1395-02-14 03:45
3870
3
31389
دارالمومنین گرگان مسجد هم می خواهد ؛

اولین درخواست گرگانیها از هزارجریبی و تربتی نژاد نمایندگان جدید + اسناد و تصاویر

برخی اهالی گرگان از هزارجریبی و تربتی نژاد نمایندگان جدید گرگان درخواست جالبی داشتند .

به گزارش گلستان ما به نقل از سلام گلستان ؛ تعدادی از اهالی سروش جنگل از نمایندگان جدید گرگان و آق قلا خواستند که به درخواست آنها توجه بکند .

آنها خطاب به هزارجریبی و تربتی نژاد گفتند : از سال 60 که ما 103 قطعه زمین در شهرک سروش جنگل از ورثه مرحوم سروش خریدیم ، چهار قطعه را به فعالیتهای عام المنفعه مثل مسجد ، پارک کودک و فرهنگسرا و ... اختصاص دادیم .

اما شهرداری گفت که برای ساخت مسجد باید ابتدا زمین بنام شهرداری بشود تا ما اقدام کنیم . در سال 69 در دفترخانه شماره 1 آقای میرشهیدی گرگان این زمین بنام شهرداری زده شد اما شهرداری برای ساخت مسجد هیچ اقدامی نکرد .

 بعد از گذشت سالها از این قضیه ، از چند سال پیش متوجه شدیم که شهراری آنجا را به چند نفر یا شرکت پیمانکاری فروخته و مشغول ساختن برج هشت طبقه هستند .

هر چند ما شکایت خود را به دستگاه قضایی و دیوان عدالت اداری برده ایم اما از شما نمایندگان بزرگوار گرگان نیز می خواهیم به فکر ساختن یک مسجد در شهرک سروش جنگل باشید .

ماه مبارک رمضان نزدیک است و اهالی فعلا منزل فردی بنام شاهینی نماز می گذارند و دعا می خوانند ، متااسفانه در دید برخی مدیران شهری جا افتاده مگر مردم بالاشهر نماز هم می خوانند و این موضوع خیلی ما را رنج می دهد .

ما از شما می خواهیم برای آبادانی دنیا و آخرت ما که با ساختن مسجد و اماکن فرهنگی و مذهبی تقویت می شود ، ما را یاری بفرمایید .

در پایان چند عکس را برای شما به تصویر می کشیم تا شاید با غربت اهالی بیشتر اشنا شوید .

14 large thumbs

 17

 18

19

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

مگه کار نماینده مسجد ساختنه ؟ بعدشم چرا این درخواست زمان طاهری نشد؟

0
0
پاسخ
1395-02-14 06:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.