1395-02-11 15:25
1259
0
31278
با محوریت اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان

المپیاد ورزشی گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار می‎شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری المپیاد ورزشی با محوریت اجلاسیه 4 هزار شهید این استان با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: افتتاح نخستین دوره المپیاد ورزشی 13 اردیبهشت‎ماه جاری در 10 رشته با حضور وزیر ورزش و جوانان در استادیوم ورزشی آزادی شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

وی در خصوص رشته‎های 10گانه این المپیاد ورزشی تصریح کرد: ورزشکاران در رشته‎های تکواندو، بدمینتون، والیبال، دوومیدانی، کشتی، بسکتبال، کاراته، فوتبال، ژیمناستیک و تنیس روی میز با یکدیگر رقابت می‎کنند، رشته کشتی برای بانوان وجود ندارد، امکان رده‎بندی شهرستانی و کسب مقام‎های قهرمانی برای ورزشکاران وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی با شرکت 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر در رده نوجوانان است، افزود: 225 مدال طلا، 255 مدال نقره، 327 مدال برنز، 19 جام قهرمانی و نایب قهرانی و 19 جام مقام سوم به افراد برگزیده تعلق می‎گیرد.

طیبی با اشاره به اینکه موضوع استعدادیابی در اولویت ورزش و جوانان استان گلستان است از برگزاری آئین ویژه‎ای برای افتتاح المپیاد ورزشی با حضور چهره‎های شاخص ورزشی استان خبر داد.

به گفته طیبی، نخستین المپیاد ورزشی در سال 1395 از 13 اردیبهشت در گلستان آغاز شده و تا 27 اردیبهشت ادامه دارد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.