1395-02-12 14:39
1723
0
31327
سردار نقدی در جمع معلمان بسیجی:

غارت 2 میلیاردی نتیجه رو دادن به آمریکاست / برخی بدنبال القای قدرت همیشگی آمریکا هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این چیز کمی نیست که با این همه مدارا، نرمش توافق و قرارداد، امریکا به بهانه حادثه ای در 33 سال گذشته 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را غارت کند.

به گزارش گلستان ما بهنقل از راه دانا ؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع معلمان و فرهنگیان بسیجی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با تبریک روز معلم و تاکید بر جایگاه ارزشمند معلمی در جامعه گفت: معلم باغبان عشق، مودت و محبت است. او آگاهی و دانش و معرفت را رشد می دهد و خدای متعال خود را به معلمی توصیف کرده و پیامبر برگزیده و اولیای الهی را معلمان بشریت معرفی کرده است.

نقدی افزود: برخی به خاطر مقاصد سیاسی و مسائلی که ربطی به معلمی و صنف فرهنگیان ندارد با هدف تضعیف، تعلیم و تربیت و نظام و کشور مسائل معلمان را در حد مسائل مادی پایین آورده و سعی می کنند ذهن معلمان را با آن درگیر کنند.

وی تاکید کرد: مسائل معلمان به هیچ وجه درگیر قیدهای حقیر مادی نیست و حل این مشکلات راه و روش خود را داشته و نباید در جامعه مطرح شود.

نقدی مقام و منزلت اجتماعی معلمان را بالاتر از تمامی مشاغل دانست و اظهار داشت: شهید مطهری که به گردن همه ملت ایران و امت اسلام حق دارد به دست شقاوت امریکایی به شهادت رسید. فرقان که با سفارت امریکا ارتباط داشت شهید مطهری، شهید قرنی، شهید عراقی را به شهادت رساند.

وی افزود: گروه فرقان گروهی تروریستی بود که اسناد همکاریش با سفارت امریکا کشف و منتشر شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در تبیین افکار انحرافی گروهک تروریستی فرقان گفت: این گروهک با شعار مبارزه با زور، زر و تذویر شهید قرنی، شهید عراقی و شهید مطهری را به شهادت رساند.

وی خاطرنشان کرد: چطور در حکومت طاغوت اینها در مقابل زور و زر و تذویر نایستادند و شهید قرنی را که نماد رهایی ارتش از یوغ ظلم شاهنشاهی بود و شهید عراقی را که همه اموال خود را در راه انقلاب و مدرم محروم تقدیم کرد و شهید مطهری را که عمر خود را برای اصلاح تفکرات و تبیین اندیشه های بلند اسلام صرف کرد را به شهادت رساند.

نقدی تصرح کرد: گروه تروریستی فرقان و دیگر گروه های تروریستی نماد زور و زر و تذویر امریکایی که از همان روز اول علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه افتادند.

وی با تاکید بر اینکه امریکا برای جنایت علیه ملت ما از هیچ کاری فرو گذار نکرده است، ادامه داد: کودتاهای نظامی، گروه های تروریستی، شورش های قومی و قبیله ای، جنگ تحمیلی، تحریم های سیاسی و اقتصادی و جنگ فرهنگی همه و همه سیاهه جنایات امریکا علیه ملت ایران است.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان قصه قرآنی حضرت موسی و فرعون ادامه داد: آنچنان که در قرآن میخوانیم فرعون بارها شکست خورد و هربار نیز از شکست خود عبرت نگرفت تا آنجا که در آستانه غرق شدن در رود نیل به شکست خود اعتراف کرد که دیگر برای او ثمری نداشت و طبق فرمایش قرآن نابود شد.
وی ظلم و جهل امریکا را مشابه فرعون دانست و گفت: امریکا نیز از هربار شکست از ملت ایران درس عبرت نگرفته و همچنان فکر میکند با تغییر روش می تواند به هدف شوم خود دست پیدا کند.

وی افزود: انقلاب ما برای خدا بود و خداوند پشتیبان این انقلاب است همین است که نقشه های امریکا یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه وقتی با خدا هستی از هیچ چیز نباید ترسید، گفت: می توانیم این جنایتکار بی حد و مرز را از بین ببریم، باید در ملت ایران این حس تقویت شود. کلید حل مشکلات کشور باور این است که می توانیم امریکا را شکست بدهیم.

وی افزود: بعضی ها می خواهند القا کنند که قدرت امریکا همیشگی است و هیچ زوال ندارد و زندگی امن و مرفه و سعادتمند در گرو سازش با امریکاست. در حالی که این طور نیست.

نقدی به دزدی اخیر امریکا از اموال ملت ایران اشاره کرد و گفت: این چیز کمی نیست که با این همه مدارا، نرمش توافق و قرارداد، امریکا به بهانه حادثه ای در 33 سال گذشته 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را غارت کند.

وی در پایان گفت: چطور در 33 سال گذشته چنین جرأتی نداشت؛ دلیل آن این است که به آنها رو داده شد و اگر همچنان کوتاه بیاییم نظیر این چپاول گری ادامه پیدا خواهد کرد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.