین وبا انصافترین فرد در گالیکش میباشد من از بچهای اطلاعات و ... خواهشمند پیگیری زیرکانه را دارا هستم تا این سارقین مسلح را به اشد مجازات برسانند .تا کسی جرات نکند در کشور جمهوری اسلامی ایران باعث وحشت هموطنان عزیزمان بشود با تشکر حسینی راد یکی از شهروندهای گالیکش

0
0
پاسخ
1395-02-15 06:54
از ماست که بر ماست

اگر برای پیشگیری از سرقتهای مسلحانه در روز، سیستم ضد سرقت مسلحانه توی طلافروشیمون نصب کنیم و برای پیشگیری از سرقتهای شبانه، چه از طریق تلاش دزدان برای نفوذ به گاوصندوق یا از طریق گروگانگیری خودمون و خانوادمون، سیستم ضد زورگیری نصب کنیم، هم جان و هم اموالمون را حفظ کردیم

0
0
پاسخ
1395-02-15 11:42
جواهر سنج

پیشگیری از سرقتهای مسلحانه در روز از ویترین با تخریب شیشه یا ورود به داخل طلافروشی، فقط با نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه امکان پذیره و همچنین پیشگیری از سرقتهای شبانه از طریق نفوذ به گاوصندوق یا گروگانگیری صاحبین گاوصندوقها یا خانواده آنها برای زورگیری کردن کلید، ریموت و رمز دربهای ورودی، آلارم و گاوصندوقها، فقط از طریق نصب سیستم قفل ضد زورگیری امکان پذیره و هیچ راه دیگری وجود نداره

0
0
پاسخ
1395-02-16 06:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.