1395-02-11 17:07
3335
0
31280
آیت الله نورمفیدی خطاب به هزارجریبی و تربتی نژاد:

اگر نگاه تان به گروه و جريان خاص باشد دايره ديد شما محدود و كارها كمتر انجام خواهد شد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : منتخبان مجلس كه در هفتم اسفند گذشته و دهم ارديبهشت جاري با راي و مشاركت گسترده مردم انتخاب شدند، نماينده يك ملت و انقلاب هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در گلستان ؛ آيت الله سيدكاظم نورمفيدي امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه در ديدار مهندس  نبي هزارجريبي و دکتر نورمحمد تربتي نژاد منتخبين مردم گرگان و آق قلا در مجلس دهم و جمعي از هواداران آنها افزود: منتخبان مجلس كه در هفتم اسفند گذشته و دهم ارديبهشت جاري با راي و مشاركت گسترده مردم انتخاب شدند، نماينده يك ملت و انقلاب هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبري خطاب به منتخبان گرگان ساير نمايندگان را نيز مخاطب قرار داد و بيان داشت: اگر نگاهتان به گروه و جريان خاص باشد دايره ديد شما محدود و كارها كمتر انجام خواهد شد اما اگر خود را وابسته به همه ملت بدانيد بدون شك با ديد بازتر مي توانيد خدمت كنيد.

آيت الله نورمفيدي اظهار داشت: نماينده اي كه ديد وسيع داشته باشد حاضر نيست منافع كلي نظام را در برابر منافع خود ناديده بگيرد بلكه حتي منافع خود را به نفع مردم و نظام فدا مي كند.

امام جمعه گرگان تاكيد كرد: مصالح كشور، نظام و انقلاب هميشه بايد مانند يك تابلو جلو چشمان منتخبين باشد و اين نگاه شما را وادار مي كند كه مسائل مهم را ببينيد و به درد مردم بيشتر و بهتر رسيدگي كنيد.

آيت الله نورمفيدي گفت: بايد اولويت منتخبان در مجلس رسيدگي به دردها و مشكلات مردم از جمله بيكاري و مسائل اقتصادي باشد و نبايد از ياد ببريم كه اقتصاد مساله اي نيست كه طي يك سال و به زودي برطرف شود.

امام جمعه گرگان سفر پي در پي مقامات ارشد كشورهاي ديگر به ايران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان كرد: اين سفرها نشانگر آن است كه شرايط ظلم و دروغ هايي كه عليه ايران درست كرده بودند و در جهان ايران هراسي ايجاد كرده بودند، برعكس شده است.

آيت الله نورمفيدي يادآور شد: مسائل اقتصادي خيلي پيچيده است و چه بسا كه در شرايط كنوني جهان مانند يك كلاف سردرگم است و البته اين كه ببينيم شرايط به سمت مطلوبي مي رود، رضايت بخش خواهد بود.

نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري خطاب به منتخبان استان در مجلس دهم خاطرنشان كرد: اين حضور شما به واسطه حضور و مشاركت مردم در واقع يك نعمت خدايي است و بايد قدردان آن باشيد و تنها راه قدرداني فاصله نگرفتن از مردم است.

آيت الله نورمفيدي تصريح كرد: بايد قدر اين مردم را بدانيد كه به شما اعتماد كردند و راي دادند و اين شكر نعمت بركاتي دارد كه از جمله آن موفقيت در بقيه كارها و امورات و گرفتار نشدن در غرور و خودخواهي است.

نماينده ولي فقيه در گلستان در مورد مسايل استان نيز گفت: براي موفقيت و پيشرفت منطقه همه مسئولان اعم از مديران ارشد استاني و شهرستاني به همراه نمايندگان بايد دست در دست هم به سوي توسعه بروند.

آيت الله نورمفيدي تاكيد كرد: نبايد در امورات توسعه اي مچ گير يكديگر باشيم بلكه بايد به هم كمك كنيم زيرا مچ گيري كار بسيار راحتي است، بايد مسائل مثبت را تقويت و مشكلات (اختلافات) را در نشست ها و مباحث داخلي برطرف كرد.

امام جمعه گرگان تاكيد كرد: در مسائل گلستان همدلي و همراهي بايد باشد و شرايط امروز استان بسيار خوب و مطلوب است و اميد داريم شرايط مجلس نيز در مسير توسعه مطلوب باشد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.