1395-02-12 08:21
1530
0
31297
در جلسه شامگاه گذشته مطرح شد:

انتقاد جرجانی از رئیس شورای شهر گرگان

یک عضو شورای شهر گرگان از بی عدالتی نسبت به کارگران شهرداری و توجه کم به حقوق آنها انتقاد کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ در جلسه شامگاه گذشته شورای شهر گرگان پیرامون مباحث مختلفی بحث و بررسی شد و البته به مناسبت روز شورا از شوراها و شهرداران سابق گرگان نیز در صحن علنی تجلیل شد.

اما این جلسه یک حاشیه داشت و آن هم اعتراض ابراهیم جرجانی عضو شورای شهر گرگان به رئیس شورا در خصوص بی عدالتی نسبت به تجلیل از برخی اقشار خاص بود.

در این جلسه لایحه درخواست مساعدت آموزش و پرورش گرگان به شهرداری قرائت شد که شهرداری با مبلغ 2 میلیون این درخواست موافقت نمود ولی جرجانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر گرگان  پیشنهاد داد از محل کمک ماده 17 اعضای شورای شهر گرگان مبلغ 8 میلیون دیگر به این مبلغ اضافه شود.

وی ادامه داد: هماهنگونه که مصوب کردیم به مناسبت روز معلم از 200 معلم با کارت هدیه 50 هزار تومانی به ارزش 10 میلیون تومان تجلیل شود برای کارگران نیز چنین کاری انجام شود.

این عضو شورا خطاب به نورا رئیس شورای شهر گرگان با انتقاد از رویکرد وی در جلسات گفت: همانگونه ما اعضای شورای شهر هرکدام مبلغ 500 هزار تومان از اعتبار خود از محل ماده 17 به تجلیل از معلمان اختصاص دادیم ، همین کار را می توان در جهت تقدیر از کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری نیز انجام داد.

جرجانی از این یک بام و دو هوا بودن برخی تجلیل ها گلایه کرد و گفت : باید همه اقشار را به یک چشم ببینیم .

گفتنی است صفر علی پایین محلی ، زهرا نورا ، ناصر گرزین ، علیرضا پزشکپور و اسدالله کبیر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان هستند که پیشه معلمی دارند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.